20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)  (Lest 22885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Helten

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)
« Svar #90 på: 01. Des. 2006, 09:41 »
Sitat fra: "Rissen"
altså folkens!! (eg gidde ikje og leita ite plasser dere sier fine ting om luque osv) Men de siste gange luque ikke har startet eller har startet og gjort go kamp ( palermo ? og en til verfal i den siste månen )  så har dere klaga sykt på at luque ikke har starta kampen etter osv. (katid skal manageren fatte at luque må starte osv osv..)
Men når han da har en rava kamp igjen.. så begynner dere og mase om og selge osv osv osv.... dokkor folk e så jevla ettepå kloke...! horår!!! : Og ja luque va skam dårlige i dag.. Bitches

jøss....stått opp med feil bein i dag? :lol:  :lol:
hos the man with the Golden foot? Shearer Shearer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 01. Des. 2006, 11:22 »
altså folkens!! (eg gidde ikje og leita ite plasser dere sier fine ting om luque osv) Men de siste gange luque ikke har startet eller har startet og gjort go kamp ( palermo ? og en til verfal i den siste månen )  så har dere klaga sykt på at luque ikke har starta kampen etter osv. (katid skal manageren fatte at luque må starte osv osv..)
Men når han da har en rava kamp igjen.. så begynner dere og mase om og selge osv osv osv.... dokkor folk e så jevla ettepå kloke...! horår!!! : Og ja luque va skam dårlige i dag.. Bitches

:lol:
Tulling. Skriv norsk så folk forstår deg.

Er forresten enig i at at Luque ikke var god idag.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 01. Des. 2006, 11:32 »
Garantert fra Stavanger-området, de skriver utrolig stygt
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 01. Des. 2006, 11:35 »
Nei, Haugesund tror jeg. Alle fra Stavanger skriver heldigvis ikke så fælt.  :wink: Forsto jo en del av det han skrev men tviler på at jeg hadde forstått så hvis jeg kom fra f.eks Oslo.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 01. Des. 2006, 11:45 »

Faen til mas fra Haugesund her a, roen ned et par hakk!

Ø.L, som foretrekker at folk skriver i bokmålsform, og er fornøyd med resultatet i kampen.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 01. Des. 2006, 12:10 »
potesielle motstandere neste UEFA runde

M.Haifa, Leverkusen, Besiktas, Braga, OB, Osasuna, Lens, Wisla, Feyenoord, Tel Aviv, Mlada Boleslav, PSG
Andreas Martins

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 01. Des. 2006, 12:16 »
Og til deg Rissen, hadde du gått igjennom det samme som Luque før denne kampen så hadde du nok ikke vært deg selv du heller

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~936319,00.html

Jeg syns det er stort av han å spille etter sånne problemer i forkant av kampen
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #97 på: 01. Des. 2006, 13:16 »
Luque var naturligvis på banen for å spare Martins.

Og vi gikk videre med 0-0 borte mot Frankfurt med reservepreget lag. Vi burde være fornøyde! Og det tror jeg vi er også, er vi ikke?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 01. Des. 2006, 13:16 »
Sitat fra: "amt"

M.Haifa, Leverkusen, Besiktas, Braga, OB, Osasuna, Lens, Wisla, Feyenoord, Tel Aviv, Mlada Boleslav, PSG

Tar gjerne en tur til Danmark :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 01. Des. 2006, 15:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Det hadde vært flott. Ellers ser jeg ingen uoverkommelige motstandere her, selvom Leverkusen fortsatt klinger bra. De har tapt seg utrolig de siste årene, og er mange hakk svakere enn f.eks Palermo...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 01. Des. 2006, 15:20 »
Sitat fra: "EivindI"

Det hadde vært flott. Ellers ser jeg ingen uoverkommelige motstandere her, selvom Leverkusen fortsatt klinger bra. De har tapt seg utrolig de siste årene, og er mange hakk svakere enn f.eks Palermo...

Vil helst møte enten Braga,. OB, Wisla, Feyenoord, eller PSG
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 01. Des. 2006, 16:20 »

Løk

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 01. Des. 2006, 17:41 »
Sitat fra: "EivindI"

newcastle kan heller ikke måle seg med palermo da... fordi vi slo b-laget dems er ikke vi bedre enn dem

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 01. Des. 2006, 18:35 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Og til deg Rissen, hadde du gått igjennom det samme som Luque før denne kampen så hadde du nok ikke vært deg selv du heller

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~936319,00.html

Jeg syns det er stort av han å spille etter sånne problemer i forkant av kampen

Enig. Bare sinnsyk flaks redda Luquefra og ble alvorlig skada. Er ikkje alle som går ut av bilen for og snakka i mobil, men Luque angrer nok ikkje på det. Hadde han sotte i bilen kunne det sett stygt ut.
  Umuligt og spilla ein god kamp med sånne problemer så tett innpå kampen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 01. Des. 2006, 19:12 »
http://youtube.com/watch?v=JHas38WdhP0

Så ut som om det var liv på kampen igår ;)