20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)  (Lest 22887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Frankfurt kampen (UEFA 30. nov)
« Svar #75 på: 30. Nov. 2006, 22:41 »
Toppen av idioti av Roeder i dag.
Tenke seg til å starte med kløna Luque framfor Martins.
Luque var jo en katastrofe på banen i dag. Selges fort som svint. Få Rossi på banen lenge før Luque. En skam for klubben. Latere enn Ronaldo i vm oppkjøring. Skremmende lite bevegelig.

Ellers så rodde vi i land kvalifiseringen. Litt heldige kan vi si!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 30. Nov. 2006, 22:44 »
Sitat fra: "Åsmund"
Toppen av idioti av Roeder i dag.
Tenke seg til å starte med kløna Luque framfor Martins.
Luque var jo en katastrofe på banen i dag. Selges fort som svint. Få Rossi på banen lenge før Luque. En skam for klubben. Latere enn Ronaldo i vm oppkjøring. Skremmende lite bevegelig.

Ellers så rodde vi i land kvalifiseringen. Litt heldige kan vi si!

Litt vanskelig å bruke Scumboy når han er CupTied. Ellers regner jeg med at du skjønner såpass at Martins ble spart foran det hektiske kampprogrammet som venter oss. 10 kamper på 1 mnd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 30. Nov. 2006, 22:45 »
Vet Rossi ikke kan spille for oss. Kanskje etter jul om vi får låne han ut året.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 30. Nov. 2006, 22:45 »
Vet Rossi ikke kan spille for oss. Kanskje etter jul om vi får låne han ut året.

Får inderlig ikke håpe Roeder er så dum.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 30. Nov. 2006, 22:48 »
Spillerbørs:

Given 8 BB

Solano 7
Taylor 6
Bramble 6
Ramage 6

Milner 5
Emre 7
Butt 6
Zogbia 5

Sibierski 6
Luque 5

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 30. Nov. 2006, 22:51 »
Ganske enig i børsen din Asbjørn. Bryr meg ikke om å lage en egen børs da jeg til tider hadde litt problemer med å se hvem som hadde ballen og ingen utmerket seg spesielt.

Fikk i allefall med meg at Luque var rævva. Lurer på om han noen gang kommer til å gjøre en god kamp for Newcastle...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 30. Nov. 2006, 22:52 »
Ja når Luque blir solgt så trenger vi noen nye spisser. Eller kanskje ikke.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Nov. 2006, 22:53 »
Ja når Luque blir solgt så trenger vi noen nye spisser. Eller kanskje ikke.

En kvalitetsspiss for en gangs skyld pluss en midtstopper og venstreback.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 30. Nov. 2006, 23:32 »
SÅ på kmapen live på ZDF=tysk kanal.

Hmm Given og Taylor var vedlig gode baki der. I mine øyner var taylor BB, han hade noen virkelige gode og viktige taklinger !  Ramage ble rundtspilt, bramble var OK. Solano var ok. = Forsvaret var veldig dårlig ikveld, de sjansene frankfurt hadde blir garantert satt i mål i Premie leauge !!

Midtbaben: Milner ok, nzoggy under middels. Emre var god, dribler litt for mye kanskje, ser litt sliten ut. Kom alene med keeper, misse, BURDE ha skårt der ! Butt er treg og dårlig.

Spissene : Luque var faktisk ganske god syntes jeg, kunne egentlig ha latt han spille litt mer. Siberski meget god, vinner dueller osv, holder på å skåre på hodet etter innlegg fra martins. Martins, ligger og lurer på offside,fellla, nesten så han er forbi et par ganger ! God han oxo :D
ax

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 30. Nov. 2006, 23:54 »
Jeppda, enda engang full pott på Prediction League! 0-0 borte mot frankurt var jo ikke så dårlig med xx antall spillere fra a troppen skadet, uansett var vi jo gruppe vinnere fra før.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Des. 2006, 00:05 »
Sitat fra: "MaKo"
Jeppda, enda engang full pott på Prediction League! 0-0 borte mot frankurt var jo ikke så dårlig med xx antall spillere fra a troppen skadet, uansett var vi jo gruppe vinnere fra før.

Kanskje du er den eneste som klarer å følge min fantastiske form?! Et troneskifte er på gang; ut med Nufcern og Mack, inn med EivindI og Mako..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Des. 2006, 00:19 »
Sitat fra: "shpetim"
Spissene : Luque var faktisk ganske god syntes jeg, kunne egentlig ha latt han spille litt mer.

Kan du komme med ETT eksempel hvor Luque gjør noe bra i dagens kamp? Syns han surra rundt som ei høne hele kampen, jeg..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. Des. 2006, 00:23 »
Enig med Eivind

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Des. 2006, 01:36 »
greit med uavgjort. viktig at spillerne selv er fornøyd

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=432373&CPID=6&title=Roeder+admits+good+fortune&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=4

trenger en spiss og 3 forsvarspillere. og butt suger

natta
lt;3 Newcastle <3

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Des. 2006, 08:09 »
altså folkens!! (eg gidde ikje og leita ite plasser dere sier fine ting om luque osv) Men de siste gange luque ikke har startet eller har startet og gjort go kamp ( palermo ? og en til verfal i den siste månen )  så har dere klaga sykt på at luque ikke har starta kampen etter osv. (katid skal manageren fatte at luque må starte osv osv..)
Men når han da har en rava kamp igjen.. så begynner dere og mase om og selge osv osv osv.... dokkor folk e så jevla ettepå kloke...! horår!!! : Og ja luque va skam dårlige i dag.. Bitches
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.