20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Utrolig synd at noen folk skal være så dumme.Og til deg Kesse; beholde Roeder i klubben bare fordi han er en fin person?Jeg er også en fin person. Hittil har jeg ikke fått noen jobbtilbud pga. min fine figur. Det ser jeg på som usannsynlig at jeg får.Vi kan ikke beholde en inkompetent fyr bare pga. det. Roeder er en dårlig manager og det må vi bare se å akseptere. Han skal ut av klubben, men jeg ønsker han hell og lykke i sin neste jobb.
Og den jobben er fortsatt ledig.
Det jeg tror Joakim mener, som jeg også er enig i så fall er at rasistiske tilrop ikke er noe verre enn utrop som "Tumour boy"Det er fort gjort og det skjer ofte at publikum kommer med ukvemsord til spillerne, og noe av det ser jeg ikke på som spesielt ille. Som for eksempel "Fucking wanker" eller andre ting som ikke går på person. Men straks du tråkker over den grensa og kommer med utrop som går på personer som "Tumour Boy", rasistiske tilrop eller utsagn som går på seksuell legning synes jeg det blir å trå langt over streken...