20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer ble toppscorer i UEFA cupen  (Lest 10772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer ble toppscorer i UEFA cupen
« Svar #15 på: 19. Mai 2005, 20:51 »
Lederegenskapene hans er fenomenale, men det hjelper lite?

Hvordan kan du si noe slikt? Du sier jo imot deg selv, eller mener du at det ikke trengs ledere på et fotballag?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #16 på: 19. Mai 2005, 21:05 »
Hvis du leser innlegget, så forstår hvertfall jeg at det ikke hjelper bare å være en god leder...

For å ta et helt absurd eksempel: Hvis jeg hadde vært en super leder og hatt all mulig respekt, så kunne jeg uansett ikke spilt for NUFC, nettopp fordi jeg ikke er god nok!
Howay the lads!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #17 på: 19. Mai 2005, 21:09 »
Shearer er da ikke bare en god leder. Han er en knallbra fotballspiller. Han veit hvor målet står, og er flink til å putte ballen inn dit. I tillegg har han alt det andre. Selvfølgelig vil han være vår beste spiss også neste sesong.

Mack - sint
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Mai 2005, 21:11 »
Sitat fra: "Moods"
Hvis du leser innlegget, så forstår hvertfall jeg at det ikke hjelper bare å være en god leder...

For å ta et helt absurd eksempel: Hvis jeg hadde vært en super leder og hatt all mulig respekt, så kunne jeg uansett ikke spilt for NUFC, nettopp fordi jeg ikke er god nok!

Det var også et eksempel. Sammenligne vår toppscorer også denne sesongen med deg.

Du har rett i at det var absurd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Mai 2005, 21:17 »
Vi har bare en forskjellig mening om denne situasjonen... Jeg mener Shearer ikke burde være vårt klare 1. valg på spissplassen neste år, ikke fordi han er dårlig, men fordi han ikke er som han var og det finnes bedre spisser der ute! Jeg elsker også Shearer som dere for alt han har gjort for klubben (da han valgte bort alle storklubber og dro til Tyneside i 96 osv.)

Men også Shearers karriere tar slutt og denne sesongen har ikke Shearer gjort det så veldig bra, og han har vist tegn til at han begynner å bli for gammel...

Den karen som jeg siterer under deler mitt synspukt og er også bedre til å formulere seg:

"He's still a great finisher. Sadly, and this is where the real difference another year in the game shows, he is now no longer a great player and overall his individual performances this season have been poor with only a handful of good games to his name. The effort has been there as always of course and he has tried to overcome the obstacles of age as well as physical and mental fatigue but he's fighting a losing battle. He has picked up a few muscle injuries too this season which have kept him out for spells, something that has never happened before, and I can't help feeling he has made the wrong decision to stay on for another year. We don't need passengers, we need drivers and Shearer has been a passenger at times and not only is his style of play holding us back because he's become easier to mark, but we now can't rely on him to put the ball in the back of the net. As a striker, that's the whole point of their existence. Having said all of that, it wouldn't surprise me if he scored 20 plus goals once more and proved his ever increasing army of doubters wrong, myself included. Lets hope so."
Howay the lads!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. Mai 2005, 21:20 »
Slik har det vært lenge. Han har ofte hatt kamper hvor han har virket usynlig. Jeg tviler da ikke på Kongen om han sier han er kapabel til å fortsette.
Toon, Toon,
Black and white army

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Mai 2005, 21:27 »
Men dere kan ikke si dere fullstendig uenige i det jeg mener?
Howay the lads!!

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Mai 2005, 07:37 »
Sitat fra: "Moods"
Jeg elsker også Shearer som dere for alt han har gjort for klubben (da han valgte bort alle storklubber og dro til Tyneside i 96 osv.)

*pirke pirke* Newcastle var faktisk en stor klubb i 96 (sølv i serien, hadde ledet med 12 p på Man.U.) Måtte bare ha det sagt. Vi VAR god en gang, bare ikke "best" hva plasseringer angikk :)

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Mai 2005, 13:10 »
Newcastle var vel på den tiden verdens beste offensive lag med spillere som Ginola, Asprilla og Ferdinand!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Mai 2005, 13:10 »
og Albert :wink:

Det gjør jeg :)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Mai 2005, 15:36 »
Du vet at du kan redigere innlegget ditt istedet for å skrive enda et?!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Mai 2005, 12:12 »
Shearer snakker her ut om hvor mange mål han har scoret i serien, og hvor mange han kanskje burde ha scoret. Han forsvarer på en måte seg selv.

Sitat
"I am my biggest critic - I don't need anyone else to tell me how I've done and I was disappointed that I did not get that 20th goal against Chelsea.

Link
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Mai 2005, 15:31 »
Han har scoret 19 mål og i tillegg var han ute i 3 mndr med skade. Fatter ikke at folk kan klage.

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Mai 2005, 16:02 »
De klager vel fordi han ikke har innfridd med mål i seriekamper, men som han selv sier, bare tre spillere som har scort mer enn 20 mål, altså ingen grunn til klagerop.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Mai 2005, 18:54 »
Vi får se neste sesong da!

Jeg håper, men tviler...
Howay the lads!!