20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer ble toppscorer i UEFA cupen  (Lest 10724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer ble toppscorer i UEFA cupen
« på: 18. Mai 2005, 22:30 »
Med 11 mål, 2 mål foran Liedson fra Sporting som hadde 9 mål.

Altså er Shearer en spiller vi kan regne med også neste sesong virker det som.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1 på: 18. Mai 2005, 22:33 »
Han er rett og slett best, også i europeisk standard. En spiller vi alltid kan stole på.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Mai 2005, 08:42 »
Synd han ikke scoret like hyppig i ligaen. Da kunne man kanskje snakket om plass i UEFA-cupen.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 19. Mai 2005, 08:55 »
Vi får jo en plass i UEFA-cupen om vi vinner Intertotocupen? Var det ikke slik?

Alan Shearer er nok klubbens største spiller. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid bli. Shay Given har jeg også sansen for.

DanMan

• Gjest
« Svar #4 på: 19. Mai 2005, 09:28 »
Det er Shearer vel unt,og meget fortjent (han scoret jo målene selv  :lol: ), og det bør være hevet over enhver tvil at Shearer er den største noensinne!

Bra jobba, Alan!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Mai 2005, 11:48 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Alan Shearer er nok klubbens største spiller. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid bli. Shay Given har jeg også sansen for.

Får plass i Uefe-cupen ja,det er jo og slik at det er felre en en finale,tror det er tre finaler eller noe sånt,var hvertfall det før,newcastle kvalifiserte seg jo gjennom intertot for noen år tilbake eller er det eg som roter no..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Mai 2005, 12:14 »
Sitat fra: "Leslie"
Sitat fra: "geordie-olav"

Får plass i Uefe-cupen ja,det er jo og slik at det er felre en en finale,tror det er tre finaler eller noe sånt,var hvertfall det før,newcastle kvalifiserte seg jo gjennom intertot for noen år tilbake eller er det eg som roter no..

Stemmer at det er 3 finaler og dermed 3 lag som går videre fra Intertoto til UEFA cup spill. Vi røk ut mot franske Troyes i semi-finalen for noen år tilbake.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Mai 2005, 15:08 »
At Alan Shearer ble toppscorer i UEFA-cupen er ingen tilfeldighet. At han ble vår mestscorende spiller totalt i år, er heller ingen tilfeldighet. Alan har vist at gir du han de rette ballene, så vet han hvor målet står. Problemet er at de har kommet altfor sjelden i år. Men jeg vil overhodet ikke bli overrasket om Shearer kommer mye sterkere tilbake neste sesong, og nok en gang scorer over 20 mål, som bare for å bevise hvorfor han er tidenes mestscorende i PL, og hvorfor han snart tangerer Jackie Milburns eldgamle scoringsrekord i Newcastle United.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Mai 2005, 15:25 »
Sitat fra: "Joakim"
At Alan Shearer ble toppscorer i UEFA-cupen er ingen tilfeldighet. At han ble vår mestscorende spiller totalt i år, er heller ingen tilfeldighet. Alan har vist at gir du han de rette ballene, så vet han hvor målet står. Problemet er at de har kommet altfor sjelden i år. Men jeg vil overhodet ikke bli overrasket om Shearer kommer mye sterkere tilbake neste sesong, og nok en gang scorer over 20 mål, som bare for å bevise hvorfor han er tidenes mestscorende i PL, og hvorfor han snart tangerer Jackie Milburns eldgamle scoringsrekord i Newcastle United.

Kjøper vi en høyre eller venstre midtbane spiller med en følsom og presis fot vil Shearer stange inn bøtter med mål neste sesong. det er jeg overbevist om. Shearer er avhengig av gode innlegg fra siden. Har vi ikke slike spillere kan like godt Shearer plasseres på tribunen.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #9 på: 19. Mai 2005, 16:45 »
Synes det blir feil å si at vi alltid kan stole på at Shearer skal score målene våre, også neste sesong! Vi må tenke nytt... Shearer viste denne sesongen at han ikke er den spissen han engang var... Han har fortsatt avslutningsegenskapene og styrken, men resten av det fysiske skorter!

Vi må ha inn nye sultne, spisser med erfaring fra høyeste nivå, og som ikke er for gode for klubben (ref. Kluivert)! Ameobi bør vi også kvitte oss med... Ferdighetene hans er rett og slett ikke gode nok! Owen ville vært perfekt, men tviler på at han er interessert i en overgang til oss, i tillegg til en altfor høy prislapp (£20 mill???)

Synes Boa Morte er et realistisk og godt valg som erstatter for Robert! Rask, teknisk, sterk, avslutningsegenskaper og har vist høy PL klasse i 2 sesonger på rad!

Wayne Routledge bør også hentes inn, men han er ikke god nok til å gå rett inn på laget.. Han kan være backup på høyrekanten, hvor jeg synes Milner og Ambrose ikke er gode nok! Vi må ha inn en kreativ kantspiller som kan mer enn å løpe (ref. to nevnte unggutter). Solano tilbake? Ja, takk!

Tilslutt vil jeg si at jeg sterkt betviler at Newcastle kan bli en toppklubb, med Freddy Shep som styreformann og en manager uten kvaliteter, og som samtidig skylder hjernekapasitet!
Howay the lads!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Mai 2005, 19:36 »
Dere som til stadighet sier at Shearer ikke er god nok for Newcastle bør gå litt i tenkeboksen. Åssen skal vi skaffe en bedre spiss enn Kong Alan? Hvem i all verden er det som skulle erstatta han? Eier dere virkelig ikke troen på legenden?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Mai 2005, 19:38 »
Ikke nok med det, men det er ikke alle som forstår hvor viktig han er som leder både på og utenfor banen.

[Edit av admin pga unødvendig sitering]

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Mai 2005, 19:50 »
Selvfølgelig ble Shearer toppscorer. Han er BEST :wink:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Mai 2005, 19:50 »
Det er sant Asbjørn. Kong Shearer innehar til sum så mange egenskaper som gjør han utrolig viktig for oss.
Toon, Toon,
Black and white army

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #14 på: 19. Mai 2005, 20:50 »
Jeg vet at Shearer er en stor leder og legende og alt det der... Men at han er legende betyr ikke at han fortsatt er like god... Det jeg mener er at det finnes spisser der ute, realistiske targets som kunne gjort en bedre jobb en Shearer i Newcastles angrep! Han er ikke den han en engang var... Dette har mange engelske fans også forstått, men selvfølgelig skal han hedres, han gir alltid 100% for klubben!

Lederegenskapene hans er også fenomenale, men det hjelper lite... Virker som noen ser seg blinde på vår konges tidligere statistikker...
Howay the lads!!