20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #300 på: 22. Juni 2007, 00:48 »
HAHAHAHHA ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 22. Juni 2007, 16:13 »
Som sagt på RBKweb-forumet. Denne forbannede samen bør droppe å avslutte ganningen. Han bør fortsette å ganne så mye som mulig. Jo flere 6-0-tap Brann har, jo lettere blir hverdagen som Rosenborg-supporter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 25. Juni 2007, 00:09 »
Hvordan gikk det med Brann i dag? Hehe... ;D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #303 på: 25. Juni 2007, 00:12 »
Brann later som om de skal være et topplag og blir så utspillt av både Lyn og Viking.
Hat Ijeh hvor mye dere vil og selv etter en straffebom så er han uten tvil den beste spissen i Norge sammen med Nannskog.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 25. Juni 2007, 00:45 »
Pall Gunnarsson er bedre enn Nannskog.

Helstad og Edu pisser forresten på de du nevnte.

djmattis

• Gjest
« Svar #305 på: 25. Juni 2007, 01:08 »
Pall Gunnarsson er ikke flinkere enn Nannskog, kanskje like god ja ca samme nivå.
Edu er god i 2 kamper, dårlig i 19, god i 1 kamp, dårlig i 12 osv osv osv

Helstad er vel lik Edu sånn sett, litt mere stabil kanskje.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #306 på: 25. Juni 2007, 12:00 »
Ijeh er Norges beste spiss! Og jeg digger Viking, til tross for at norsk fotball generelt sett suger.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 25. Juni 2007, 12:05 »
Veigar Pall, Daniel og Peter er dei beste i Tippeligaen etter mi meining. Edu har det største potensiale, men det virka som han spelar for seg sjølv og ikkje laget. Synd at ingen av dei er norske, Carew er den einaste dugande spissen vi har. Ellers har eg veldig sansen for Elyanoussi som bør få sjansen på landslaget snart.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 25. Juni 2007, 12:23 »
Pall Gunnarsson er ikke flinkere enn Nannskog, kanskje like god ja ca samme nivå.
Edu er god i 2 kamper, dårlig i 19, god i 1 kamp, dårlig i 12 osv osv osv

Helstad er vel lik Edu sånn sett, litt mere stabil kanskje.

En spiss som senest på lørdag var toppscorer i Tippeligaen og serielederens kanskje beste spiller er kanskje "litt" mer stabil enn 19 dårlige kamper for hver gode kamp ja.

Edu er Tippeligaens beste spiller, og kommer til å spille i en toppklasseliga om noen år. Det gjør ikke Ijeh for å si det sånn.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 25. Juni 2007, 12:54 »
Forresten: Regner med at dere som i Messi-tråden mente at slike hendelser gjør fotball spennende likte nedkvestingen til Heinz Müller i går? I utgangspunktet er det jo en fin måte å få uskadeliggjort de verste drittsekkene på, men jeg kjenner ikke til han Start-spilleren så godt, så jeg vet ikke. Hadde vært moro å se Steffen Iversen få samme behandling ihvertfall.  ;D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 25. Juni 2007, 13:04 »
Edu er Tippeligaens beste spiller, og kommer til å spille i en toppklasseliga om noen år. Det gjør ikke Ijeh for å si det sånn.
Det har vel mer med alder å gjøre enn ferdigheter?

Mener forresten å huske at en gang for lenge siden da han var ung/yngre var han aktuell for Barca, men så ble han langtidsskadet.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 25. Juni 2007, 13:22 »
Jævla Müllerschwein. Håper han får tribuneplass fremover...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 25. Juni 2007, 16:51 »
Jævla Müllerschwein. Håper han får tribuneplass fremover...

Egentlig litt merkelig at du tar så på vei over denne taklingen!? Var det ikke du som mente at dem som ikke likte slike taklinger heller burde se på damefotball? Kan jo isåfall IKKE forandre reglene KUN for laget ditt!  ;)

Personlig synes jeg dette var en grisetakling utenom det vanlige, og rødt kort og straffespark mener jeg skulle vært dømt!
Minner meg mye om Schumacher sitt overfall på Battiston i 1982! Da ble det heller ikke blåst for noe, og Schumacher gikk rundt med samme "mine" som Heinz Muller gjorde igår, en "når kan vi sette spillet igang" og en gi faen holdning! UFYSLIG synes jeg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 25. Juni 2007, 17:43 »
Jeg trodde først at dette var uforskyldt og bare et uhell. Men takk til TV2 og Frode Olsen som gjorde meg oppmerksom på at det faktisk ikke var slik. Måten han vinkler kneet sitt på i opphoppet, en fot som egentlig skal være helt strak når keeper hopper opp.

Dog, at det kommer fra Müller er ingen stor overraskelse. Han har vært innblandet i kontroverser tidligere, og han er vel egenltig den perfekte Lillestrøm-keeper.

Burde helt klart vært straffespark, rødt kort og utestengelse i tre kamper. Men jeg vil tro at NFF bare ler av klagen fra Start. Tror ikke de vil ha Fjørtoft og Nordlie på nakken en gang til. Det var jo skandaløst nok at Simen Brenne fikk karantene for en Stoltidis-takling på Sapara under en kamp på La Manga i vinter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 25. Juni 2007, 18:20 »
Olsen va einaste i tv2 sporten som synes det var stygt.
Når e ser replyen så er det jo ein unormal bevegelse av Muller. Nekter og tro det er uforskyldt. Måtte fint gått an og ungått og knea Fevang. Bør få lang utestengelse. Og så spiller ha  videre som om ingenting  har skjedd. Idiot!.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]