20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108121 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #255 på: 14. Mai 2007, 01:56 »
Ijeh er en klassespiller uten tvil.
Synd at norske dommere skal ødlegge tipeligaen slik de gjør, de er langt under minstenivå europeisk sett.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 14. Mai 2007, 02:24 »
tipper han anklaga dommer øvrebø for å være rasist ;) fjerdedommeren også, men det trakk han tilbake

Sutrer og klager på stygg munnbruk ,så blir han pokker meg utvist på grunn av det.
Ijeh- Ikkje drit dæ ut a ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 14. Mai 2007, 17:22 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139565

Synes egentlig det kan forsvares å gi rødt kort til Ijeh. Det slitsomme med den fyren er at han sikkert skal klage i 2 uker i ettertid for dette også. Drittlei trynet hans etter den Start-kampen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 14. Mai 2007, 18:11 »
Jeg synes vi skal holde oss for god til å be dommeren dra til helvete.
Greit nok, du kan være uenig i dommerens avgjørelse. Men et enkelt "hva faen gjorde jeg galt nå?" burde kunne holde. Det må gå an å diskutere med dommeren uten å be han dra til helvete.
Jeg ser ikke problemet med det røde kortet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 14. Mai 2007, 18:14 »
Syns begge deler er greit jeg. Hadde jeg vært spiller hadde jeg sikkert reist dommeren til helvettet enkelte ganger dersom jeg hadde blitt forbanna nok, men i ettertid antakeligvis godtatt at søppelet gav meg rødt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 14. Mai 2007, 18:36 »
Hvis det først glipper ut av deg, så bør du selvsagt være mann nok til å akseptere utvisningen ja.
Men jeg synes at man kan prøve å unngå å pådra seg så unødvendige rødkort jeg da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 14. Mai 2007, 18:42 »
Skal egentlig ikke skje, men kan nesten skjønne at det av og til koker over. Men bør ikke skje, og når det skjer bør man være mann nok til å ta konsekvensene av det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 14. Mai 2007, 19:24 »
Eg velger å tru at dommaren gjorde det rette. Spelarane bør respektere dommaren, og etter en advarsel er det ikkje slik at ein kan sei ka faen en vil. Egentli ganske lei heile Peter Ijeh, den mannen kan umulig være særlig smart eller truverdig.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 14. Mai 2007, 20:40 »
Han har det i bena, men ikke visse andre steder.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #264 på: 14. Mai 2007, 21:14 »
Jeg kallte en dommer Gummi tarzan en gang, kanskje jeg burde blitt utvist.
Slike grove ting går jo ikke ann å ha på banen assa!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 14. Mai 2007, 22:58 »
Er jo ikke sikkert han bare sa fuck off da. Først sa han at han bare hadde spurt dommeren om han så situasjonen der han skulle fått frispark. Så spurte en journalist om han hadde sagt fuck off, og da fant han plutselig ut at det var det han hadde sagt. Ingen får direkte rødt kort for å si fuck off!! Øvrebø er en av de beste dommerne etter min mening, og han tåler mye. Nekter å tro at han bare har sagt dette.

Ijeh har mistet all troverdighet for lenge siden...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #266 på: 14. Mai 2007, 23:04 »
Jeg kallte en dommer Gummi tarzan en gang, kanskje jeg burde blitt utvist.
Slike grove ting går jo ikke ann å ha på banen assa!

Haha, enkelte dommere har mindreverdighetskomplekser, eller hva det heter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 17. Mai 2007, 21:20 »
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=9167

Utroligt han kan stå der og nekte for og ha sagt noke stygt når han har sagt dra til helvete til dommeren 4-5 ganger..
At han ik bler flau :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. Mai 2007, 23:55 »
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=9167

Utroligt han kan stå der og nekte for og ha sagt noke stygt når han har sagt dra til helvete til dommeren 4-5 ganger..
At han ik bler flau :-\
Det som er så typisk slike personer som Ijeh er at han tror han kan si akkurat hva han vil, men om noen svarer han (les Hæstad), så kaller han dem for rasister, selv om ikke noe rasistisk er blitt sagt! Dommeren var heldig som slapp å bli kalt rasist etter Ijeh sin "skyllebøtte"!

Ergo, man kan ikke vinne mot slike uansett! Enten må du tåle å få slike "skyllebøtter" og ufine ord mot deg, for om du svarer er du jo en rasist!

Må vi for all del ikke glemme denne "tosken" på Ham-Kam som beskyldte Trond Strande for det samme forrige helg. Til og med spillerne og treneren på Ham-Kam sa at det kunne komme mye rart ut ifra munnen til Abiodun, eller hva nå denne jekla løgneren heter for noe!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 19. Mai 2007, 01:47 »
Trond Strande fortjener å bli kalt så mye stygt som overhodet mulig. Han er verdig hvert eneste skjellsord han blir tildelt. Jeg tror nok den godeste Strande er noe av det verste som noengang har blitt fostret opp i romsdalsbyen. Om ikke han er det verste av det verste som noen gang har spilt i norsk fotball.

Dessverre er ikke rasist et dekkende nok ord. Bedre lykke neste gang, Abiodun. Håper du setter Strande SKIKKELIG på plass neste gang. Den som stempler Strande én gang for alle vil jeg være evig takknemmelig. Enten det stempelet er verbalt eller fysisk.