20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #240 på: 27. April 2007, 20:18 »
At den lille knuffinga der får omtale i media i det hele tatt er helt utrolig. Det hadde kanskje såvidt kvalifisert til gult kort i en fotballkamp.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 30. April 2007, 00:07 »
Da skulle det vise seg at tenning på trening er oppskriften på å rundspille Brann. Veldig god stemning på Lerkendal i kveld og jeg er utrolig stolt over å være trønder! Finnes ingen deiligere følelse enn å se Brann bli ydmyket av RBK på et fullsatt Lerkendal stadion. Håper RBK kan bygge på denne kampen og fortsette det gode spillet i kampene fremover. Tippeligaens beste, Marek Sapara, var banens beste også i kveld. Tettey og Braaten jobber som noen helter, Koppinen er konge i forsvaret, mens 18 år gamle Traore viser klasse på vingen. Alt i alt en veldig god kamp, hvor Brann er totalt tannløse. Martin Andresen viser at han er landslagsplassen verdig. Opdal må også på landslaget!  ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 30. April 2007, 00:23 »
Det er virkelig klasseforskjell på disse to lagene. Uten tvil.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 30. April 2007, 12:51 »
Egentlig en god oppsummering av Lerbakk, og jeg kunne nok ikke timet årets første Lerkendal tur noe særlig bedre enn til igår. Kjøreturen på rundt 60 mil tur\retur tar på enda mer nå enn den gjorde før, men det var helt klart verdt det.
Noen kommentarer til spillerne trengs egentlig ikke, Lerbakk har igrunn sagt det meste her. Må alikevel legge til at jeg også ble virkelig imponert over min store favouritt som vi så stolt kan kalle vår landslagskaptein (rister på hodet). Han var vel igår mer opptatt av hva som er dagens tilbud i Skeidar reklamen enn det som skjedde ute på Lerkendal igår kveld, og jaggu ser det ut til at han passer bedre i den bransjen også, hvis han i det hele tatt duger til noe? Syns også Gashi levde tålig i grenseland igår, men det for nå bli en annen sak.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 30. April 2007, 16:48 »
Da skulle det vise seg at tenning på trening er oppskriften på å rundspille Brann. Veldig god stemning på Lerkendal i kveld og jeg er utrolig stolt over å være trønder! Finnes ingen deiligere følelse enn å se Brann bli ydmyket av RBK på et fullsatt Lerkendal stadion. Håper RBK kan bygge på denne kampen og fortsette det gode spillet i kampene fremover. Tippeligaens beste, Marek Sapara, var banens beste også i kveld. Tettey og Braaten jobber som noen helter, Koppinen er konge i forsvaret, mens 18 år gamle Traore viser klasse på vingen. Alt i alt en veldig god kamp, hvor Brann er totalt tannløse. Martin Andresen viser at han er landslagsplassen verdig. Opdal må også på landslaget!  ;D
Vel talt, Lerbakk!

Vil også nevne at nykommer Fredrik Stoor gjorde en meget god kamp, selv om han helt sikkert vil bli slaktet for varierende pasningskvalitet av en del RBK-supportere. Roar Strand viste seg veldig godt frem som sentral midtbane i 55 minutter, og Per Ciljan Skjelbred fortsetter der Tettey slapp som indreløper.

Når det gjelder Opdal så synes jeg det er positivt at han holder et høyt nivå i alle andre kamper enn mot Rosenborg. DA synes jeg faktisk at landslagsplassen er fortjent. Bedre det enn at han skal se ut som en hvilken som helst annen dust i alle andre kamper enn mot Rosenborg på Lerkendal. Som så mange andre keepere har for vane.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #245 på: 13. Mai 2007, 00:46 »
Deilig å slå Sandefjord idag. De var kanskje best, men vi har Winters! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 13. Mai 2007, 15:07 »
Er det nå jeg skal starte en diskusjon om at dommerstanden i Norge heier på Brann?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 13. Mai 2007, 17:09 »
Og det kom fra en RBK'er. Jeez

plebbster

• Gjest
« Svar #248 på: 13. Mai 2007, 17:33 »
Er det nå jeg skal starte en diskusjon om at dommerstanden i Norge heier på Brann?

Hvorfor i h.... liksom? ::)

Brann hadde ikke dommeren med seg i går. Så...?

EDIT: hahah, leste på et annet forum hvor eid du hadde blitt. Sigurdssons scoring kom i det 89. minuttet.

Fjerdedommeren viste skiltet med tre minutter tillegg ETTER at stjerna sjøl hadde satt inn 2-3... så, ja.! :) Noen ganger er det fint å holde heeeeeelt kjeft.
« Siste redigering: 13. Mai 2007, 17:40 av plebbster »

plebbster

• Gjest
« Svar #249 på: 13. Mai 2007, 19:58 »
GODSET!!! ;D

Fyyy så deilig!

Det at linjedommeren feilaktig vinket for offside på M. Andersson fire minutter før ordinær tid er sånn man må regne med på Lerkendal. Mot RBK starter man alltid med minus et mål!  :)

Heia Viking nå!

djmattis

• Gjest
« Svar #250 på: 13. Mai 2007, 20:32 »
Noen som veit grunnen til at Ijeh ble utvist?

ingen rasistiske eller teite kommentarer takk

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 13. Mai 2007, 20:43 »
tipper han anklaga dommer øvrebø for å være rasist ;) fjerdedommeren også, men det trakk han tilbake

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 13. Mai 2007, 21:14 »
Haha, klarte han å snakke på seg to gule samtidig? Ijeh er litt fucka i hue. Synd, for han er egentlig ganske god.

Noreng

• Gjest
« Svar #253 på: 13. Mai 2007, 21:25 »
"Snaue, feite rasist?" En LSK-fan på MSN som sa at han hadde sagt det

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #254 på: 13. Mai 2007, 21:42 »
Å hvordan vet denne LSK-fan'en dette?
Er ikke umulig at det er dette han har sagt, vi har jo sett tidligere at Ijeh er litt ustabil!