20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #210 på: 23. April 2007, 19:09 »
Poenget er  ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #211 på: 23. April 2007, 19:36 »
Hahaha, sorry altså. Men jeg har aldri forstått hvordan folk klarer å ta Tippeligaen seriøst. Men om dette betyr mye for dere, så unnskyld!

Og for ordens skyld: Jeg lagde de greiene der på noen få minutter, så unnskyld meg at jeg ikke gidder å bruke flere timer på å sjekke fakta og gjøre alt skikkelig.

Og igjen: Unnskyld, dette var jo kjempe-ille ;D
« Siste redigering: 23. April 2007, 19:44 av geordie-olav »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 23. April 2007, 20:14 »
Okey... Første lager du et milelangt innlegg hvor du analyserer alle lagene og gir dem masse karakterer. I neste innlegg unnskylder du deg og sier du ikke bryr deg om Tippeligaen. Du er en morsom kar du geordie-olav.

Det er forresten Espen Johnsen også. Synes nesten litt synd på Strømsgodset som skal slite med han i hele år. Kanskje vi skal ta han opp på landslaget for moro skyld?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 23. April 2007, 20:29 »
Godt mulig at innlegget var langt, men det betyr ikke at det var gjennomtenkt. Jeg skriver fort.

Og jeg skrev jo før kampstar i den "analysen" at Espen Johnsen gjorde kampene mer underholdende, og der fikk jeg også rett, gitt!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 23. April 2007, 21:15 »
Poenget mitt er vel at du kanskje heller kan stå for det du har skrevet enn å skryte av at du ikke har tenkt gjennom det. Når du ikke gjorde det engang, hva er vitsen? Også får du lære deg å tåle litt puslete kritikk. Ellers kunne du jo bare latt være å skrive hele analysegreia di.

Noreng

• Gjest
« Svar #215 på: 23. April 2007, 21:18 »
Haha.
Jaja, Olav. Spennende måte å velge lag på. Du heiet jo på VIF, så "byttet" lag, og nå går du på et forum for å finne ut hvilket lag du skal heie på!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 23. April 2007, 21:39 »
Poenget her var å finne meg en favorittklubb. Men gidder ikke bruke årevis på det. Jeg kan godt tåle puslete kritikk, men da må dere tåle puslete svar.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 23. April 2007, 21:41 »
Jeg skjønner at du er opprørt, Bernsten, ettersom at jeg regelrett pepret favorittlaget ditt (?) Lyn med usaklig og fordomsfull kritikk. Men ærlig talt, såpass burde man vel tåle som en ekte fotballsupporter!

Og ja, jeg står for mesteparten av det jeg har skrevet. Har jeg sagt noe annet?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 23. April 2007, 22:15 »
Men kva er poenget ?
- Analsere alle laga i Tippeligaen med usakligheter. Kommer du noke nermere favoritlag med det ?

djmattis

• Gjest
« Svar #219 på: 23. April 2007, 22:22 »
Kan noen forklare meg hvordan i all verden alle disse trenerne får lov til å kjøpe han Espen Johnsen egentlig, er jo katastrofe å bruke penger på en slik spiller...
Har ikke noe favoritt lag i tippeligaen men jeg synes virkelig synd på de supporterne som må heie på et lag som han spiller i.
Kvalmende dårlig

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 23. April 2007, 22:26 »
hvis det er sånn du velger favorittlag olav.... hvordan i HELVETTE kom du fram til at du ville heie på newcastle da`?

min mening er at du ikke bestemmer sjøl hvilket lag man heier på, man får det tildelt. skal du gjøre det på måten din får du jo ingen følelse for klubben

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 23. April 2007, 23:38 »
Jeg skjønner at du er opprørt, Bernsten, ettersom at jeg regelrett pepret favorittlaget ditt (?) Lyn med usaklig og fordomsfull kritikk. Men ærlig talt, såpass burde man vel tåle som en ekte fotballsupporter!

Og ja, jeg står for mesteparten av det jeg har skrevet. Har jeg sagt noe annet?

Skjønner at du har lyst til at jeg skal bli provosert av det du skrev, men beklager ass. Er det noe som er i nærheten av å irritere meg er det deg som person. Du står for det meste du har skrevet? Så hvorfor bruker du 10 siders plass til å rangere lagene i Tippeligaen for å finne ut at du holder med Viking, for så å si at du gir faen i hele Tippeligaen? Du gir ingen mening, mann.

plebbster

• Gjest
« Svar #222 på: 24. April 2007, 00:20 »
Petter Myhre passer ikke inn i Søpla. Han virker sympatisk. Det er derimot ikke sagt at jeg ikke synes det var gøy å se han på gråten på Brann Stadion i går!

Og jeg har et par kamerater som er Start-fans. Bare lurer så knallhardt på hvordan de vet at Hæstad er uskyldig?

Greit nok at Ijeh virker som en større drittsekk, men Hæstad er vel typen til å "blåse seg opp" ganske kraftig i kampens hete. Jeg mener at Start-gutta har en mye "bedre sak" enn Ijeh, men trokke Start-fansen skal være så jækli selvsikre på at det ikke er blitt sagt no. Egentlig care-er jeg hele den saken, men.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 24. April 2007, 09:46 »
Jeg gidder absolutt ikke begi meg ut på nok en diskusjon om Hæstad/Håland/Ijeh saken, men jeg kan fortelle deg hvorfor vi tror han ikke har sagt det.

1. Søndag. Ijeh beskylder Håland og Hæstad for rasistiske utsagn direkte på tv2, men vil bare glemme saken.

2. Tirsdag. Etter 2 dager trekker Ijeh tilbake beskyldningene mot Håland sånn plutselig.

3. Onsdag. Ijeh sier at Håland snakket stygge ord til han (ikke rasistiske) rett etter at Ijeh og Hæstad gikk i duell og Hæstad begynte å blø. Håland var da helt nede ved cornerflagget langt ifra dem, så dette er bevist en løgn.

4. David Nielsen (neger) sier at Hæstad har kalt ham dette mange ganger, og at det er britisk slang, og absolutt ikke har noe med rasisme å gjøre. (Fucking wanker? Fucking cunt?) Dessuten står Ygor (svart lagkamerat) rett ved siden av når Hæstad skal ha sagt dette.

Vi har liksom mistet helt troverdigheten til Ijeh etter dette. Men jeg skjønner godt at Viking fansen tror på han. De kan jo ikke gjøre annet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 24. April 2007, 12:50 »
Støtter Hæstad 100%
Ijeh bør nesten få straff for dette.
Kalle Hæstad rasist foran heile Norge uten og gje Hæstad noke mulighet til og forsvare seg.
Er rimelig sikker på Ijeh har misforstått
Rart han skal reagere slik på stygg munnbruk, har han aldri hørt det før så må han nesten ha vert døv fram til ganske nylig. For stgg ordbruk i fotballkamper er ikkje akkurat noke nytt fenomen.
Det kommer jo heilt klart fram i intervjuet at han anklager begge to for "bad language agains foreign a player" noke som ikkje kan tolkes på noke anna måte enn rasisme. For så og sei han bare anklaga Hæstad. Og når Håland krever unnskldning spør Ijeh Unnskldning for kva ? Er han virkelig så dum ??