20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #90 på: 21. Feb. 2007, 00:25 »
Har noen sagt at man ikke er lov å bruke styrke? ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 22. Feb. 2007, 18:11 »
Selvsagt. Det er jo tydelig ut ifra den kritikken som har kommet mot RBKs spisser.
Så lenge du spiller for Rosenborg, er du en stygg spiller. Samme hvor fair du spiller.

Heter du Shearer, er du unntatt fra alle lover. Spiller du for Brann gjelder akkurat det samme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 22. Feb. 2007, 20:05 »
Når du begynner å sammenligne Shearers spillestil med den feige trøyeholding/albue-stilen til Iversen blir det litt for dumt.

Shearer er så vanvittig overlegen Iversen. Han griner blant annet ikke som en unge til dommeren hver jævla gang han får et lite innkast dømt mot seg for eksempel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 23. Feb. 2007, 19:55 »
Iversen er like stor i kjeften som Craig Bellamy. Ja, det er han. Og han griner hver eneste gang han blir fratatt ballen. Grunnen er at Steffen Iversen er en ekstremt dårlig taper. Steffen er en perfeksjonist. Ingenting annet enn seier og mål er bra nok for Steffen Iversen. Og motspillere og dommere får høre det. Steffen er glødende engasjert, på samme måte som Bellamy. For de få som har sansen for ham.

Det er ikke det at Iversen syter og griner. Han kjefter og smeller dersom ting ikke er bra nok etter hans standard. Og det må han da for søren få lov til.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 24. Feb. 2007, 14:21 »
Iversen syter og griner hele tiden. Og som oftest er det dommeren og motspillerne som får den slitsomme mannen over seg. Hvorfor skal han grine til dommeren når noe han gjør ikke er bra nok? Det hjelper jo aldri.

Man trenger ikke å være en dårlig taper for å være engasjert og ha vinnervilje. Jeg har mye mer respekt for de vinnerne som også klarer å takle et nederlag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 24. Feb. 2007, 22:28 »
Det er få som fulgte Odd Iversen på 60-70-tallet som mener at bergensernes kjære "alkis" gikk rundt og søyt og grein på banen, når han kjeftet løs hver eneste gang han bommet på en opplagt sjanse, eller ble avblåst for offside.

Steffen Iversen gjør ikke noe annet enn sin far. Og det han gjør er å kjefte på seg selv, og alle andre, for at han selv mislykkes på en eller annen måte.

Nei, det er ikke sånn at å være en dårlig taper nødvendigvis er det samme som å være en vinnertype og ha engasjement. Men for Iversens del, så er det på den måten. Det trenger ikke å bety at han er dårligere enn de som ikke er på samme måte. Det er ikke nødvendigvis sånn at man må holde kjeft til enhver tid for å være en fin fyr.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 04. Mars 2007, 22:57 »
Haha, noen som har hørt navnet på nye stadion til Sandefjord?

Komplett.no Arena!

Slå den!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #97 på: 05. Mars 2007, 00:16 »
Seriøst?

Med ".no" også?!

Hahaha... Priceless.
Eller rettere sagt, pengene rår mer enn fornuften ja.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 05. Mars 2007, 00:28 »
Ja jeg trodde først det var kødd, men står på hjemmesida dems og. De fikk 15 mill for navnet i 10 år. Til sammenligning fikk Start nesten 60 mill for 10 år for navnet Sør Arena som klinger LITT bedre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 05. Mars 2007, 15:27 »
Selv vil jeg heller spille på Lerkendal stadion. Men det kan jo hende at jeg er gammeldags og naiv, og det tar vel ikke lang tid før Erik Espeseth har solgt stadionnavnet til en eller annen folkelig trøndersk bedrift med et helt vanvittig idiotisk navn. Bare fordi klubben tjener et par usle mill på det.

Jeg tror ikke folk vil vite hvor lite penger Rosenborg krever for å ha en fargesprakende Narvesen-reklame på brystet og en malplassert Shell-logo på den ene armen. For ikke å glemme hvor lite Fokus Bank betaler for ryggen. Selv om Sandefjord tar kaka med idiotisk stadionnavn, så er jeg sikker på at det er en kjempedeal økonomisk for Sandefjord, mens Rosenborgs markedsavdeling godt kan selge Rosenborgs sjel for en liten tusenlapp.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 05. Mars 2007, 15:57 »
Enig Joakim. Synes markedsavdelingen er det dårligste i RBK. Det er jo helt utrolig hvor stygg de kan få drakten til å bli. Jeg vil påstå at vi har Tippeligaens styggeste drakt. Enhver idiot kan skjønne at vi ville mangedoblet draktsalget ved å hatt en fin drakt som f.eks. Roma sine drakter. Hadde vi satt en flink designer på saken og fått gjort noe med reklamene ville hele Trøndelag iført seg drakten. Når jeg tenker meg om, er det kun på kampdager jeg ser trøndere i drakta. Dette tror jeg ville endret seg veldig om vi hadde fått en penere drakt.

Når det gjelder stadionnavn håper jeg vi ikke selger det på Lerkendal. Tenk dere "Trøndersodd Stadion". Navnet på stadion Sandefjord er helt tåpelig. Hvis de inntektene aDDis nevner stemmer, har de gjort en veldig dårlig avtale etter min mening.

plebbster

• Gjest
« Svar #101 på: 05. Mars 2007, 16:59 »
Diskuterte dette litt på skolen i dag. Alle var enig om at Sandefjord ikke akkurat har gjort noe kupp.

Lerkendal og Brann Stadion har hatt navnene så lenge jeg har levd ihvertfall. Jeg synes det gjør litt med klubbfølelsen at i det minste stadionavnet ikke skiftes mot litt penger.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Mars 2007, 18:23 »
Spørsmålet er vel hvem som har gjort den dårligste dealen, Sandefjord eller Komplett.no? Jeg går for sistnevnte...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Mars 2007, 21:23 »
Lerkendal og Brann Stadion har hatt navnene så lenge jeg har levd ihvertfall. Jeg synes det gjør litt med klubbfølelsen at i det minste stadionavnet ikke skiftes mot litt penger.

Jeg er veldig enig i det du sier, men her i Kristiansand feks, så hadde vi aldri i verden klart å finansiere den nye stadion uten sponsorer.

Vet ikke om du har sett Kristiansand Stadion, men den er fra krigen og er MEGET falleferdig. Bortesupporterne sto i en gressbakke, mens Menigheden var trøkket sammen i et stativ som man pleier å se når folk pusser opp utvendig på huset. I tillegg er dette en friidretts stadion, altså med 5 løpebaner rundt og sånne måleting for spydkast. Kun tak over den ene langsiden, selvsagt med store stolper foran supporterne for å holde taket oppe, mens på den andre siden står det et stort tre i gressbakken som folk kan søke ly under ::)

Sør Arena

Så er det verdt det? Jeg sier ja

plebbster

• Gjest
« Svar #104 på: 05. Mars 2007, 22:58 »
Er enig i at man ikke kan holde på navnet for enhver pris faktisk. Nå er det sånn at jeg har vært på Kristiansand Stadion to ganger. Senest i sommer var jeg der. Jeg må innrømme at jeg ikke ble særlig imponert over stadion ( sånn er det kanskje alltid når man er bortesupporter og får de desidert mest suxy plassene ).

Den nye stadioen blir fin. Får vel besøke den et år.