20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108324 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #75 på: 16. Feb. 2007, 09:50 »
DET VAR LAGO SOM KNAKK NASEN TIL IVERS :D :D :D :D.
Han kan jo tas på trening!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 16. Feb. 2007, 12:44 »
Tørum forstår ikke at Iversen var den som fikk igjen for det skitne spillet sitt da? For en idiot.

Anyways, en brukket nese er hyggelig, men langt fra nok. Synes helt seriøst at norske forsvarsspillere er for snille med han. Han blir jo aldri alvorlig skada lenger!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 17. Feb. 2007, 00:47 »
Ja, Steffen Iversen er en utrolig stygg spiller. Bruker veldig mye albuer og er veldig flink til å slå ned motspillere. Joda. Tror det.
Steffen er tøftspillende, men spiller rent og scorer mål. Gulkortene kommer mer av kjeften. Som han i høyeste grad har etter sin far.

Men skittent spill? Iversen? Den må du forklare. Jeg liker ikke å se at motstanderne scorer mål jeg heller, men jeg anklager de ikke for skittent spill for det.

Det Tørum sa til Mjelde ble sagt i kampens hete og i pur frustrasjon. I ettertid har han bedt om unnskyldning for et tåpelig utsagn og innsett at Steffen Iversen på mange måter kanskje "oppsøkte" situasjonen selv, ved å gå inn i feil duell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 17. Feb. 2007, 16:53 »
Hvorfor han er skitten? Vel, etter at Erik Hoftun forsvant er han vel den spilleren i TL som er best til å holde og dra i trøya. I tillegg klarer han ikke gå i lenger enn 5 min om gangen uten å syte og klage til dommerne.

Lurer på hvor stor bot Brann hadde fått hvis det var Mjelde som hadde kommet med de uttalelsene forresten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 17. Feb. 2007, 19:01 »
Jaja. Det er tydelig at det er et faktum at enhver litt småkontroversiell spiller blir Satan sjøl bare han ikler seg feil drakt.

Martin Andresen er helten over alle helter for alle rødkledde nisser fra Bergen, men for alle utenfor Bergens grenser er mannen forhatt. Sånn er det også med Hoseth, Iversen, Riseth og mange, mange andre.

Nesten utrolig at ingen hatet Harald Brattbakk. Han scoret jo i hytt og pine og utnyttet enhver liten forsvarsfeil som ble gjort. Nesten rart at mannen ble såpass respektert av motstanderens supportere.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 18. Feb. 2007, 00:46 »
Bra jobba av Brann ikveld :) ;D

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 18. Feb. 2007, 00:47 »
Nesten utrolig at ingen hatet Harald Brattbakk. Han scoret jo i hytt og pine og utnyttet enhver liten forsvarsfeil som ble gjort. Nesten rart at mannen ble såpass respektert av motstanderens supportere.

Haaaaaahahahahhahahaha! Han var også stygg når det gjaldt holding, og kom med ekle uttalelser hele tida. Hvem faen var det som respekterte han?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 18. Feb. 2007, 18:05 »
Du burde se litt av hva Alan Shearer gjorde på banen før du prater dritt om Bratigol og Ivers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 19. Feb. 2007, 11:20 »
Jeg vet hva Shearer har gjort. Men hvordan det forsvarer RBK-nissenes oppførsel skjønner jeg ikke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Feb. 2007, 16:11 »
Mitt poeng er at Shearer vitterlig ikke var noe finere i spillestilen enn noen av de. Når det er sagt, ingen av de er stygge spillere, det kalles en goalgetter som veit å bruke de rette triksene. Dette kalles rett og slett sjalusi over at RBK har hatt tidenes goalgetter i stallen samt kanskje Tippeligaens nåværende beste spiss, ingenting annet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 19. Feb. 2007, 18:07 »
Tja, forskjellen på Shearer og Brattbakk vel at Shearer aldri kommer med trønder-morsomme, provoserende kommentarer. I tillegg til at han selvfølgelig er 100 ganger bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 19. Feb. 2007, 18:25 »
Begge spillerne er/var høyt respektert hos med- og motspillere på og utenfor banen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 19. Feb. 2007, 21:03 »
Tja, forskjellen på Shearer og Brattbakk vel at Shearer aldri kommer med trønder-morsomme, provoserende kommentarer. I tillegg til at han selvfølgelig er 100 ganger bedre.
Shearer har da slengt med leppa noen ganger han også. I hovedsak mot Sunderland. Og jeg klarer ikke helt å se hvilke "trønder-morsomme kommentarer" Brattbakk og Iversen har kommet med som er så forferdelig ille, og som gjør Shearer så overlegen.

Og folk som Sæternes, Winters, Årst, Rushfeldt og alle andre goalgettere i Tippeligaen er minst like "stygge" som Brattbakk og Iversen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #88 på: 20. Feb. 2007, 19:11 »
Joakim, hva syntes du om Helstad da? Er han "stygg"?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 20. Feb. 2007, 20:43 »
Helstad er like "stygg" som Iversen og Brattbakk. Jeg har sett Helstad ta i bruk midler som alle toppscorere tar i bruk for å komme foran forsvarsspillerne. Så hvis det skal til for å gjøre en spiller stygg, så er absolutt også Helstad en stygg spiller.

Daniel Braaten bruker ofte fysikken sin aktivt for å bekjempe motstanderne. Er det galt av Braaten å bruke de musklene han har fått utdelt for å oppnå fordeler på banen? I såfall er jo Steffen Iversen noe av det styggeste verden noen gang har sett. Og Alan Shearer blir enda styggere. Shearer brukte VELDIG OFTE styrken sin for å få rom, og for å holde motstanderen på avstand. Det samme gjør Steffen Iversen ofte. Steffen Iversen har blitt erklært som en stygg spiller, mens Shearer er verdens snilleste.

That makes sense.