20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #555 på: 03. Nov. 2007, 20:24 »
Skal faen med ikke være mulig. Men med Start er det vist det. Skjedde akkurat det samme på 90 tallet som det gjorde nå.. Heia Glimt i kvaliken, heller de enn Odd.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 05. Nov. 2007, 16:47 »
Hvis Glimt skal ha så mye som nubbesjans i kvaliken er jeg redd Avisa Nordland har rett. Kent Bergersen og Erik Hoftun bør fratre sine stillinger med umiddelbar virkning. Enten må man overtale Kåre Ingebrigtsen til å komme med en gang, eller så må man overtale en eller annen annen til å lede laget i de to kvalikkampene. Glimt-spillerne går til kvaliken totalt uten selvtillitt, totalt uten krav om stå-på-vilje og en total mangel på troen på at de kan vinne fotballkamper, og møter et Odd-lag proppfulle av selvtillit, og med nyvunnen optimisme.

Jeg håper i det lengste at Glimt skal rykke opp, men hvis Hoftun og Bergersen skal lede laget i de to kvalikkampene, så kommer det aldri til å skje, er jeg redd. De to er ikke talentløse, men de har ikke fokus på Glimt, og Glimt-spillerne har mistet troen på de to for lenge siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #557 på: 05. Nov. 2007, 22:28 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183118

Hæstad har fått to tilbud fra Tippeligaklubber. Skal visstnok være Brann og Lsk. Synes egentlig "Doffen" er en smule oppskrytt, men for all del, hadde vært bra med han inn. MEn regner med at LSK med Nordlie og Marius Johnsen er i forersetet, men man vet aldri i fotballnorge...

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #558 på: 06. Nov. 2007, 00:36 »
Jeg både tror og håper Strømstad og Hæstad blir i kristiansand klubben. Start er et lag jeg liker å se i Tippeligaen.
whoopwhoop

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #559 på: 06. Nov. 2007, 21:57 »
Det er ikke været iallefall ;D
Regner med det heller har med Mjelde å gjøre?? Å Martin er en spiller som alltid søker nye utfordringer?? Men kansje det er litt tidelig å begynne som spillende trener allerede nå? Ikke vet jeg. Men tror Martin kan bli en meget god trener\manager jeg.
Uansett, det er faktisk bra Martin evt forsvinner. Se bare i den siste kampen mot viking?
Solli inn sentralt samen med Fakiri å huseklepp på kanten, fungerte utmerket.. Nå gjelder det bare drille den midtbanen å overbevise Huseklepp om at han får mere spilletid, å vips, Brann har den absolutt beste midtbanen i landet..
Kan kalles skandale vist de kvitter seg med Huseklepp :o

Akkuratt slik tenker eg og, så er helt enig med deg Lars Arild 8) "Scary" at vi tenker så likt...:p

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #560 på: 06. Nov. 2007, 23:04 »
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article94050.ece
LSK henter John Midtun lie fra Start. Enda en spiller som gjennforenes med selveste Tom Nordlie. Hvem blir den neste??

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #561 på: 08. Nov. 2007, 13:34 »
http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1598

Sirkus Andresen! Herregud for en klovn, håper søpla rykker rett ned til neste år!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 08. Nov. 2007, 21:04 »
Håp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #563 på: 08. Nov. 2007, 21:42 »
Håp.
Ja, det er det. Håper heller på Glimt enn Odd. Lykkt til i hjemmekampen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 08. Nov. 2007, 21:49 »
Har du vurdert å søke på jobb som nyhetsoppleser, Lars Arild?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 08. Nov. 2007, 22:35 »
Håp.
Utrolig med 1-0 i Skien. Men, Glimt har tidligere denne sesongen dritt seg ut mot både gode og dårlige lag også på Aspmyra, og det er ikke mange folk på kampene der til vanlig, etter det jeg vet. Vi får håpe, håpe, håpe at Glimt rykker opp.
« Siste redigering: 09. Nov. 2007, 03:18 av Kristoffer Eilertsen »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 08. Nov. 2007, 23:24 »
Rekna med Bodø Kom til og gi Odd god kamp. Men dette var kanskje i overkant. Lenge siden det har rykka ned 3 lag fra Tippeligaen på tide og vise at Adeccoligaen duger! Som Cupgull og Kvalikk seier til Adecco! Tror Odd kan få det tøft i Adeccoligaen føler det har overlevd mykje pga Tippeligaspill sesong etter sesong.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 09. Nov. 2007, 03:18 »
Håp.
Utrolig med 1-0 i Skien. Men, Glimt har tidligere denne sesongen dritt seg ut mot både gode og dårlige lag også på Aspmyra, og det er ikke mange folk på kampene der til vanlig, etter det jeg vet. Vi får håpe, håpe, håpe at Glimt rykker opp.

Tror nok vi får se endel tilskuere på mandag jo :D
Vel, Glimt er uten tvil det laget i årets Adeccoliga med best øverstenivå, men samtidig tror jeg spillerne har den innstillinga at de er "for store" for hele divisjonen. La oss håpe vi klarer det på mandag, alt ligger til rette for at vi skal kunne klare å få et resultat med oss. Jeg er spent!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 09. Nov. 2007, 12:22 »
heier så jæævli på glimt. odd jubla som om de hadde vinnet champions league når de klarte kvalik så håper det går til helvete med dem. blir også deilig for oss å slippe kampene i tromsø og bodø neste år

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #569 på: 09. Nov. 2007, 18:20 »
Ja akkurat det samme tenker jeg, for min del er det bedre med Odd en Glimt, kjipt å miste to bortekamper fordi det er ALT forlangt vekke. Håper på Odd, men tror egentlig på Glimt. Ser vi på hvem som spiller best fotball, bør Glimt rykke opp.