20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #480 på: 07. Okt. 2007, 20:07 »
Tromsø kriger viking helt ut av matchen i 70 minutter, og vinner til slutt fortjent 2-1. Nå er 4.plass en absolutt oppnåelig plass. Enda bedre at B/G får seg en skikkelig nesestyver i tegneserieligaen  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 07. Okt. 2007, 20:29 »
Få Øystein Gåre hjem! Ut med deltidstrenerne våre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 07. Okt. 2007, 20:45 »
Er Kent Bergersen bare ansatt på deltid? Alt for dårlig hvis Glimt har ambisjoner om Tippeligaen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 07. Okt. 2007, 21:09 »
Håpløst av Glimt på bortebane i år. Har de i det hele tatt vunnet noen bortekamper, annet enn på Briskeby?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #484 på: 07. Okt. 2007, 21:23 »
Tusen takk Viking! Der ødela dere tippekuppongen min!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 07. Okt. 2007, 22:49 »
Er Kent Bergersen bare ansatt på deltid? Alt for dårlig hvis Glimt har ambisjoner om Tippeligaen.

Nei, men man skulle tro det. Elendighet. Håper han drar sammen med Hoftun. Nå kunne vi godt fått Sollied hjem igjen, men vi er nok for små for han nå...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 08. Okt. 2007, 16:16 »
Tror nok Trond velger å stoppe i Trondheim, hvis han først er på tur nordover. Jeg håper ihvertfall det. For min del kan RBK tømme banken, for å få Sollied som trener. Vi bruker jo ikke pengene til noe fornuftig uansett. Dessuten er vi jo i ledelsens øyne automatisk seriemestere og automatisk kvalifisert til CL, så da tjener vi jo godt med penger uansett. Og penger til spillerkjøp? Vel, når Newcastle låner fra Northern Rock, så kan vel RBK tømme Fokus Bank. Men nok om det.

Vet ikke om det lureste for Glimt er å ansette sylferske trenere straks de har rykket ned fra Tippeligaen, og skal kjempe seg opp igjen. Kent Bergersen og Erik Hoftun har tydelig altfor få strenger å spille på, og greier ikke rette opp en dårlig trend. Tror nok minimumskravet der oppe bør være å få Øystein Gåre hjem igjen, selv om nok like mange bodøværinger som trøndere drømmer om Trond Sollied. Frelseren fra Mo. Men som sagt, han skal til Trondheim.

Forøvrig vil jeg ikke se bort ifra at det kan gjøre både Glimt og RBK godt å få inn nye trenere totalt uten bindinger til klubbens tradisjon og historie, slik at man bryter rekken av innavl som i mange år har preget mange klubber (valget av Hoftun og Bergersen var vel tenkt i den retning, men de er jo begge totalt blottet for trenererfaring - for RBKs del så var vel forsåvidt både Hareide, Høgmo og Tørum innenfor den kategorien, men førstnevnte var desperat etter landslagsjobben, andremann ble selvsagt sykemeldt etter et år i jobben, og tredjemann er vel mye det samme som Bergersen/Hoftun, selv om han utvilsomt har potensiale, men Rosenborg er ikke klubben for å trene trenere til å bli gode trenere).

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #487 på: 08. Okt. 2007, 16:46 »
Tusen takk Viking! Der ødela dere tippekuppongen min!

hehe, tok en hel gardering jeg;D

Får nok 10riktige jeg da.. er det andre som er med på Tippeligamestern på Norsk-Tipping??

Engelsk fotball klarer jeg meg alltid veldig bra på, men når det kommer til Norsk fotball, så får jeg egentlig alltid en eller annen feil (sånn 2-3-4-5 stk) :P.
« Siste redigering: 08. Okt. 2007, 18:07 av geordie-olav »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 08. Okt. 2007, 17:50 »
Tror nok ting hadde vært mycket annerledes dersom vi hadde sett Dag Eilev Fagermo i Glimt forrige sesong, for å si det slik. Hadde vi bare hatt penga da...

plebbster

• Gjest
« Svar #489 på: 08. Okt. 2007, 21:47 »
FAEN SÅ LEGENDARISK!!!

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #490 på: 09. Okt. 2007, 00:30 »
Dette er helt sykt! FANTASTISK stemmning på stadion i dag, og i byn tok det helt av, folk griner og synger om en annen. Var også rimelig mange på festplassen også så jeg, bergensere er bare helt fantastiske. Og desverre til dere som er sikkert sinnsykt lei Brann, dette er bare vorspilet, bare vent om to uker, kommer til å høres helt til barteland...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 09. Okt. 2007, 00:50 »
Vi hører allerede mer enn godt nok som det er, takk skal du ha.
Jeg planlegger å kjøpe hørselsvern ganske så umiddelbart, og jeg kommer til å gå med hørselvern i 11 måneder. Innen den tid har Trond Sollieds Rosenborg vunnet sitt 21. seriegull, og Brann har gått på trynet igjen.
Da kan man endelig åpne ørene igjen.

Gratulerer med seriegullet, Brann. Gratulerer med å endelig ha fått noe å juble for, Bergen. Nyt det mens dere kan. Det kan bli lenge til neste gang.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #492 på: 09. Okt. 2007, 02:19 »
Når blir trofeet overrakt Brann? Er det den siste hjemmekampen eller noe slik?
For det blir vel ikke bare sendt? :P

Noen som kan gi meg et eksagt svar på dette? Joakim? ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #493 på: 09. Okt. 2007, 11:30 »
Blir utdelt i siste hjemmekamp som er mot Viking, hvis alt er avgjort... ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 09. Okt. 2007, 13:26 »
Sitat
La oss bare gi et av flere tenkbare eksempel som hvordan Stabæk fortsatt kan ta gull:

Runde 24:
20. oktober : Aalesund-Brann 2-1
22. oktober : Viking-Stabæk 1-3

Runde 25:
28. oktober : Brann-Viking 0-2
28. oktober : Stabæk-Tromsø 2-0

Runde 26:
3. november : Tromsø-Brann 2-0
3. november : Strømsgodset-Stabæk 0-4

Fra DB... Det KAN jo skje da  :P