20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #510 på: 23. Okt. 2007, 20:10 »
Ja, gratulerer til alle Brannfan..
Å for de som husker hva jeg skrev på forumet i våres(forumet til lene weiseth)??
Brann blir seriemestere i år.. Hadde jeg riktig, utrolig nok ja..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 24. Okt. 2007, 14:13 »
Finner det morsommt at så mange bergensere er imot Mjelde. Eller har han snudd dei over nå ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #512 på: 24. Okt. 2007, 16:29 »
og dette har du ifra? Ja det er noen som var imot Mjelde en gang i tiden, spesiellt etter gulltapet i fjor. Men at SÅ mange er imot han er helt feil, og slik har det vært denne sesongen, mjelde bygger Stein på Stein og skal fortsette med det! At du kun ser de 5% av alle bergensere som har noe i mot Mjelde og ikke ser resten hylle mjelde og som feriet gullet natt til tirsdag er også ganske morsomt

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 24. Okt. 2007, 17:01 »
og dette har du ifra? Ja det er noen som var imot Mjelde en gang i tiden, spesiellt etter gulltapet i fjor.

Gulltapet ? Brann sin beste plassering så lenge noken her inne har vert i live men alikevel ikkje bra nok det finner eg latterlig. Det er da ein sjønner det er så lenge siden Branns forrige gull.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #514 på: 24. Okt. 2007, 17:36 »
I fjor tapte vi gullet, vi vant ikke sølv... Dette vet vel alle nå!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 24. Okt. 2007, 22:36 »
Rosenborg! HYLL HYLL HYLL :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #516 på: 24. Okt. 2007, 22:43 »
Imponerende av RBK, lag LITT fest nå da!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #517 på: 24. Okt. 2007, 23:37 »
Gratulerer alle trøndere med sterk innledning i Champions League 8) 4 poeng på en borte kamp mot Chelsea og hjemme mot Valencia må da sies å være mer enn godkjent.... 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 24. Okt. 2007, 23:46 »
Husk at de tapte 2-0 hjemme mot Schalke også da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #519 på: 25. Okt. 2007, 18:40 »
Husk at de tapte 2-0 hjemme mot Schalke også da!

Ja de gikk på en smell der...glemte det i farten...og bare så det er sagt så heier eg absolutt IKKE på RBK....Brann for evig og alltid i mitt hjerte 8)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 25. Okt. 2007, 18:46 »
Blei rørt når jeg så bilder fra pressekonferansen der Tørum sa farvel i dag.
Han tok farvel på en perfekt måte dog. Kanskje han har potensialet til å gjøre det bra i Glimt nå?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #521 på: 25. Okt. 2007, 19:00 »
Ja, ble faktisk det selv. Å når Tørum forsvant ut på slutten reiste pressen seg å applauderte. Meget bra å riktig gjort.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 25. Okt. 2007, 20:58 »
Og tradisjonen tro har nå RBK sparket en trener igjen. Vi begynner mistenkelig å ligne på Brann på 90-tallet, og det er ikke noe å være stolt av (selv om jeg hver dag ønsker at bergenserne vender tilbake til gamle synder).

Tørum tar avskjed på en flott måte. Han er en super fyr, og har potensialet til å bli en dyktig fotballtrener. Men han trenger en spillergruppe bestående av toppidrettsutøvere. Spillere som kan vise initiativ på egenhånd, og ha et brennende ønske om å bli best mulig selv, kun med kyndig veiledning, og ikke daglig kjeppjaging av treneren. I Rosenborg er det kun et fåtall spillere som viser initiativ, og som "trener" seg selv, og som bare vil ha treneren som en faglig veileder og mentor. Til gjengjeld tilhører de stort sett den yngre generasjonen. En er oppvokst i Bodø, en annen på Lade i Trondheim.

Jeg unner så absolutt Glimt å få Tørum, men jeg er usikker på om det er riktig klubb. Spillerne har litt av de samme sykdomstegnene som Steffen Iversen og mange andre av gamlekara i RBK. De er litt for glade i det som skjer utenfor banen, og de er litt for lite selvdisiplinerte, og trenger en gal, gal mann til å jage de rundt på treningsfeltet hver dag. Correct me if I'm wrong, Kristoffer, men jeg har litt den følelsen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 25. Okt. 2007, 23:53 »
Er nok redd du også kan ha rett der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 26. Okt. 2007, 16:23 »
Chelsea-fans har endelig fått en teori å støtte seg til i jakten på et svar på hvorfor Mourinho ble sparket etter å ha tapt for Rosenborg, og hvorfor Valencia-trenerens jobb visstnok henger i en tynn tråd.

"The curse of the Rosenborg troll"
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon