20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #435 på: 24. Sep. 2007, 22:34 »
Jeg var jo igrunn enig med det Olav skrev, jeg ønsket bare argumenter.

Jeg for min del har fått nok av NFF. Behandlingen av dommerskandalen i Bergen i går er intet annet enn LATTERLIG. De valgte å ikke forfølge saken, og Brann har ikke engang fått lov å forklare seg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #436 på: 24. Sep. 2007, 22:41 »
Jeg blir også irritert over dommerstanden her til lands. Den er jo tidvis heeelt forferdelig dårlig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 25. Sep. 2007, 15:20 »
Seier litt om dommerstanden generelt når Svein Oddvar Moen får oppdrag i CL.

Men er det noke rart det er dårlig standard ? Kem vil frivillig bli dommer da ? Bli skjelt ut av 22 spillere + tusener på tusener på tribuna og av fotballeksperter på tv. Og i tillegg få ganske dårlig betalt. Høyres ikkje direkte fristende ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #438 på: 25. Sep. 2007, 18:35 »
Jeg blir også irritert over dommerstanden her til lands. Den er jo tidvis heeelt forferdelig dårlig!

Ja, enig blir til å le av..... det er ikke bare på høyt nivå heller det er:

Tippeligaen, Adeccoligaen, Topserien (Kvinner), 2 Div, 3 Div osv. Til og med på aldersbeste klasser er det horibelt.
Blir faens meg irritert på de som dømmer.

Det var bare en grunn til at de ble dommere, det var på grunn av at de ikke var gode til å spille fotball, og kom aldri med på kamper. Så nå skal de hevne seg ved å ødlegge fotballkamper på alle slags måter. Er det rart folk blir irritert!???

Jo jeg er delvis enig med deg her men på en annen side så vet vell du ikke at dommere er tidelig forfallne bittre spillere som skal ta igjen? Du snakker for alle dommere i hele verden da? Har du noe som kan bekrefte det du sier der eller er det bare noe du tror å spekulerer?? Kan jo bare være at dommere faktisk bare vill være dommere uten å måtte ha hevn motiver vet du.At dem faktisk liker å BARE være dommer å trivs med det .Men jeg er enig.Dommer kvaliteten er ikke den beste men så har dem en helvetes møkka jobb også.lol.Det er ingen enkel oppgave å være dommer så lenge det vill være mennsklige dommere vill det også være feil men man får jo håper på at feilene blir mindre med tiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 26. Sep. 2007, 23:46 »
Benson, gratulerer med cupfinale! :D
Veit hvem jeg holder med når den går!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 27. Sep. 2007, 00:44 »
Takker :D
Dette var fantastisk.
Me Ska t ULLEVAAL ULLEVAAL ULLEVAAL. For første gang i FKH`s historie.

Haugesund by har vert  representert 4 ganger før i Cupfinalen men tapt alle.
På tide og fikse på det.
Har vert i semien 5 eller 6 ganger og nå tror eg og alle gangene har laga vert fra 1 divisjon.
Cupen er Haugesundsk!

« Siste redigering: 27. Sep. 2007, 13:42 av Benson »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 27. Sep. 2007, 09:36 »
Skal heie på Haugesund eg og. Lillestrøm er et lag eg har fått svært lite sans for i det siste.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 27. Sep. 2007, 13:52 »
http://www.haugesunds-avis.no/article/20070927/SPORT/70927012/1062/AKTUELT

NFF da  :o
Synes alikevel fordelinga burde vert 50/50 Cup og serie er 2 forskjellige ting. Men forstår ideen som ligger bak.

Tipper det fleste som ikkje er LSK fans vil heie på underdoggen fra adeccoligaen. Og så hjalp det vel ikkje LSK no særlig at dei "juksa" seg til finalen heller.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #443 på: 27. Sep. 2007, 16:11 »
To av de lagene jeg misliker mest i cupfinalen... Vet ikke hvem jeg skal heie på. Håper egentlig at begge taper ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 27. Sep. 2007, 21:32 »
Håper at begge taper? Det blir kanskje litt vanskelig?

Synes Lillestrøm på sitt beste er blitt et langt mer underholdende lag under Tom Nordlie enn de var under Uwe Rösler, uten at det har kommet som noen overraskelse. At de fremdeles er veldig gode på dødballer handler bare om at det er sånn Lillestrøm alltid har vært. Men den hit and run-mentaliteten som har preget Lillestrøm i alle år tidligere er ikke like mye tilstede i år. Men med spillere som Frode Kippe på laget, så blir man aldri kvitt de gule og røde kortene.

Og Arild Sundgot er jo et kapittel for seg selv. De aller fleste av hans mål har vært kontroversielle, og en god del av dem burde nok vært annulert. Forøvrig morsomt å høre den forbanna sunnmøringen prøve å unnskylde seg etter kampen. Det var ingen unnskyldning. Det var en ikke-unnskyldende unnskyldning. "Jeg kan ha handset, og i såfall er det kanskje ikke helt bra, men jeg kan ikke si her og nå at jeg handset, og da kan jeg heller ikke si at målet burde vært annulert". Hele verden så at du handset, Arild, og hele verden lurer på hvordan i all verden dommeren ikke greide å blåse i fløyta og dømme frispark til Stabæk, for selv dommeren så den situasjonen. Han valgte bare å ikke reagere, som så mange dommere før ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 27. Sep. 2007, 22:00 »
Og Arild Sundgot er jo et kapittel for seg selv. De aller fleste av hans mål har vært kontroversielle, og en god del av dem burde nok vært annulert. Forøvrig morsomt å høre den forbanna sunnmøringen prøve å unnskylde seg etter kampen. Det var ingen unnskyldning. Det var en ikke-unnskyldende unnskyldning. "Jeg kan ha handset, og i såfall er det kanskje ikke helt bra, men jeg kan ikke si her og nå at jeg handset, og da kan jeg heller ikke si at målet burde vært annulert". Hele verden så at du handset, Arild, og hele verden lurer på hvordan i all verden dommeren ikke greide å blåse i fløyta og dømme frispark til Stabæk, for selv dommeren så den situasjonen. Han valgte bare å ikke reagere, som så mange dommere før ham.

Hvor i helvete har du dette fra? Synes å huske jeg våknet opp til "Sundgot legger seg langflat" i vg!
Eller bare finner du opp ting andre har sagt for å styrke dine argumenter som vanlig?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 28. Sep. 2007, 01:50 »
Er jo bare å se et hvert intervju Sundgot har gjort både i dag og i går på tv. Han prøver jo desperat å vri seg unna.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 28. Sep. 2007, 12:41 »
Tja, jeg så kampen og intervjuene etterpå. Selvsagt unnskylder han seg, men Joakim overdriver noe jævli. Han la ikke skjul på at han handset!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 28. Sep. 2007, 13:01 »
To av de lagene jeg misliker mest i cupfinalen... Vet ikke hvem jeg skal heie på. Håper egentlig at begge taper ;)

Vardsvin??

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 28. Sep. 2007, 15:10 »
Nei, Stavanger-svin.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.