20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #180 på: 18. Nov. 2006, 20:25 »
Benson
Sitat
Nja.
Hadde Palermo toppa så hadde eg vert enig, men når Palermo spara over halva laget så er eg ikkje like sikker.

Vi toppa no ikkje akkurat laget vårt heller da!

Uansett, deilig med eit poeng, og Dyer viser kor viktig han kjem til å bli utover i sesongen. Ellers syns eg Martins var veldig god, samt Given.
Gratulere folkens!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 18. Nov. 2006, 21:32 »
:!:  dobbelpost
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 18. Nov. 2006, 21:32 »
Her er mine spillervurderinger:

Given: 9,5 Står prikkfritt, og leverer verdensklasseredninger på rekke og rad. Grunnen til at han ikke får 10, er at vi ikke holdt nullen. Bare derfor. Ja, jeg vet at han aldri kunne tatt skuddet, men allikevel.

Taylor: 6,5 Spiller forholdsvis bra. Har brukbart samarbeid enkelte ganger med Solano og Dyer. Få feilpasninger.

Bramble: 6,5 Spiller bra i dag. Selvom han har 3, 4 grusomme avklaringer som havner i fanget på arsenal. Det trekker ned 1 karakter.

Moore: 7
Ofrer seg i dueller og spiller greit. Står stødig og har få feilpasninger.

Ramage: 6,5
Samme som Moore. Ofrer seg. Er med offensivt og spiller på det jevne. Noen forferdelige feilpasninger trekker ned.

Solano: 6 Er litt tafatt, men spiller greit. Har få feilpasninger.

Parker: 7,5 Evighetsmaskin som vanlig. Jobber hele kampen og er med over alt. Noen feilpasninger og litt kluss trekker ned.

Butt: 6
Spiller for så vidt greit. Rydder opp mye og fordeler baller bra, men har dog ett par stygge feilpasninger.

Duff: 6 Man ser at mannen ikke er i form, men han kommer seg. Er fint med offensivt ved et par anledninger, og bidrar mer positivt enn negativt.

Dyer: 9 Godlike. Flink til å holde på ball. Er fullstendig avslappet, og bestemt i avgjørelsene. Har lite til ingen feilpasninger og spiller strålende. Kjempe comeback! Når han i tillegg scorer mål, så trekker ikke det ned.

Martins: 8 Spiller veldig bra. Selvom laget ligger defensivt nesten hele kampen så gjør han det bra når han får fatt på ballen. Ett bra oppspillspunkt til tross for høyden. Han vinner flere hodedueller enn han taper og holder veldig bra på ballen. Har ett par vidunderlige finter og dragninger, og man ser at mannen er lynende hurtig. Fin heading til dyer på scoringen. Hurtigtoget er på gang!

SUBS:

Milner: 6 Gjør seg ikke bort, og spiller greit. Prøver å komme til innlegg noen ganger, men lykkes ikke helt. Få feilpasninger.

N`Zogbia: 6 Lite spilletid, men gjør ikke stort feil. Greit innhopp.

Sibierski: 5 Nesten ingen spilletid.

Manager:

Roeder: 7 Den defensive taktikken fungerte bra. 1-1 mot ett av PLs beste lag borte er ikke værst.

Ps!: Jeg håper fortsatt Roeder får sparken...

Nå har vi 2,3 "lette" kamper på rad i PL som skal vinnes. Vinnes disse så er vi på rett vei igjen.

GLHF
 :!:

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 18. Nov. 2006, 21:51 »
Er veldig enig i den Fredrik
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #184 på: 19. Nov. 2006, 01:35 »
Given 8,5, Parker 7 og Bramble 7 så er vi enige!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 19. Nov. 2006, 02:22 »
Veldig fornøyd med resultatet idag, poeng borte mot Arsenal er faen ikke værst! Fikk ikke sett matchen, men prata med en Arsenal kompis i Nice som så kampen via en asiatisk web kanal eller no, han sa som flere andre her inne, var kjør mot ett mål hele matchen. Ikke så rart vi ble kjørt over mot et desidert bedre lag for øyeblikket, men med comeback'ene fra Dyer og Given gikk det finfint. De blir begge meget viktige fremover.

Holder dog ikke med ett poengere i lengden, nå må snart seier'n komme. Hørte dog at Bramble klarte seg bra idag, da er det stor fare for at vår "o store tikkende bombe" sprekker neste helg..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 19. Nov. 2006, 03:54 »
Sitat fra: "Abel"
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Jeg har ikke vært aktiv, men ikke pga nedgangen på forumet

Det er de som ikke gidder å følge med i det hele tatt på Newcastle lenger som jeg klager på. Og det må være mange av disse siden antall sider på kamptrådene er nesten halverte for tiden.

Nå må du slutte å snakke tull. Skikkelige supportere følger kampen enten på tv eller på en pub. Man sitter da for faen ikke på pcen når laget spiller kamp.

det du sier her er bullshit. kan da for faen støtte laget like mye om man sitter hjemme og stremer. det viktigste er å faktisk dukke opp når en har mulighet til å se gutta live. som mot lillestrøm for min del! hva hjelper det å dra på en sliten pub? hadde det vært masse damer med trange newcastle drakter så greit nok. men jeg foretrekker å se kampene streama hjemme. men så masse kamper på belfry ifjor. men ikke så lett å komme i ordentlig kontakt med andre newcastle supportere. oppfordrer damer i trang newcastle drakt til å ta kontakt med meg på dette forumet og be meg med ut på kamper!
Andreas Martins

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 19. Nov. 2006, 06:31 »
lol.
Henvendelsene kommer nok til og strømme inn 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 19. Nov. 2006, 12:33 »
Min Vurdering:

Given 9
Gjør noen mester redninger og holder oss inne i kampen. Det var ikke   få ganger Arsenalfansen på Scotsman reiste seg og jublet for "mål". De hadde da glemt at vi har Given i mål. For et comeback.

Taylor 7
Stødigere enn Carr på back plass. Ofrer alltid alt. Litt tåpelig å felle Henry før målet. De flyttet nok frisparket litt langt frem da!

Bramble 8
Stor i andre omgang. Ryddet bort det aller meste. Stor klasse. Ikke så bra i første. Men det er da Bramble vi snakker om.

Moore 7
Forholdsvis bra kamp.

Ramage 6
Slike kamper viser at vi ikke blir noe topp 6 lag med Ramage som fast inventar i forsvarsrekken. Lett rundingsbøye for Arsenals spillere.

Solano 5
Prøver å prøver. Har ikke kondis og pasningene hans er til tider katastrofale.

Butt 7
Bra kamp, men gir ballen bort for mye.

Parker 7
Helt grei kamp av kapteinen.

Duff 6
Merkelig kamp igjen. Virker mer og mer som et bomkjøp. Tragisk som det er .

Dyer 7
Scorer mål og løper mye. Var litt bekymret for han etter målet. Virket nesten skadet.

Martins 6
Løper og kriger. Fine detaljer men ingen reelle muligheter.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 19. Nov. 2006, 14:05 »
Synes Martins fortjener litt kreditt i denne kampen. Han kommer rett fra skade og spiller faktisk meget bra utfra forutsetningene. Han virket i det hele tatt veldig pigg utpå der, jobbet bra, flink til å holde på ballen og viser noen små tekniske detaljer der utpå.

Ellers er jeg enig i de fleste av vurderingene her. Given er vår klart beste, forsvaret med Bramble klarer seg forholdsvis greit og midtbanen med Butt og Parker jobber iherdig.

En ting til: Kan det kanskje være en ide å bruke Nicky Butt fast i disse vanskelige bortekampene? Han legger ned et voldsomt arbeid som kanskje ikke mange legge merke til og balanserer midtbanen på en ypperlig måte. Det lyktes i Palermo og det lyktes nå. Butt spilte ikke borte mot Liverpool og Man U hvor vi ble kjørt over i hele kampen og tapte.

Jeg mener iallefall at vi nå burde ha fått klare indikasjoner på at vi burde bruke Butt i slike kamper hvor vi ligger langt bakpå og skal forsvare oss. Noen enige?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 19. Nov. 2006, 14:14 »
Given 9
Taylor 7
Bramble 8
Moore 7
Rammy 7
Solano 6
Parker 7
Butt 7
Duff 6
Dyer 8
Martins 7

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #191 på: 19. Nov. 2006, 14:40 »
Støtter opp om å bruke Butt. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at vi bør selge Emre i januar for å forsterke andre deler av stallen!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 19. Nov. 2006, 14:55 »
Enig med Åsmund. Får vi over 100 mill for Emre som det spekuleres i bør vi slå til på sekundet. Synes ikke Emre er god nok for laget vårt...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 19. Nov. 2006, 15:33 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Enig med Åsmund. Får vi over 100 mill for Emre som det spekuleres i bør vi slå til på sekundet. Synes ikke Emre er god nok for laget vårt...

da er vi uenige

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #194 på: 19. Nov. 2006, 16:04 »
Emre er vel teknisk sett god nok for laget, men han finner ikke flyten i england. Han blir for lett og hissig!