20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #150 på: 18. Nov. 2006, 17:58 »
helt unødvendig frispark!!! men vi forsvarte oss bra fra sekstenmeteren og ned!
Andreas Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 18. Nov. 2006, 17:59 »
Vi ble jo delvis feid av banen, og ranet med oss poenget. Takk til Dyer og Given som reddet oss med sine comeback fra start!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #152 på: 18. Nov. 2006, 17:59 »
Greit resultat når man sjår alle sjansene Arsenal har. Hadde me ikkje hatt Given så hadde me tapt med mange mål
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 18. Nov. 2006, 18:01 »
Sitat fra: "vannvakten"
Greit resultat når man sjår alle sjansene Arsenal har. Hadde me ikkje hatt Given så hadde me tapt med mange mål

Ja dette kunne blitt riktig stygt, men heldigvis har vi Given, og heldigvis er Arsenal inneffektive nok en gang. Utrolig at de ikke putter flere mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 18. Nov. 2006, 18:04 »
Jeg fikk ikke sett kampen.. hvordan var Dyer?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #155 på: 18. Nov. 2006, 18:06 »
Sitat fra: "annern"

overaskende brukbar  :D litt tull

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 18. Nov. 2006, 18:08 »
Sitat fra: "Chris"
Sitat fra: "annern"

overaskende brukbar  :D litt tull

Så god at vi kan forvente at han redder sesongen? :D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 18. Nov. 2006, 18:11 »
Jaja 1 poeng er bedre enn ingenting, vi ledet lenge men det måtte jo skje. Helt umenskelig frispark av henry, flott mål :(

Skjer med at Henry ikke fikk kort får å dra ned Bramble? Han hadde jo hele armen rundt HALSEN til bramble, som forresten gjorde en helt greit kamp idag :)

EDIT: Dyer sitt mål var herlig, kaldt plassert i hjørnet..
EDIT (igjen): Synes ikke vi kan skylde på Taylor, han lå rett og slett på feil side av mannen og måtte gjøre noe, kunne fort blitt farlig hvis taylor hadde latt han gå.
KJEMPE KAMP AV GIVEN!!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 18. Nov. 2006, 18:11 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Jeg har ikke vært aktiv, men ikke pga nedgangen på forumet

Det er de som ikke gidder å følge med i det hele tatt på Newcastle lenger som jeg klager på. Og det må være mange av disse siden antall sider på kamptrådene er nesten halverte for tiden.

Nå må du slutte å snakke tull. Skikkelige supportere følger kampen enten på tv eller på en pub. Man sitter da for faen ikke på pcen når laget spiller kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Nov. 2006, 18:13 »
Sitat fra: "Abel"

Det er de som ikke gidder å følge med i det hele tatt på Newcastle lenger som jeg klager på. Og det må være mange av disse siden antall sider på kamptrådene er nesten halverte for tiden.

Nå må du slutte å snakke tull. Skikkelige supportere følger kampen enten på tv eller på en pub. Man sitter da for faen ikke på pcen når laget spiller kamp.

Hehe. Hadde jeg hatt mulighet, skulle jeg gjort det, men måtte nøye meg med stream over pc, som jo fungerte stort sett glimrende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #160 på: 18. Nov. 2006, 18:15 »
Gratulerer med 1 poeng på emirates. Synd ikke Rossi kommer innpå, men det var vel viktigere å få sikra inn det ene poenget.

Nå er Arse hele 12 poeng bak Manchester United :D
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #161 på: 18. Nov. 2006, 18:22 »
Sinnsykt herlig med ett poeng borte mot selveste Arsenal! At spillet ikke var strålende får vi bare godta, når vi tar poeng på Emirates. Husk at Liverpool tapte hele 3-0 på samme gressmatte...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 18. Nov. 2006, 18:23 »
Sitat fra: "Sinilio"
Gratulerer med 1 poeng på emirates. Synd ikke Rossi kommer innpå, men det var vel viktigere å få sikra inn det ene poenget.

Nå er Arse hele 12 poeng bak Manchester United :D

Hvorfor var de synd at ikke Scumboy kom innpå? Dårligere spiller har vel knapt spilt i Newcastle drakta.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 18. Nov. 2006, 18:25 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Abel"

Hehe. Hadde jeg hatt mulighet, skulle jeg gjort det, men måtte nøye meg med stream over pc, som jo fungerte stort sett glimrende!

Var egentlig ikke ment som kritikk til dere som fulgte kampen på nettet, men synes det blir for dumt når noen klager på at vi ikke sitter og skriver innlegg midt under kampene.
an sparker ikke Bobby Robson??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Nov. 2006, 18:37 »
Yay årets prestasjon ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]