20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 39527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #165 på: 18. Nov. 2006, 18:44 »
Sitat fra: "Benson"
Yay årets prestasjon ?

1 - 0 mot palmero er bedre imo

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 18. Nov. 2006, 18:47 »
Sitat fra: "Skogis"
Sitat fra: "Benson"
Yay årets prestasjon ?

1 - 0 mot palmero er bedre imo

Nja.
Hadde Palermo toppa så hadde eg vert enig, men når Palermo spara over halva laget så er eg ikkje like sikker.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 18. Nov. 2006, 18:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Jeg har ikke vært aktiv, men ikke pga nedgangen på forumet

Det er de som ikke gidder å følge med i det hele tatt på Newcastle lenger som jeg klager på. Og det må være mange av disse siden antall sider på kamptrådene er nesten halverte for tiden.

Kan vel ha noe med at noen av oss ser kampene i stedet for å sitte på forumet under kampene :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 18. Nov. 2006, 18:50 »
meget sterkt poeng, alt jeg har og si. Given og Dyer spilte forøvrig fabelaktig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 18. Nov. 2006, 18:52 »
Uansett hvor lite fortjent dette var så var det i allefall sykt artig :)
Hadde det vært rettferdig hadde Arsenal vunnet denne kampen ganske komfortabelt. Jeg synes alikevel at vi forsvarer oss ganske bra i denne kampen. Given er helt rå i mål og Bramble spilte som en GUD for første gang på lenge :) Deilig å se... Dyer var også frisk. Fantastisk scoring :)

Eneste minuset i dag var at Solano skulle vært bytta ut mye tidligere. Han var rævva og forærte nesten Arsenal en scoring. Duff skuffer i dag også, men Arsenal borte under disse forutsetningene er kanskje ikke den beste muligheten til å vise seg fram.

Hos skysports fikk Given og Bramble 8, mens Dyer fikk 9 og ble BB.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 18. Nov. 2006, 18:55 »
synes martins skal ha kredit.

ikke lett og spille alene på topp mot toure og gallas. synes han gjorde mye bra med ball. møtte bra osv, men vingene våres var ikke med i dag. i tilegg fintet han clichy på ræva to ganger og hvis hvilken fart han har.

dyer og martins blir veldig vikitge for at newcastle har noe og komme med fremover!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 18. Nov. 2006, 18:57 »
Kjempe artig med u i dag!:) Hadde aldri trodd dette på forhånd..! Det som gleder meg mest er at Dyer og Martins spilte godt i dag, håper de får fortsette sitt partnerskap neste kamp også! Det som skuffer er at vi fort kunne tapt denne kampen 4-0!!

Vi er vel nå over direkte nedrykk?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #172 på: 18. Nov. 2006, 19:01 »
Ligger på 17.pl, rett over streken
Newcastlesupporter siden 1992

plebbster

• Gjest
« Svar #173 på: 18. Nov. 2006, 19:04 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Jeg har ikke vært aktiv, men ikke pga nedgangen på forumet

Det er de som ikke gidder å følge med i det hele tatt på Newcastle lenger som jeg klager på. Og det må være mange av disse siden antall sider på kamptrådene er nesten halverte for tiden.

Kan vel ha noe med at noen av oss ser kampene i stedet for å sitte på forumet under kampene :)

Stemmer dette. Før satt jeg og gadd å skrive under kampene ( innlegg som " jAAAAAA scooooooring nå vinner vi " osv. Det gidder jeg veldig sjeldent nå. Bedre å se kampen enn å skrive svette kommentarer på forumet.

Men nå i etterkant kan man skrive mye svett. Ikke no i veien med det.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 18. Nov. 2006, 19:04 »
Jeg er litt skuffet.Er ikke fornøyd med uavgjort. Når vi ligger på bunn.Å vi ser godt at Given blir en viktig brikke for å "overleve" i premier leauge.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #175 på: 18. Nov. 2006, 19:13 »
Det positive med detter resultatet er at det er ein god prestasjon å ta poeng borte mot Arsenal, trur ikkje at det blir mange som tek med seg tre poeng derifrå. Det negative er at no fekk Fat Fred og GR ei pustepause fra det trykket som har vore siste tida.

Endringar må til samme kva FF og GR seier  og det før overgangvinduet opner i januar, men som vanlig skjer det vel ikkje noke før i mars april så vi klarer så vidt å berge plassen..........

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 18. Nov. 2006, 19:18 »
mm dette poenget kommer til og gi roeder lengre tid i stolen. tid som ein ny manager kunne brukt på og vinne kamper.

Liker ikkje at Newcastle haler ut tida på den måten og legger seg så forbanna defansivt etter scoring. Det er ikkje slik eg vil sjå Newcastle spilla.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 18. Nov. 2006, 19:26 »
Dette er jo egentlig i et kjemperesultat. Uavgjort borte mot Arsenal med tanke på de innbyrdes lagenes form vil jeg si at dette er en sensasjon. Uansett hvor mye Arsenal burde vunnet med så drar gutta hjem til Newcastle med et poeng. Det er det viktigste.

Også gøy at vi endelig scorer igjen, og det var ekstra morsomt at det var Dyer som gjorde det.

Men uansett, dette endrer ikke den følelsen av at vi kommer til å slite langt nede i bunnen i år, men dette var da om intet mindre, en liten opptur  :)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 18. Nov. 2006, 19:27 »
dobbelpost
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 18. Nov. 2006, 19:29 »
Med det vi viste defensivt i dag tror jeg vi kan være glad vi satset på å ri på ledelsen. Ja, vi slapp inn ett mål på døball, men hadde vi spilt lengre frem i dag tror jeg Arsenal hadde vunnet, i verste fall med fler.. Newcastle suger når de får overganger i mot! Vi hadde en kjapp spiss på topp, og det er nesten alt en trenger når vi blir presset så langt bakpå, selv om det ikke resulterte i kontringsmål sent i kampen i dag!

Jeg er fornøyd med de taktiske disposisjonene i dag.

Det kan gi Roedere pusterom, ja, og det er kanskje ikke så positivt. Men om vi ser litt lyst på det, så kan det ha ført laget lengre opp kollektivt og med tanke på selvtillitt, og da kan vi vinne kamper uavhengig av Roeders disposisjoner. Jeg er for et nytt stort navn i managerstolen definitivt, men må gå an å håpe på at det er noe langsiktig i det rotet Roeder styrer med om dagen(litt tvilsomt).

Fornøyd med 1 poeng i dag!

Gleder meg å se Dyer tilbake, helt vidunderlig, la oss håpe det varer ei stund denne gang!
ancs and Scousers, go to H***!!