20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle ligacup  (Lest 60767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #90 på: 07. Nov. 2006, 21:40 »
SOUTHEND - MAN.UTD 1-0
Freddy Eastwood

DEILIG, GUTTÆR!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Nov. 2006, 21:41 »
Sitat fra: "annern"
utdrag fra vg intevju med peter ijeh.

Sitat
- Noen mener du løper for lite?

- Hvis du ser på spansk og italiensk fotball, så løper ikke de så mye heller. Det viktige er hvordan du posisjonerer deg helt der fremme. Det kan du ikke kombinere med hektisk jobbing, mener han.

Det er 2 spillere i verdens klasse som er sånn;), og det er Del piero og Raul

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #92 på: 07. Nov. 2006, 21:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Enig så enig. Spisser som f.eks Fowler, Owen, Kanu, Bergkamp og Crespo har aldri løpt ræva ta seg.

Solskjær er nok det perfekte eksempelet her. Han løper jo knapt. Han står bare å venter på en gylden mulighet. Han får ballen i beina, stokker dem godt og scorer så kaldt som det går an å få gjort det.

Og vi husker de to målene han scoret mot oss i år. Han beveget seg ikke en meter en gang :lol:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Nov. 2006, 21:44 »
Sitat fra: "EivindI"
SOUTHEND - MAN.UTD 1-0
Freddy Eastwood

DEILIG, GUTTÆR!

Tror egentlig at Manutd gir blanke f i hele ligacupen. Men det kommer til å bli stort oppslag i engelske tabloider om dette resultatet holder seg, og da dukker selvfølgelig navnet Ferguson opp igjen, som har vært et stort samtaleemne nå. Merkelig at det begynte å bli så mye negativt styr rundt han rundt jubileumstidene hans.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Nov. 2006, 21:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
SOUTHEND - MAN.UTD 1-0
Freddy Eastwood

DEILIG, GUTTÆR!

Tror egentlig at Manutd gir blanke f i hele ligacupen. Men det kommer til å bli stort oppslag i engelske tabloider om dette resultatet holder seg, og da dukker selvfølgelig navnet Ferguson opp igjen, som har vært et stort samtaleemne nå. Merkelig at det begynte å bli så mye negativt styr rundt han rundt jubileumstidene hans.

Flott for oss i hvertall.. Øker jo sjansene våre ganske godt..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Nov. 2006, 21:46 »

Flott for oss i hvertall.. Øker jo sjansene våre ganske godt..

Ja, det er selvfølgelig sant. Men for å være ærlig, jeg ville så vidt lagt merke til det om vi vant ligacupen. Blir jo bare en bunke med treningskamper satt i system.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. Nov. 2006, 21:48 »
Sitat fra: "Joakim"
Luque er ikke spiss, for han eier ikke posisjoneringsevne. En spiss vet å posisjonere seg godt. En spiss løper ikke vekk fra boksen for å unngå å være sist på ballen. En spiss elsker å være sist på ballen, og vil gjøre alt for å være inne i boksen.

Sorry, men det der er noe av det største tullet jeg har lest noengang. Er det en ting Luque er god på så er det å være på rett plass til rett tid - POSISJONERE SEG RIKTIG! Så du i det hele tatt Palermo-kampen? Og hva er dette tullet med at Luque ikke er spiss? Selvsagt er han spiss, men han KAN også brukes på kanten. Han var spiss for både i Mallorca og Deportivo, spilte sammen med Samuel Eto'o i førstnevnte klubb bl.a.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 07. Nov. 2006, 21:48 »

Men for å være ærlig, jeg ville så vidt lagt merke til det om vi vant ligacupen. Blir jo bare en bunke med treningskamper satt i system.

Ja, så mye sølvtøy vi har kapret de siste årene, kan jeg skjønne at du er kresen på hvilke cuper vi skal vinne... :?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 07. Nov. 2006, 21:49 »

Men for å være ærlig, jeg ville så vidt lagt merke til det om vi vant ligacupen. Blir jo bare en bunke med treningskamper satt i system.

Ja, så mye sølvtøy vi har kapret de siste årene, kan jeg skjønne at du er kresen på hvilke cuper vi skal vinne... :?

Eneste cupene vi har en mikroskopisk sjanse til å vinne er nettopp ligacupen og UEFA cupen. FA cupen kan vi glemme.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 07. Nov. 2006, 21:50 »

Hehe, UEFA-cupen blir jeg glad for, FA-Cupen blir jeg glad for og Premier League blir jeg veldig glad for. Men ligacupen har aldri betydd noe for meg. Og jeg husker helt ærlig ikke hvem som vant ligacupen ifjor, året før der, eller før det igjen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 07. Nov. 2006, 21:50 »

Men vi kan jo vinne intertoto cupen da!:) Så det kan bli litt etterlengtet sølvtøy for oss!;) Eneste som kan ta fra oss pokalen er vel egentlig Auxerre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 07. Nov. 2006, 21:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Eneste cupene vi har en mikroskopisk sjanse til å vinne er nettopp ligacupen og UEFA cupen. FA cupen kan vi glemme.

FA cupen vil jeg si at vi har gode sjanser på.

Vi har en tendens til å ryke i kvarten eller semifinalen, men det har vært noen finaler på oss også. Og vi skal ikke se bort fra at Roeder prøver å gjøre det godt igjen ved å storsatse på en FA cuptriumf.

Ærlig talt, FA cupen har vi alltid en sjanse på.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 07. Nov. 2006, 21:52 »
Ch.field - Charlton 2 - 1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 07. Nov. 2006, 21:54 »
Har det skjedd noen bytter i pausen?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 07. Nov. 2006, 21:54 »
Er ikke bare vi som sliter, gitt. Charlton pisser virkelig i motvind, når de utrolig nok klarer å tape mot miniatyriske Cheltenham.