20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle ligacup  (Lest 60619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #60 på: 07. Nov. 2006, 21:21 »
Krul er jo skadet, vart skadet under oppvarming, måtte av med båre
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 07. Nov. 2006, 21:21 »
Joakim: Luque er spiss. Han kan bare spille på venstrekanten også.

Jeg hadde ikke grått dersom Rossi brakk foten. Vil heller ha en som er vår (f.eks Troisi, han som kom inn på slutten mot Palermo. Var det Callum han het? Hvis vi absolutt ikke kan bruke Luque.) Synes ikke vi skulle hjelpe Manchester med å hjelpe fram talentene sine... Men han er jo grei å ha på benken når Martins, Sibierski, Ameobi eller Luque ikke kan være på benken.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Nov. 2006, 21:21 »
Sitat fra: "Leslie"

I dag?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Nov. 2006, 21:22 »
Andrew Carroll

Ja, Krul ble skadet under oppvarmingen, det meldte hvertfall BBC, skadet på Vicarage Road, det er vel banen til Watford..? er usikker

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Nov. 2006, 21:22 »
Sitat fra: "Håvard"
Joakim: Luque er spiss. Han kan bare spille på venstrekanten også.

Jeg hadde ikke grått dersom Rossi brakk foten. Vil heller ha en som er vår (f.eks Troisi, han som kom inn på slutten mot Palermo. Var det Callum han het? Hvis vi absolutt ikke kan bruke Luque.) Synes ikke vi skulle hjelpe Manchester med å hjelpe fram talentene sine... Men han er jo grei å ha på benken når Martins, Sibierski, Ameobi eller Luque ikke kan være på benken.

Han het Carroll.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Nov. 2006, 21:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Rissen"
Joakim --- luque e treig han.. stemme det..
Våkna nå!!

Luque er langt i fra noe hurtigtog!

Samme faen det så lenge han vet å dukke opp på rett plass. Synes Luque har tatt flere smarte løp. Har aldri skjønt hva som er så stas med spillere som løper som hodeløse kyllinger.

Helt enig! Jeg måtte bare kommentere at han ikke var så gøøør rask. Liker spillere som har intelligente løp, og ikke bruker seg helt opp på "hodeløse løp", som du så fint kaller det...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 07. Nov. 2006, 21:24 »
Sitat fra: "Asbjørn"

I dag?

Jupp..! Det er bitt skrevet om på Newcastle-online.com

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 07. Nov. 2006, 21:24 »
Takk Asbjørn..

De gangene jeg har sett rossi skal han drible 4 mann og så score.. eller skyte me en gang han får ballen.. Har ikke sett et smart løp fra han..

Og jeg har sett alle nufc kampene til nå i år.. som har gått på tv..
og 2stk på nettet.. Rossi har ikke imponert meg verfal..
Luque er vår spiller. bør kanskje bruke han og kanskje få han god igjen..
Eller verfal få litt penger for han når/viss han forlater nufc..

Min mening..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 07. Nov. 2006, 21:24 »
Ja, Krul ble skadet under oppvarmingen, det meldte hvertfall BBC, skadet på Vicarage Road, det er vel banen til Watford..? er usikker

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Nov. 2006, 21:25 »
Det er banen til Watford,ja...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 07. Nov. 2006, 21:26 »
Tanken om at rossi skulle bli skadet og at luque dermed fikk spille streifet meg rett før jeg leste innlegget over. for å være ærlig, så hadde jeg ikke brydd meg om rossi ble skadet. grunnen til dette er at jeg vil så veldig gjerne at luque skal overbevise før januar. For jeg er nesten sikker på at hvis han ikke overbeviser før januar, så blir han solgt, og vi taper ca
5 milioner pund..

jeg føler liksom at roeder er redd for at luque skal slå gjennom, og dermed velger å ikke bruke ham. Hvis han hadde gjort det bra i pl, så kunne ikke roeder solgt ham pga fansen. jeg føler at planen er å selga ham å kjøpe forsvarspiller.. men faktum nå er jo at vi sliter like mye offensivt som deffensivt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 07. Nov. 2006, 21:26 »
Flere som følger kampen på nufc.co.uk? Min har stoppet oppdateringer etter 25 min.. Skjer det INGENTING?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 07. Nov. 2006, 21:27 »
¨

Faen, det hørtes ikke bra ut. Får ikke håpe at det er korsbåndet eller noe annet alvorlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 07. Nov. 2006, 21:28 »
Sitat fra: "EivindI"
Flere som følger kampen på nufc.co.uk? Min har stoppet oppdateringer etter 25 min.. Skjer det INGENTING?

39 min her.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 07. Nov. 2006, 21:29 »
Man Utd ligger under 1-0. La oss håpe de ryker ut.