20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle ligacup  (Lest 60913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Watford - Newcastle ligacup
« Svar #45 på: 07. Nov. 2006, 21:08 »
Nå som Roeder bærer på et stort press, tror jeg han pusher spillerne ekstra. Og han vil gjøre alt som står i sin makt for at Newcastle skal få bedre tider. Om han klarer det, er mer tvilsomt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Nov. 2006, 21:08 »
Sibierski spiller ihvertfall med hjerte på utsida av trøya... Legger merke til at Milner nok en gang ser ut til å imponere!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 07. Nov. 2006, 21:09 »
Sitat fra: "EivindI"
Sibierski spiller ihvertfall med hjerte på utsida av trøya... Legger merke til at Milner nok en gang ser ut til å imponere!

Hvor ser/hører du kampen?

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 07. Nov. 2006, 21:09 »
newcastle world, hvertfall der eg hører
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 07. Nov. 2006, 21:10 »
Sitat fra: "Lerbakk"

Hvor ser/hører du kampen?

Jeg bare leser om kampen på nufc.co.uk... Og der nevnes milner positivt...

Noreng

• Gjest
« Svar #50 på: 07. Nov. 2006, 21:10 »
Kjempefornøyd med hele laget unntatt at kanskje Zogbia og Krul kunne spilt... Dessvere spiller Rossi. Luque og Sibbe hadde vært tøft. Håper Rossi brekker foten og må tilbake til MUFC, eller at Roeder tar til vettet og bruker han som back-up.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Nov. 2006, 21:10 »
sibierski kan fort bli årets kjøp i pl hvis han fortsetter slik:)  men han har ikke spilt altfor mange pl kamper da. men det blir vel han og rossi fra start i alle kampene fremover. jeg blir så jævli forbanna over at han ikke starter med luque? hva har vi å tape offensivt? det kan jo ikke bli verre en det han vært hele denne sesongen
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 07. Nov. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "annern"
sibierski kan fort bli årets kjøp i pl hvis han fortsetter slik:)  men han har ikke spilt altfor mange pl kamper da. men det blir vel han og rossi fra start i alle kampene fremover. jeg blir så jævli forbanna over at han ikke starter med luque? hva har vi å tape offensivt? det kan jo ikke bli verre en det han vært hele denne sesongen

Men som en liten trøst så kan vi kanskje få noe ut av Rossi når han spiller sammen med store Sibierski... Men selvsagt er det Luque som burde spilt der...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 07. Nov. 2006, 21:13 »
Sitat fra: "Noreng"
Kjempefornøyd med hele laget unntatt at kanskje Zogbia og Krul kunne spilt... Dessvere spiller Rossi. Luque og Sibbe hadde vært tøft. Håper Rossi brekker foten og må tilbake til MUFC, eller at Roeder tar til vettet og bruker han som back-up.

Hvorfor skal vi håpe at Rossi brekker foten? Hvorfor skal vi ønske gutten der verste, bare fordi han er manu-spiller og låneavtalen stinker lang vei? Sånn som skadesituasjonen er for tida trenger vi gutten, til tross for at han er bare 19 år og nærmest blottet for a-lagserfaring.

Greit at vi mener Luque er en bedre spiller, men Luque er ikke spiss, og det er ikke Sibierski heller. Og verken Luque eller Sibierski kan matche Rossi på fart.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Nov. 2006, 21:16 »
Det blir for dumt å håpe at vår eneste rene spiss som ikke har slitt med skader hitttil, skal brekke beinet!! Vi har jo ingen spisser som kan spille om dagen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 07. Nov. 2006, 21:18 »
Det blir for dumt å håpe at vår eneste rene spiss som ikke har slitt med skader hitttil, skal brekke beinet!! Vi har jo ingen spisser som kan spille om dagen!

Jeg håper selvsagt ikke at han skal brekke beinet, men jeg hadde ikke akkurat begynt å grine om han var ute i et par måneder pga en hamstringskade. Er ganske så sikker på at vårt eget talent Troisi hadde gjort en minst like god jobb.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 07. Nov. 2006, 21:18 »
Joakim --- luque e treig han.. stemme det..
Våkna nå!!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Nov. 2006, 21:19 »
Sitat fra: "Rissen"
Våkna nå!!

Luque er langt i fra noe hurtigtog!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 07. Nov. 2006, 21:20 »
Var verfal ganske så rask.. men 1år på side linja hjelper ikke akuratt på farta.. Sant nok..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 07. Nov. 2006, 21:21 »
Sitat fra: "Rissen"
Våkna nå!!

Luque er langt i fra noe hurtigtog!

Samme faen det så lenge han vet å dukke opp på rett plass. Synes Luque har tatt flere smarte løp. Har aldri skjønt hva som er så stas med spillere som løper som hodeløse kyllinger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."