20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!  (Lest 13754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!
« Svar #45 på: 02. Nov. 2006, 23:09 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Gonzalez"
Sitat fra: "Benson"
Robert har sett sine beste dager tror eg. Nå har jo Roeder henta Duff da så Da blir det vanskelig og få brukt Robert uansett. Når det er sagt Robert i form er 100 ganger bedre enn Duff.

Jeg er en stor fan av Laurent Robert, han var en av mine favorittspillere da han spillte her. Men det du sier her er jo rett og slett feil.

Ja greit, eg tok litt i 100 ganger bedre er jo i drøyeste laget, La meg si det sånn da så alle forstår: Ein Robert i form for 2-3 år siden var mykje bedre enn Duff nokon gong har vert eller vil bli :P

Okey litt mer enig her  :D . Robert var helt enorm på sitt beste, og den skuddteknikken er det bare Roberto Carlos som skyter like heftig.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Nov. 2006, 23:13 »

Okey litt mer enig her  :D . Robert var helt enorm på sitt beste, og den skuddteknikken er det bare Roberto Carlos som skyter like heftig.

Alle vet jo at Roberto Carlos sin skuddfot er oppskrytt etter frisparkmålet mot Frankrike. Etter det målet tar han de fleste frispark, men har uttelling verre enn bestemor duck!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Nov. 2006, 23:29 »
Sitat fra: "EivindI"

Alle vet jo at Roberto Carlos sin skuddfot er oppskrytt etter frisparkmålet mot Frankrike. Etter det målet tar han de fleste frispark, men har uttelling verre enn bestemor duck!

Jepp.
Robert hadde vel rundt 10 mål på frispark den eine sesongen(?) Carlos har vel max 3 ( Hakke peil bare tok eit tall)  (?)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Agurksaft

• Gjest
« Svar #48 på: 03. Nov. 2006, 11:14 »
No må me ikkje gløyma dødball foten til Juninho Paulista. Han er vertfall i verdstoppen når det gjeld dødballar!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Nov. 2006, 15:14 »
Carlos er jo verdens mest overrata frisparktaker. Bare på grunn av et frisparkmål mot Frankrike.
Robert fins ikke god nok for et PL-lag lengre. Var konge i sin første sesong for vårs, men deretter har det bare gått nedover. I tillegg er han ikke milevis unna den egoisten The Gimp er. Men såklart ikke i nærheten like drittsekk. Såklart helt enig i kesses siste innlegg i tillegg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Nov. 2006, 16:57 »
Sitat fra: "Agurksaft"
No må me ikkje gløyma dødball foten til Juninho Paulista. Han er vertfall i verdstoppen når det gjeld dødballar!

Du mener Juninho Pernambucano eller no sånt?

Agurksaft

• Gjest
« Svar #51 på: 04. Nov. 2006, 17:11 »
Lyon spelaren.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Des. 2006, 11:53 »
Er Roebert uten klubb nå?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Des. 2006, 12:00 »
Sitat fra: "annern"
Er Roebert uten klubb nå?

Jeg mener jeg leste det et sted,ja..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Des. 2006, 14:35 »
Nei, han spiller i Levante i Spania.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Des. 2006, 14:51 »
Sitat fra: "Håvard"
Nei, han spiller i Levante i Spania.

Iallfall på papiret. I praksis har Robert falt i unåde hos Lopez Caro (Levantes manager), og da Levante spilte mot Barcelona var han ikke engang med i troppen. Det er dog den eneste kampen til Levante jeg har sett i år. På SkySports står han oppført med to kamper for Valencia laget til nå.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Des. 2006, 21:25 »
Tror han nettopp er løst fra kontrakten...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 15. Des. 2006, 08:47 »
isåfall burde vi hente ham, og gi ham kontrakt ut sesongen. Hvis skaden til N`zogbia er alvorlig blir det tynt på midtbanen fremover. rossi gjorde dog en god figur på venstrekant mot chelsea
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Des. 2006, 14:58 »
Hvorfor skal vi gi Robert kontrakt ut sesongen?
Vi har Duff som er fit for fight igjen over nyttår. Zoggies skade ser ikke ut til å være spesielt langvarig., og i bakhånd har vi Alan O'Brien. I tillegg kan både Milner og Emre spille venstrekant. Og i worst case scenario tror jeg også Baba kan alternere på venstrevingen, men innen den tid har vi sikkert en og annen juniorspiller som kan gjøre en jobb.

Vi har suveren dekning på samtlige plasser på midtbanen.
Milner, Solano, Dyer, Zoggie og Duff kan alle spille på høyre.
Duff, Zoggie, Milner, Dyer, O'Brien og Emre kan samtlige gjøre en jobb på venstrevingen.
Zoggie, Milner, Dyer, Emre, Solano (i verste fall), Parker, Butt, Pattison og mange andre som jeg har glemt av i farta, kan alle spille sentralt.

Er det noe vi ikke trenger, så er det en kriseløsning på noen av plassene på midtbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Des. 2006, 14:58 »
Hvorfor skal vi gi Robert kontrakt ut sesongen?
Vi har Duff som er fit for fight igjen over nyttår. Zoggies skade ser ikke ut til å være spesielt langvarig., og i bakhånd har vi Alan O'Brien. I tillegg kan både Milner og Emre spille venstrekant. Og i worst case scenario tror jeg også Baba kan alternere på venstrevingen, men innen den tid har vi sikkert en og annen juniorspiller som kan gjøre en jobb.

Vi har suveren dekning på samtlige plasser på midtbanen.
Milner, Solano, Dyer, Zoggie og Duff kan alle spille på høyre.
Duff, Zoggie, Milner, Dyer, O'Brien og Emre kan samtlige gjøre en jobb på venstrevingen.
Zoggie, Milner, Dyer, Emre, Solano (i verste fall), Parker, Butt, Pattison og mange andre som jeg har glemt av i farta, kan alle spille sentralt.

Er det noe vi ikke trenger, så er det en kriseløsning på noen av plassene på midtbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon