20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!  (Lest 13743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!
« Svar #30 på: 01. Nov. 2006, 18:03 »
Sitat fra: "Benson"
Robert har sett sine beste dager tror eg. Nå har jo Roeder henta Duff da så Da blir det vanskelig og få brukt Robert uansett. Når det er sagt Robert i form er 100 ganger bedre enn Duff.

Jeg er en stor fan av Laurent Robert, han var en av mine favorittspillere da han spillte her. Men det du sier her er jo rett og slett feil.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Nov. 2006, 18:07 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Robert har sett sine beste dager tror eg. Nå har jo Roeder henta Duff da så Da blir det vanskelig og få brukt Robert uansett. Når det er sagt Robert i form er 100 ganger bedre enn Duff.

Jeg er en stor fan av Laurent Robert, han var en av mine favorittspillere da han spillte her. Men det du sier her er jo rett og slett feil.

Ja greit, eg tok litt i 100 ganger bedre er jo i drøyeste laget, La meg si det sånn da så alle forstår: Ein Robert i form for 2-3 år siden var mykje bedre enn Duff nokon gong har vert eller vil bli :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Agurksaft

• Gjest
« Svar #32 på: 01. Nov. 2006, 19:23 »
Galskap,  damien duff spelte fast på verdas beste klubblag når han var i form, og han herja villt, offensivt og defensivt!
Robert i form? Tja, sat kanskje på benken på Frankrike sitt landslag og "stod" ving på Newcastle som endte på 10\11 plass i Premier Leauge.
Scora eit par fabelaktige mål, men , dette er jo fotball, ikkje skihopping, så ein får ikkje stilkarakterar.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Nov. 2006, 19:40 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Galskap,  damien duff spelte fast på verdas beste klubblag når han var i form, og han herja villt, offensivt og defensivt!
Robert i form? Tja, sat kanskje på benken på Frankrike sitt landslag og "stod" ving på Newcastle som endte på 10\11 plass i Premier Leauge.
Scora eit par fabelaktige mål, men , dette er jo fotball, ikkje skihopping, så ein får ikkje stilkarakterar.

Det du seier er feil.
Robert var heile grunnen til Newcastle kjempa om Ligagullet under Sir Bobby. Enough said!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #34 på: 01. Nov. 2006, 19:43 »
Ja ein stå ving. Klubben sto og fallt med ein stå ving.
Det du seier. Er latterlig, ein Stå ving betyr ikkje så mykje at ein klubb står og fell med han. Det blir berre latterlig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Nov. 2006, 19:48 »
Ja ein stå ving. Klubben sto og fallt med ein stå ving.
Det du seier. Er latterlig, ein Stå ving betyr ikkje så mykje at ein klubb står og fell med han. Det blir berre latterlig.

Stå ving eller ikkje  :?
Uten Robert hadde ikkje Newcastle kjempa om Ligagullet det er fakta faen.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #36 på: 01. Nov. 2006, 19:54 »
Ein ving avgjer ikkje så å sei ligaen åleina.
Trur du det så har du misforstått svært mykje av  fotballen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Nov. 2006, 20:01 »
Ein ving avgjer ikkje så å sei ligaen åleina.
Trur du det så har du misforstått svært mykje av  fotballen.

Trur du skal lesa innlegget mitt ein gong til før du spyr ut meir agurksaft :lol:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Nov. 2006, 20:09 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Ingen tvil om at robert bidro til masse og var en av hovedgrunnene til at vi gjorde det så bra! Hvordan type han var som spiller har vel mindre betydning når kom på banen og gjorde akkurat det han var der for!

Nettopp!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #39 på: 01. Nov. 2006, 22:42 »
Ein enkelt ving ikkje så å sei ligaen åleine. No snakkar eg for domme og døve øyrer, så eg gidd ikkje diskutere dette meir.
Han må få ballen, han må ha spelarar som gjev han rom og gode passningar, og han må ha folk som omset sjansane i mål ( Shearer ).
Dersom ikkje alt dette ligg til rette må han kunne drible 4 mann feilvendt og score som ein villhest.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Nov. 2006, 18:31 »

Det du seier er feil.
Robert var heile grunnen til Newcastle kjempa om Ligagullet under Sir Bobby. Enough said!

Øhhh. Du hyller Robert langt pokker opp i skyene, men mener at Bellamy er tidenes største drittsekk som har satt sine bein på denne jorda, og at Newcastle har det myyyyyyye bedre uten ham, både på og utenfor banen.
Og jammen har du ikke glemt av Alan Shearer, Jonathan Woodgate, Shay Given og Robson himself.

Robert var en del av årsaken til at vi kjempet om ligagullet, men det er så mange, mange andre faktorer som spiller inn.
Uten Alan Shearer hadde Robert sett ut som en stor idiot. Uten Bellamy hadde Shearer fått en mye vanskeligere jobb, ettersom Bellamy med sin hurtighet tiltrakk seg mange forsvarsspillere, og skapte rom for Shearer, som bare kunne stå å ta imot innleggene til Robert.
Og hadde vi ikke hatt Woodgate i forsvaret, og Given helt bakerst hadde vi ikke vært i nærheten av å kjempe om CL engang. Og jeg tror også vi må gi Kieron Dyer en del av æren også. I 02/03 var Dyer enorm. Og jammen hadde vi ikke en kar ved navn Gary Speed også. Og hadde vi ikke hatt Robson som manager,  så må gudene vite hvor vi hadde vært hen i verden.

Robert har aldri hatt ferdighetene til å drible 10 mann i en telefonkiosk. Han har aldri hatt ferdighetene til å alene gjøre et lag godt. Han var avhengig av et godt kollektiv for selv å være god. Selv om han var fantastisk på dødball. Men uten noen til å gi ham dødballsjansene eller omsette innleggene hans i mål, så hadde ikke Robert vært verd noen verdens ting. Men jeg tror ikke vi hadde vært spesielt mye dårligere med Duff på venstrevingen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #41 på: 02. Nov. 2006, 19:02 »
Fant denne linken fra tirsdag i en islansk avis:

http://www.mbl.is/mm/sport/frett.html?nid=1231837
Newcastlesupporter siden 1992

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Nov. 2006, 19:03 »
Gammelt nytt...

Men hvorfor diskuterer vi dette når vi vet at han ikke er klar?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Nov. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "Joakim"

Det du seier er feil.

Øhhh. Du hyller Robert langt pokker opp i skyene, men mener at Bellamy er tidenes største drittsekk som har satt sine bein på denne jorda, og at Newcastle har det myyyyyyye bedre uten ham, både på og utenfor banen.
Og jammen har du ikke glemt av Alan Shearer, Jonathan Woodgate, Shay Given og Robson himself.

Robert var en del av årsaken til at vi kjempet om ligagullet, men det er så mange, mange andre faktorer som spiller inn.
Uten Alan Shearer hadde Robert sett ut som en stor idiot. Uten Bellamy hadde Shearer fått en mye vanskeligere jobb, ettersom Bellamy med sin hurtighet tiltrakk seg mange forsvarsspillere, og skapte rom for Shearer, som bare kunne stå å ta imot innleggene til Robert.
Og hadde vi ikke hatt Woodgate i forsvaret, og Given helt bakerst hadde vi ikke vært i nærheten av å kjempe om CL engang. Og jeg tror også vi må gi Kieron Dyer en del av æren også. I 02/03 var Dyer enorm. Og jammen hadde vi ikke en kar ved navn Gary Speed også. Og hadde vi ikke hatt Robson som manager,  så må gudene vite hvor vi hadde vært hen i verden.

Robert har aldri hatt ferdighetene til å drible 10 mann i en telefonkiosk. Han har aldri hatt ferdighetene til å alene gjøre et lag godt. Han var avhengig av et godt kollektiv for selv å være god. Selv om han var fantastisk på dødball. Men uten noen til å gi ham dødballsjansene eller omsette innleggene hans i mål, så hadde ikke Robert vært verd noen verdens ting. Men jeg tror ikke vi hadde vært spesielt mye dårligere med Duff på venstrevingen.

denne posten var faktisk ikkje så dum =)
Men Meiner forsatt at me ikkje hadde vert der og kjempa til siste slutt om me hadde spillt Duffistede for Robert..Robert avgjorde kamper aleina når han var i storslag, det klare kje Duff i samme grad. Duff vel også avhengig av at det kollektiva fungerer..
PS: JA Bellers ein ein Svinvalp uten like  :x

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Nov. 2006, 20:29 »
Hvis valget hadde vært Robert i toppform eller Duff i toppform hadde valget vært enkelt for meg. Jeg hadde valgt Duff any day!