20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!  (Lest 13757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

• Gjest
LAURENT ROBERT SHOCK MOVE TO TOON !!
« Svar #15 på: 31. Okt. 2006, 18:16 »
Geordie-Olav, han er nok ikkje full, han er meir av typen som er konstant halv-full....

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 31. Okt. 2006, 19:32 »
Sitat fra: "shpetim"
Sitat fra: "geordie-olav"
Kan hende at Shpetim er i fylla.

Og nå spøker jeg ikke.

jeg har sett etter jeg også, men ser ikke noe ! Jeg SÅ DET PÅ EUROSPORT idag tidlig :?  Jeg drakk på Lørdag, kan da ikke være full nå ? LOOL ! Er sant !

Du må ikke tro på alt du leser eller inbiller deg. Kritisk til dine kilder, og ikke minst lese hele artiklene ikke bare se på overskriftene. Tips til neste gang!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Okt. 2006, 19:43 »
Savner Robert utrolig mye som spiller! Jeg husker alltid at jeg tenkte det var rundt 80% sjangse for at Robert golla på frispark fra 25-30 meter før tida. Hadde vært helt utrolig bra om han hadde kommet to the toon og golla som i gamle dager!

Fant en video med en del Robert mål og:

http://youtube.com/watch?v=JSE4Kg7A1JE

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 31. Okt. 2006, 19:50 »
Jeg har veldig mange gode minner med Robert, og hver eneste gang vi får frispark fra 30-40 meter tenker jeg at "dette er Robert-hold".
Det mange sikkert irriterrte seg over, men som jeg elsket ved mannen, var at det aldri var noen mellomting. Enten gikk skuddene hans rett i krysset, fullstendig utagbart for noen og enhver, eller så gikk de 10 mil utenfor.
Da slapp du i det minste irritere deg over store sjanser som bare nesten ble mål. Du slipper å irritere deg over en millimeter fra eller til. Enten så blir det mål, eller så blir det ikke engang en sjanse. Det er jo greit det også. Hva skal vi med 10 sjanser hvis vi ikke klarer å score mål? Jeg vil heller ha 1 sjanse og score 2 mål enn 10 sjanser og null mål.

Jeg raner heller til meg en seier enn å skape sjanse etter sjanse, men ikke score mål. For kamper som den mot Charlton er det verste jeg vet. Det finnes ikke noe mer irriterende. Og det finnes ikke noe mer gledelig enn å vinne en kamp du strengt tatt ikke burde vunnet.
Det synes ihvertfall jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 31. Okt. 2006, 20:04 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Geordie-Olav, han er nok ikkje full, han er meir av typen som er konstant halv-full....

Ja, det er mange av dem. Men han gir jo uttrykk for at han IKKE er full.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Okt. 2006, 20:05 »
Eg savnar Laurent Robert noko voldsomt. Han er faktisk blant dei  all-time  favorittspelarane mine.

Langskudd er sjeldent å sjå i Newcastle fortida. Er mangelvare det i Newcastle, og det er så fryktekig synd. Er jammen ikkje ofte vi ser ein susar for 30 meter!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Nov. 2006, 13:22 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=laurent-yearns-for-toon-return%26method=full%26objectid=18006513%26siteid=50081-name_page.html

her står det at Robert gjerne vil komme tilbake og spille for Newcastle.
Synes vi nesten skulle slått til på dette, få til en bytteavtale. Robert + cash, og så får de Luque !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Nov. 2006, 15:17 »
Jeg vil mye heller ha Luque enn Robert hvertfall...

Hvis han får tillit selvfølgelig.  Men det får han jo ikke...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Tips
« Svar #23 på: 01. Nov. 2006, 15:29 »
Siste utgave av "Tips" refererer til saken. Men også der står det bare at det er Robert selv som sier han ønsker seg tilbake til Newcastle.
-Og etter min mening bør klubben nå kjenne sin besøkelsestid.
Hent Robert tilbake til SJP!
Det gir Bernard sin "hjemkomst" mer logisk også. Han og Robert var - og kommer sikkert til å bli - glitrende på venstrekanten. De er bestekompiser og vil sannsynligvis få en ny vår begge to om de får spille sammen igjen.

Hvem som må ut ved Robert sin eventuelle retur skal jeg ikke spekulere i her og nå. Men ut fra elendig holdning hos mange spillere så langt i sesongen så mangler det ikke på kandidater  :x
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Nov. 2006, 16:18 »
Robert har sett sine beste dager tror eg. Nå har jo Roeder henta Duff da så Da blir det vanskelig og få brukt Robert uansett. Når det er sagt Robert i form er 100 ganger bedre enn Duff.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Nov. 2006, 16:23 »
Sitat fra: "Benson"
Når det er sagt Robert i form er 100 ganger bedre enn Duff.

Nei. Heller omvendt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Nov. 2006, 16:41 »

Tror heller jeg ville brukt det sitatet i signaturen min Benson, med tanke på at det er teitere enn det som står der fra før.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Nov. 2006, 16:43 »

Nå har jeg alltid vært en av Roberts aller største tilhengere. Men selv jeg kan se at Damien Duff i form, er milevis bedre enn Laurent Robert, selv om franskmannen måtte være i aldri så god form.

Robert har/hadde stor fart, og en fantastisk venstrefot. Men det er også alt.
Duff har stor fart, flott teknikk, nese for mål, gode innlegg, godt skuddbein og veldig anvendelig. Duff er PLs klart beste venstreving i mine øyne, og ingen som noen gang har spilt for denne klubben er i mine øyne i nærheten. I tillegg har Duff høy arbeidsmoral, og jobber godt hjemover, når han må.

Duff holder så høy kvalitet på absolutt alt han foretar seg på banen, at det er ingen andre jeg heller ville hatt enn nettopp han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Nov. 2006, 17:49 »
Sitat fra: "Joakim"

Nå har jeg alltid vært en av Roberts aller største tilhengere. Men selv jeg kan se at Damien Duff i form, er milevis bedre enn Laurent Robert, selv om franskmannen måtte være i aldri så god form.

Robert har/hadde stor fart, og en fantastisk venstrefot. Men det er også alt.
Duff har stor fart, flott teknikk, nese for mål, gode innlegg, godt skuddbein og veldig anvendelig. Duff er PLs klart beste venstreving i mine øyne, og ingen som noen gang har spilt for denne klubben er i mine øyne i nærheten. I tillegg har Duff høy arbeidsmoral, og jobber godt hjemover, når han må.

Duff holder så høy kvalitet på absolutt alt han foretar seg på banen, at det er ingen andre jeg heller ville hatt enn nettopp han.

Duff godt skuddbein?
Såg du kampen på Lørdag? Kor ofte treffer Duff mål fra 30 meter ? Svæært sjelden. Eg har ialfall ikkje blitt imponert av Det Duff har vist så langt. Og om det skal lokte mål av noken Duff eller Robert så er da det Robert det lukter mål av :-// Når Robert var i slag så vart det jo alltid livsfarlig når han kom i 100. Og litt rart Duff skal vera PL, beste venstreving.. han satt på benken i Chelsea og bare Totteham og Newcastle ville han.
Robert har også farlig gode innlegg og sei noke anna blir tullball. Han var alltid på toppen av assistlista.. Robert var Pl beste venstreving det første sesongene i Nufc. Duff var god i Blackburn..

Men skal me diskutere kem som er best per dags dato er jo kje det ein diskusjon det er Duff.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Nov. 2006, 17:58 »
Sitat fra: "Lerbakk"

Tror heller jeg ville brukt det sitatet i signaturen min Benson, med tanke på at det er teitere enn det som står der fra før.

Nå er du heldigvis ikkje meg da =)
Men om du vil bruke sitatet mitt i din signatur så ver så god =)