20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2  (Lest 40933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #150 på: 02. Nov. 2006, 23:00 »
Veldig enig KingKev!

Det er hvertfall ingen god grunn til at Luque IKKE skal starte neste kamp nå!! Han er den eneste vi har som scorer mål! Tror faktisk Luque - Martins kan funke bra! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 02. Nov. 2006, 23:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Åsmund"
Det var bare et eksempel med 10 plassen. Grunnen til at du Asbjørn ikke vil ha Rossi på laget er for at han er en Man U spiller. Det syns jeg blir feil tankegang. Rossi bør spille så mye som bare det så lenge det er til det beste for Newcastle frem mot overgangsvinduet.

Det spiller ingen rolle om han er Liverpool, Arsenal, Chelsea eller Sunderland spiller for min del. Jeg mener at vi bør satse på våre egne spillere framfor å være farmerklubb for andre. Hadde skjønt det om vi f.eks hadde hatt opsjon på kjøp, men Rossi sier selv at han overhodet ikke er interesert i å spille permanent for Newcastle. Da mener jeg det hele er HÅPLØST, og det til de grader. Spesielt når man er mer opptatt med å tilfredstille Alex Ferguson framfor å gi våre egne spillere sjansen først.

Nå har jeg heller aldri skjønt hva som er så fantastisk med denne Rossi, men mulig jeg har spilt for lite FM de siste åra.

Kanskje det er denne fantastiske statistikken hans på reservelaget?

*host* Chopra *host*

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #152 på: 02. Nov. 2006, 23:04 »
Jeg synes Rossi bør få spille på topp dersom han er det beste alternativet. Det som gjør meg forbannet er at han, og spillere som Sibierski og Duff (out of position) blir brukt fremfor Alberto Luque, som trenger å spille på seg selvtillit for å bli den fantastiske spilleren han en gang var.

Å stille med Rossi i kampen mot Portsmouth var bare tull. Det var garantert kun for å tilfredsstille den sure skotten på Old Trafford. Til helga er jeg derimot for at Rossi skal starte med Luque på topp, siden det er den beste løsningen med tanke på alle skadeproblemene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #153 på: 02. Nov. 2006, 23:07 »
Tim Krul. Steik for eit talent. Har ikkje sett maken. Minne meg litt om Schmeichel. Heilt vanvittige redningar han hadde i dag.

Ellers så synes eg Newcastle gjor ein bra kamp. Vi slår eit av dei virkelige formlaga i europa!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 02. Nov. 2006, 23:09 »
Enig. Håper på dette laget:

Krul - la gutten få prøve seg igjen!
Carr - Taylor - Moore - Ramage
Milner - Butt - Zogbia - Duff
Rossi - Luque

Håper Parker og Emre blir "spart" slik at de ikke drar på seg noe mer alvorlige skader enn det de allerede har..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #155 på: 02. Nov. 2006, 23:16 »
Synes ikke Parker og Emre bør spares i en så viktig kamp som denne. Vi er et bunnlag for tiden og trenger sårt tre poeng i serien. Det nytter ikke å vinne alt i cupene, men gå fra tap til tap i ligaen.

Hvis det er snakk om at de er halvskadde eller ikke 100% klar for kamp, så er det selvsagt riktig i å spare dem. Har brent oss på det før.

Når det er sagt så tror jeg N'Zogbia og Butt kan gjøre en god jobb på midten på hjemmebane mot PLs dårligste lag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #156 på: 02. Nov. 2006, 23:21 »
Herre....LUQUE skal ha klippe kort de neste 10 kampene, han scorer mer enn stupid fransh man, LUQUE er kongen....bare la han spille, så vinner vi;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 02. Nov. 2006, 23:22 »
Sitat fra: "Nordin"

Hvis det er snakk om at de er halvskadde eller ikke 100% klar for kamp, så er det selvsagt riktig i å spare dem. Har brent oss på det før.

Det var det jeg mente. Blir de fit for fight, selvsagt skal de spille. Men Roeder elsker visst å bruke halvskadde spillere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 02. Nov. 2006, 23:23 »
Veldig uventa seier. Sjølv om Palermo sparte ein del spillere var dette ei aldri så lita bombe. Ein litt Magisk kveld der mannen eg var kommet for og sjå bli matchvinner =). Herlig at me holdt ut i 2 omg for ei gong skyld. Krul gjør ei kanonkamp. Butt og Emre og ikkje minst BB Milner var gode på midten og Luque gjer akkurat det han kan score på sjangsen han fekk.  Men for eit forarbeid av Milner. Milner som vistnok i følge Journalisten ødelgger for Newcastle når han er på banen :-/. I dag var han involvert i alt Newcastle skapa framover.. Kor var Solano ? Ka gjorde han som var bra ?Synes Luque var flink til og møte og legge igjen ballen i 1 omg.
   Men forsvaret er ikkje bunnsolid i dag heller, bare flaks, dårlige avslutninger og Tim Krul hindrer tap i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 02. Nov. 2006, 23:25 »
Vi får håpe vi berger oss sånn nogenlunde til Januar, får inn 3 klasseforsvarere, og kaprer 7-plassen :lol:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 02. Nov. 2006, 23:31 »
Jeg har aldri vært en stor tilhenger av Luque og er det fortsatt ikke etter dagens kamp. Greit nok, (og veldig bra) at han scorer seiersmålet i dag, men der hadde også jeg scort. Det var Milners fantastiske innlegg som skapte målet. Uansett skal han få skryt for at han er på rett sted og setter ballen i mål, noe vi har slitt med tidligere i år...

Luque briljerer ikke i dag, men ut i fra forholdene synes jeg han gjør en grei kamp. Luque er overhodet ikke en spiller som bør spille alene spiss i en 4-5-1 formasjon borte mot et av Italias beste lag. Vi så ofte at han trakk ned for å ta i mot ballen eller trakk ut på venstresiden. Han gjør en del bra når han får ballen og jeg håper vi får se mere av det framover. Hadde han spilt i den rollen han spilte i Deportivo med en spiss eller to foran seg tror jeg han hadde gjort det mye bedre. Så jeg håper han får sjansen igjen på lørdag sammen med en annen spiss, gjerne Rossi, så han får sjansen til å overbevise fansen og Roeder om at han er noe å satse på framover.  

Når det gjelder Rossi mener jeg han bør spille om det betyr at vi stiller det beste mannskapet vi kan. I den situasjonen vi er i nå er 3 poeng det eneste som betyr noe...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 02. Nov. 2006, 23:37 »
Når det gjelder kampen i dag er jeg veldig imponert, men ikke veldig overasket. Etter at presset Palermo hadde i begynnelsen så vi at dette var en kamp vi hadde alle muligheter til å vinne. Hele laget gjør en bra innsats og det er ikke ufortjent at vi vinner...

Krul gjør en kjempedebut. Utenom noen svake klareringer var han rett og slett fantastisk og gjør mange klasseredninger. Her har vi en kommende superkeeper...

Forsvarsrekka gjør en solid kamp. De blir lurt av Palermos gjennomspill ved noen anledninger, men heldigvis reddet Krul eller så rekker noen av forsvarspillerne tilbake i tide. En av de beste kampene i år defensivt.

Solano og N`Zogbia synes jeg ikke gjør en spesielt god kamp. Butt og Emre er fantastsiske sentralt og Milner er briljant på venstrekanten og slår et verdensklasseinnlegg til Luque som kan putte inn seiersmålet.

Luque gjør også en bra kamp, i allefall forholdene tatt i betraktning og han scorer også seiersmålet. Herlig

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 02. Nov. 2006, 23:41 »
Når i tillegg alle disse spillerne er ute:
C Babayaro    
S Carr             
D Duff                   
S Parker            
O Martins               
S Ameobi                  
K Dyer          
S Harper             
S Given                  
M Owen

Så gjør det at det blir enda mer utrolig. Det er faktisk 9 spillere der som kunne gått rett inn i elleveren. (Tar ikke med Harper da selvsagt)

Penpent
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 02. Nov. 2006, 23:57 »
Alle dei er vel 1 lagspillere untatt Harper da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 03. Nov. 2006, 00:02 »
herregud for en skadeliste. spillere som per dags dato er verdt til sammen hvertfall 500Mill

synes det er utrolig bra og vinne der borte. Nå må vi for faen greie og vinne mer enn en kamp av gangen.
lt;3 Newcastle <3