20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2  (Lest 40996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #120 på: 02. Nov. 2006, 22:37 »
Sitat fra: "Åsmund"
Det spørs det. Men syns ikke vi skal være så negative til Rossi selv om han er Manchester United spiller. Syns han virker mye friskere enn både Luque og Sibbi.

Jeg mener det er latterlig å prioritere en urutinert unggutt fra Man Utd som skal spille for oss i under 2 måneder til framfor våre egne spillere. Det er rett og slett skammelig at Man Utd skal bruke oss som en farmerklubb.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 02. Nov. 2006, 22:38 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Det spørs det. Men syns ikke vi skal være så negative til Rossi selv om han er Manchester United spiller. Syns han virker mye friskere enn både Luque og Sibbi.

Jeg mener det er latterlig å prioritere en urutinert unggutt fra Man Utd som skal spille for oss i under 2 måneder til framfor våre egne spillere. Det er rett og slett skammelig at Man Utd skal bruke oss som en farmerklubb.

Helt enig Asbjørn. Forbanna latterlig er det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 02. Nov. 2006, 22:38 »
JAAAA!! DEILIG!

Carroll entrer banen og blir Newcastles yngste spiller i Europa gjennom tidene.

Dette er stort, folkens! Palermo slo AC Milan for noen uker siden!!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #123 på: 02. Nov. 2006, 22:38 »
Så du vil heller ligge på 17 plass uten å bruke Rossi enn å ha ligget på 10 plass med å bruke Rossi?
Syns denne tankegangen blir litt absurd for min del. De beste tilgjengelige spillerne bør spille!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 02. Nov. 2006, 22:39 »
JA!! viktig med seier igjen
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 02. Nov. 2006, 22:40 »
Jaja, 3 viktige og deilige poeng på bortebane mot serielederen(?) av Serie A. De ligger høyt oppe hvertfall.
Banens beste: TIM KRUL. Plettfri.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #126 på: 02. Nov. 2006, 22:40 »
Gratulerer med viktig seier gutter! Smakte utrolig herlig, spesielt når Luque blir match vinner!!

Gratulerer!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #127 på: 02. Nov. 2006, 22:40 »
Jaaa!!! Flott seier borte mot Palermo

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 02. Nov. 2006, 22:41 »
Dagens helt: Tim Krul! :D

Enkelt og greit!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #129 på: 02. Nov. 2006, 22:41 »
Når blei Rossi god nok til å spille for oss egentlig? Er vel bedre å la Luque spill. Han var god i dag og han score mål. Hvorfor skal vi ver farmerlag for ManU??

Overrraska over Krul, han var prima i dag.
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 02. Nov. 2006, 22:41 »
Vær så snill å ikke sleng dritt nå. Dette er en megabragd. Å slå et av Italias beste lag på BORTEBANE er fantastisk. Vi har ikke engang alle de vante spillerne med. Krul står som en mester. Men viktisgst av alt. Vi tar ledelsen i 1 omgang, og holder nullen. FANTASTISK. DETTE ER EN STOR DAG!!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #131 på: 02. Nov. 2006, 22:42 »
Så du vil heller ligge på 17 plass uten å bruke Rossi enn å ha ligget på 10 plass med å bruke Rossi?
Syns denne tankegangen blir litt absurd for min del. De beste tilgjengelige spillerne bør spille!

Problemet er at han er jo for .... ikke bedre enn Luque. Luque er fast spiller som faktisk har (i media) sagt han vil svette og blø for trøya.. Rossi er ei lita støvfille fra Man U. En spiller som fantes tilgjengelig, gratis, når vi så sårt trengte en klasse spiss.. Men Rossi!! joda han blir god i Newcastle på noen måneder. Ønsketenking fra ende til annen av Fred the fuckup! og Roeder.
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 02. Nov. 2006, 22:43 »

Så vi hadde ligget på 10 plass nå hvis vi hadde brukt Rossi hele sesongen ? Er det det du sier? Du tror han vil løse alle probleme våre?

Jeg tror nemlig ikke det. Jeg tror vi ville vært like ræva med han på banen.. så da skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan bruke Luque som har brukt 9,5MP. Han er jo den eneste i Newcastle som klarer å score mål!!

Hvor mange mål på antall kamper har Luque denne sesongen?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 02. Nov. 2006, 22:43 »

Du tror virkelig at Rossi kan gi oss en 10. plass??? Rossi er en oppskrytt inneffektiv drittunge som ikke engang klarer å dunke ut middelmådige Alan Smith.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 02. Nov. 2006, 22:43 »
gammal er carroll?
lt;3 Newcastle <3