20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2  (Lest 40929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tor 02.11 B Palermo - Newcastle Gruppespill kamp 2
« Svar #135 på: 02. Nov. 2006, 22:44 »
ble mer overrasket over dette enn da hellas vant em finalen jeg... sykt!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 02. Nov. 2006, 22:44 »
yeah...deilig med seier gutta :wink:  :wink:  :wink:  :wink: .
kan jeg få eksakt hvor gammel Carroll er?

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 02. Nov. 2006, 22:44 »
gratz gutta !!
ax

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 02. Nov. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Åsmund"
Så du vil heller ligge på 17 plass uten å bruke Rossi enn å ha ligget på 10 plass med å bruke Rossi?
Syns denne tankegangen blir litt absurd for min del. De beste tilgjengelige spillerne bør spille!

Så vi hadde ligget på 10 plass nå hvis vi hadde brukt Rossi hele sesongen ? Er det det du sier? Du tror han vil løse alle probleme våre?

Jeg tror nemlig ikke det. Jeg tror vi ville vært like ræva med han på banen.. så da skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan bruke Luque som har brukt 9,5MP. Han er jo den eneste i Newcastle som klarer å score mål!!

Hvor mange mål på antall kamper har Luque denne sesongen?

Helt enig Kesse. Som det ble skrevet på Newcastle Online for et par dager siden. Luque er den spilleren som desidert har best målratio under Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #139 på: 02. Nov. 2006, 22:45 »
Ingen spillere skal overgå klubben! Greit Luque scoret i dag, men han er ikke gud for det. Av det jeg har sett av Rossi kontra Luque, er jeg mer imponert over Rossi. Håper begge kan være i 11`rn til helga.. Slik at Luque får vise seg litt mere... og vi får fart og iver fra Rossi

Agurksaft

• Gjest
« Svar #140 på: 02. Nov. 2006, 22:48 »
Eg såg 1 omg, Milner var meget meget god ( haha journalisten) og butt var bra, mykje dritpassningar frå Ramage, og ein del groteske hendelsar med beina til Krul som sett vekk frå det jore det ok.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 02. Nov. 2006, 22:48 »
Problemet er det her;

Shearer/Owen osv spiller en møkke kamp, er 100% anonyme men scorer 1 mål. Hva er de? Jo de er notoriske måljegere som ikke sliter seg ut men er på rett sted til rett tid.

Luque spiller en middels kamp og scorer 1 mål. Hva er han? Jo han er en lat jævel som ikke gidder å løpe etter enhver ball han ikke får i bena.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 02. Nov. 2006, 22:49 »
Sitat fra: "rikard"
Ingen spillere skal overgå klubben!

Nå er det vel ingen som har sagt det, selvom man skulle tro at enkelte Scum spillere var guder for noen og enhver her inne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #143 på: 02. Nov. 2006, 22:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "rikard"
Ingen spillere skal overgå klubben!

Nå er det vel ingen som har sagt det, selvom man skulle tro at enkelte Scum spillere var guder for noen og enhver her inne.

Det var for å sette det på spissen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 02. Nov. 2006, 22:51 »
Sitat fra: "kesse"
Problemet er det her;

Shearer/Owen osv spiller en møkke kamp, er 100% anonyme men scorer 1 mål. Hva er de? Jo de er notoriske måljegere som ikke sliter seg ut men er på rett sted til rett tid.

Luque spiller en middels kamp og scorer 1 mål. Hva er han? Jo han er en lat jævel som ikke gidder å løpe etter enhver ball han ikke får i bena.

Jepp, hvor mange ganger ser man f.eks Owen løpe som en hodeløs kylling? Det viktigste er å være konsentrert når man får den gyldne muligheten og ikke dønn sliten pga av flust med håpløse løp i hytt og pine.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Nov. 2006, 22:55 »
Det var bare et eksempel med 10 plassen. Grunnen til at du Asbjørn ikke vil ha Rossi på laget er for at han er en Man U spiller. Det syns jeg blir feil tankegang. Rossi bør spille så mye som bare det så lenge det er til det beste for Newcastle frem mot overgangsvinduet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #146 på: 02. Nov. 2006, 22:55 »
Herlig med seier igjen! Vi skaper veldig lite, og faller dessverre bakpå med en gang vi entrer banen i 2.omgang, men slår tross alt et av italias beste lag på bortebane. Negativt overrasket over hvor dårlige Palermo var. De sparte riktignok veldig mange av klassespillerne sine og har fått beskjed av klubbpresidenten om å prioritere ligaen, men allikevel... Så ut som de leda 2-0 når Newcastle prøvde å ro i land seieren på overtid.

Tim Krul er dagens helt uten tvil. Startet litt shaky med noen dårlige utspark, men hentet seg ekstremt bra opp igjen med mange matchvinner-redninger i 2.omgang.

Forsvaret fungerte bra til tider, men enkelte ganger glapp markeringen totalt, spesielt i midtforsvaret.

Midtbanen var også god. Synes Emre var konge i dag, mens resten gjorde en god jobb uten å utmerke seg spesielt.

Luque gjør det han skal gjøre, nemlig å score mål. Ikke lett å spille ensom spiss mot et godt og stabilt Palermo-forsvar med Barzagli i spissen.

Byttene til Roeder viste seg å være smarte. Både Sibierski og Pattison gjorde en god jobb og presset Palermos bakre ledd, uten at de fikk til særlig mye. Artig at flere unggutter får slippe til.

Spillerbørs:

Krul 8,5
Taylor 7
Moore 6,5
Bramble 6
Ramage 7
Milner 7
Emre 8
Butt 7
Solano 7
N'Zogbia 6
Luque 7
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

StiggyPop

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #147 på: 02. Nov. 2006, 22:57 »
Sitat fra: "Doffi"
gammal er carroll?

Andrew Thomas Carroll   06.01.89  ifølge nufc.com

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #148 på: 02. Nov. 2006, 22:58 »
Noen kommentarer vedrørende Luque:

Luque er ikke noe arbeidsjern som skal jage umulige baller. Det må folk snart få inni skallen sin. Han er en annerledes og smart spisstype - en spiller som verken er rask eller særlig sterk. Men en spiller som er smart nok til å plassere seg på rett plass til rett tid, en spiller med glitrende basisferdigheter. Luque gjør det han må i denne kampen - han scorer det avgjørende målet.

Spisser som Ruud van Nistelrooy, Teddy Sheringham og Robbie Fowler er/var heller aldri noen arbeidshester i sine glansdager, men de hadde en unik fotballforståelse, en smartness som mange andre spisser kunne misunne dem. De er/var verken særlig raske heller, men de var alltid på rett plass til rett tid og bøttet innpå med mål.

Luque har denne smartnessen, teknikken og målteften. Det VET vi, og vi VET også at han leverer når han får en god "run" med laget, som han også gjorde i pre-season. Sålenge Luque scorer mål når han får sjansen en sjelden gang er jeg fornøyd. Jeg forlanger ikke noe iherdig jobbing i 90 minutter.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 02. Nov. 2006, 22:59 »
Sitat fra: "Åsmund"
Det var bare et eksempel med 10 plassen. Grunnen til at du Asbjørn ikke vil ha Rossi på laget er for at han er en Man U spiller. Det syns jeg blir feil tankegang. Rossi bør spille så mye som bare det så lenge det er til det beste for Newcastle frem mot overgangsvinduet.

Det spiller ingen rolle om han er Liverpool, Arsenal, Chelsea eller Sunderland spiller for min del. Jeg mener at vi bør satse på våre egne spillere framfor å være farmerklubb for andre. Hadde skjønt det om vi f.eks hadde hatt opsjon på kjøp, men Rossi sier selv at han overhodet ikke er interesert i å spille permanent for Newcastle. Da mener jeg det hele er HÅPLØST, og det til de grader. Spesielt når man er mer opptatt med å tilfredstille Alex Ferguson framfor å gi våre egne spillere sjansen først.

Nå har jeg heller aldri skjønt hva som er så fantastisk med denne Rossi, men mulig jeg har spilt for lite FM de siste åra.