20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #195 på: 04. Nov. 2006, 21:41 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg synes også det blir for dumt å håpe på at Newcastle skal tape en fotballkamp. Noe jeg aldri har gjort... Også mange idiotiske utsagn som har kommet her i dag...

Noken ganger er det nødvendig.
Eg vil ikkje rykke ner, og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig.

"Noken gonger er det nødvendig og ta eit steg tilbake før ein kan gå framover"

Roeder OUT!

Håpe han er vekke innen 14 feb ialfall!!!!

På mange måter enig Benson, men hvis man håper på seier og laget mot formodning skulle vinne hver eneste kamp slipper man å tenke på det problemet. Og jeg er slett ikke sikker på at Roeder får sparken i morgen selv om vi tapte i dag...

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 04. Nov. 2006, 21:50 »
Sitat fra: "Benson"
Noken ganger er det nødvendig.
Eg vil ikkje rykke ner, og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig.

Disagree. Jeg gidder ikke gå rundt og håpe på at vi skal tape bare fordi at manageren bør få sparken. Fortjener han å få sparken bør det skje uansett og jeg synes det er ræva supporterkultur.
Norwegian blood, Geordie heart

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. Nov. 2006, 22:22 »
altså, han mener at, jeg vil ikke nedrykk,  og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig. skjønner ?
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 04. Nov. 2006, 22:23 »
Godt å se disse demonstrasjonene.. Det må skje noe i løpet av helgen..

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Nov. 2006, 22:25 »
Sitat fra: "samsung"
altså, han mener at, jeg vil ikke nedrykk,  og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig. skjønner ?

Hvis noen her ikke ønsker nedrykk bør de spare seg for å si at tap mot Sheffield Utd. passer ypperlig. Det er nettopp at vi taper kamper som denne som gjør at vi kan rykke ned!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Nov. 2006, 22:25 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Håvard"
Ja... Men Roeder setter opp laget og taktikken skjønner du Joakim...

Begge skal helst gå.

Joda, jeg vet det. Og jeg har aldri prøvd å frita Roeder for skyld. Men hovedproblemet er Shepherd, og fjerner vi bare Roeder, så tjener vi ingen verdens ting whatsovever. Fjerner vi Shepherd blir vi tidsnok "kvitt" Roeder også.

Joakim, du kan helt ærlig ikke prøve å beskytte Roeder nå? Til og med du som alltid skal gå mot strømmen å nekter og skifte mening må innse at vi er på full fart ned!?

JA, Fatty er hovedproblemet vårt. Men kommer han til å forsvinne i nærmeste fremtid? Nei, mest sannsynlig ikke. Så hva skal vi gjøre da? Sitte på ræva å la Roeder kjøre oss i grus? Eller skal vi PRØVE å gjøre noe med det? For dette funker faktisk ikke lenger...

Vi har spilt 10 kamper og tapt SYV!! Det er allikevel ingen grunn til å hate Roeder, for han virker som en super person, og jeg håper han får fortsette i en eller annen rolle innad i klubben. Men en ting er sikkert, han må på hue og ræva ut av managerstolen, og det fortere enn svinnt!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Nov. 2006, 22:27 »
Sitat fra: "kesse"
han må på hue og ræva ut av managerstolen, og det fortere enn svinnt!!

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 04. Nov. 2006, 22:31 »
Anti-mackem

de er jo ikke de han mener,   han mene de IRONISK.. de skjønne du vel..

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #205 på: 04. Nov. 2006, 22:34 »
Ser ikke sånn ut på resten av innlegget hans.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. Nov. 2006, 22:44 »
Da må vi være litt dum, eller e vi litt full ? de passer  ikke os si :Noken ganger er det nødvendig.
Eg vil ikkje rykke ner, og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig.                            what ?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 04. Nov. 2006, 22:51 »
Da må vi være litt dum, eller e vi litt full ? de passer  ikke os si :Noken ganger er det nødvendig.
Eg vil ikkje rykke ner, og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig.                            what ?
Me rykker ned med Roeder som manager den einsaste muligheten for fornya PL kontrakt er at Roeder forsvinne Soon as Possible! , nå er me 1 mål unna 20 Plassen. Ein ypperlig mulighet for at enten Roder tar capsen sin og går eller FF sparket fyren.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. Nov. 2006, 22:53 »
Men uansett, trur du burde fjerne den her teksten under..         _________________
Jeg syntes at Roeder har vært en veldig god manager, og alt har bare gått en vei etter at han overtok, og det er opp. Så jeg skjønner ikke hva som er galt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 04. Nov. 2006, 22:54 »
Men uansett, trur du burde fjerne den her teksten under..         _________________
Jeg syntes at Roeder har vært en veldig god manager, og alt har bare gått en vei etter at han overtok, og det er opp. Så jeg skjønner ikke hva som er galt.

Jaja men det er det ikkje eg som har skrevet :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]