20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 45994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #165 på: 04. Nov. 2006, 20:13 »
Sitat fra: "kesse"
Hvor mange var på dagenskamp?

50188

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 04. Nov. 2006, 20:13 »
Sitat fra: "kesse"
Hvor mange var på dagenskamp?

Utrolig nok 50.188
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 04. Nov. 2006, 20:13 »
hahaha hahahhaha

Eneste postivie med denne kampen her er pipekonserten etter kampen i pausen og hver gang blallen ble spilt tilbake til HARPER !!

eneste som prøver der ute er EMRE, han fortjener BB !
ax

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #168 på: 04. Nov. 2006, 20:15 »
Emre hadde vel 2 dårlig skudd mot mål, vil ikkje sei at han var noge særlig god. Heila laget er jo bånn i bøttå.
Newcastlesupporter siden 1992

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 04. Nov. 2006, 20:15 »
tro det eller ei men enda en sesong som er over!!!

Må en ny manager til for å "redde" oss

og det samme skjer neste år !! Ny manager osv...

VI ER SÅ HELDIGE GUTTER!! :D  :D  :D
ax

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 04. Nov. 2006, 20:15 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå synger Toon Army "Sack The Board"

.. og "We Want Shearer!". Dette fortenar verken dei eller vi.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 04. Nov. 2006, 20:16 »
Vi slår B-laget til Palermo, og Roeder hauser det opp og sier at det er det største han har gjort som manager. Idioten tror at han skal lure supporterene ved å si at det var en kjempeprestasjon. Makan til tulling.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 04. Nov. 2006, 20:18 »
Jeg er veldig likegyldig til alt som skjer fremover nå. Vi har altfor mange dårlige spillere på dette laget til at et managerskifte vil bety allverden. Null luftstyrke og null tyngde offensivt - og fire horrible spillere i backlinja - vil koste oss poeng uansett om manageren heter Glenn Roeder eller Ottmar Hitzfeld.

Dessuten bør det snart bli hjemlet i de kommunale forskriftene på Tyneside at den feite, skallede horebukken av en styreformann skal trekke seg ved neste managerskifte.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 04. Nov. 2006, 20:18 »
makan til lag

makan til spillere, ingen på det laget som er høyere enn 1,50m!
Ingen spisser,ingen forsvarere,ingen keeper,ingen manager,ingen midtbanespillere, HVA ER DETTE FOR NOE ? LEKER VI MOLDE HER ELLER ?
ax

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #174 på: 04. Nov. 2006, 20:22 »
No er eg so forbanna. Dette går ikkje lenger. Freddie Shepherd og Glenn Roeder bør reise avgårde med ein einaste gang. MAKAN!

Dette var eit flaut resultat. Vi speler ræva. Vi har eit ubalansert lag til di grader. Laget vårt består av dverger. Kvifor i helsike slår vi lange baller på inkompetente Rossi? BLir so forbanna.

No vart også eg negativ, eg er mildt sagt forbanna!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #175 på: 04. Nov. 2006, 20:29 »
HAHAHAHA!

Jeg har ikke mer å si.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #176 på: 04. Nov. 2006, 20:30 »
Mye er galt i dagens kamp, og det er Roeder som har hovedansvaret. La meg starte aller bakerst:

* Steve Harper må variere utspillene sine mer. Han måker jo bare lange baller opp mot to spisser som ikke er mer enn 170cm høye. Hva med å kaste ballen til til en utespiller og spille seg fremvoer? Forøvrig SKAMMELIG at Krul ikke engang er på benken etter den fantastiske kampen på Sicila. Det er åpenbart at Roeder ikke har særlig tro på denne keeperen når snart førti år gamle Srniceck blir hentet tilbake til klubben!

*Hele backlinjen er en katastrofe. Og i dag synes jeg Moore var den verste. Du verden så mye denne spilleren har tapt seg etter den gode vårsesongen og et flott VM. Carr er den eneste som får godkjent der bak.

*Milner PRØVER i allefall, selv om han ikke lykkes med stort. Med Nicky Butt blir det mye surr. Parker gjør sitt beste og N'Zogbia fortsetter sin elendige sesong. Solano og Emre bidrar heller ikke stort når de kommer inn.

*Duff spiller ute av sin riktige posisjon, men en ting irriterer meg med han. Hvorfor spiller han så mange støttepasninger fremfor å utfordre?

*Så var det Rossi. Greit nok at han ikke får de riktige ballene å jobbe med, men han prøver faen ikke heller. Denne spilleren er ikke god nok for Newcastle, og vil aldri bli det. Ikke for å generalisere her nå, men jeg tipper det er kun FM-spillere og pre-pubertale fjortisser eller Skap-Man U fans som ser noe i denne dotten. Og nok engang for han spille hele kampen. Jeg blir oppgitt. Han gjør ikke noe som helst i denne kampen.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 04. Nov. 2006, 20:32 »
Greit nok at folk her er irriterte, jeg er så absolutt til de grader en av dem, men når noen begynner å juble for at Sheffield U. scorer, da kan de like godt holde kjeft. Det er tross alt Newcastle dere holder med, er det ikke?

Kampen var noe dritt. Minnet veldig om Charlton-kampen, bortsett fra at vi hadde mye færre sjanser og i tillegg slapp inn et mål i dag. Duff og Rossi holder ikke mål som spisser og vi kan nesten like godt starte med en av unggutta på topp i neste kamp. Steven Taylor hadde sikkert gjort det bedre som spiss en sånn som Rossi og Duff gjorde det i dag. Luque får vel 20 minutter eller noe sånt og han er ikke best når han kommer inn som innbytter. Jeg skjønner meg hverken på spiller eller Roeder, hvordan de klarte å få til en så begredelig forestilling i dag. Moralen i laget må jo være på bunnivå siden de engang ikke klarer å motivere seg til å gå i angrep når de ligger under på hjemmebane.

Håper begge de som styrer går, både Roeder og Shepherd. Jeg er drittlei av måten vi spiller på for øyeblikket og vi trenger en forandring og en styreformann som har ambisjoner og som ikke bare later som.
Norwegian blood, Geordie heart

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 04. Nov. 2006, 20:33 »
Dette begynner å gå over alle støvleskaft. Makan til tragisk opptreden skal man lete lenge etter. Hvis ikke Roeder får fyken nå, så er enten Sheperd cp skadet eller medfødt hjerneskadet. Dette er tragisk, dette er en skandale, dette er for meg totalt uvirkelig. Og for å si det sånn, så er jeg fornøyd om vi ikke rykker ned denne sesongen. En 15 plass, og jeg er i himmelen. Tenk at jeg skulle synke så lavt. Synke til skandalestadiet. Skadde Roeder må sette igang de få hjernecellene han har i drift, tenke på toon army, tenke på klubbens fremtid, og han må ta sin hatt å gå. Han trenger ikke å ta hatten sin engang. Bare gå. Komme seg til helvete vekk fra SJP, Newcastle, Tyneside og omegn. Han kan gjerne gå hånd i hånd med Freddie Sheperd ut døra, og det hadde heller ikke vært en dum ide om tjukken Bramble og kløna Babayaro. De kan sammen ta flyet til Manchester. Rossi kan medbringes tilbake til Roeders høstflørt Ferguson. JEG VIL HA ALLE VEKK FRA KLUBBEN, VEKK!!!! Jeg går i dvale frem til Januar. I dvale frem til julenisseforsvaret, harry potter og fat fred er vekk fra Tyneside. Bramble har tydeligvis startet julefeiringa, med sin konstante utdeling av julepresanger. Gud vet hvorfor han spiller fotball.

takk for meg
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 04. Nov. 2006, 20:42 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg er veldig likegyldig til alt som skjer fremover nå. Vi har altfor mange dårlige spillere på dette laget til at et managerskifte vil bety allverden. Null luftstyrke og null tyngde offensivt - og fire horrible spillere i backlinja - vil koste oss poeng uansett om manageren heter Glenn Roeder eller Ottmar Hitzfeld.

Eh, javel?

Det er ikkje nødvendigvis sikkert at ein ny manager vil disponere same mannskap som Roeder normalt sett set sin lit til. Måten vi spelar fotball på avhenger vel òg ganske mykje på kva slags manager vi har. Per dags. dato spelar vi utan system, noko som blir veldig enkelt å forsvare seg mot. Òg for middelmådige lag som Sheffield United.

Ein manager på eit visst nivå, ville kunne velje ein formasjon og eit spelemønster som faktisk passa til det spelarmaterialet ein har å rutte med. I tillegg til at ein faktisk skal kunne demme opp for motstandarane sine angrep. Dessutan tvilar eg på at t.d. Hitzfeld hadde klart å sende Bramble, Moore, N'Zogbia og Rossi på banen, på bekostning av Taylor, Ramage og Luque m.a.