20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 45992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #180 på: 04. Nov. 2006, 20:46 »
Er det mulig!Vi er et forbanna papirlag.Vi har store økonomiske ressurser, et stort stadion, store stjerner og en stor supporterskare.Men så er det at newcastle er det laget som aldri vil lykkes. :cry:
Nei dette er trist for suporterene.Hvem skal bli redningsmannen til newcastle?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 04. Nov. 2006, 20:57 »
At han setter Taylor, Ramage og Luque ut av laget er grunn nok til å kaste Roeder på hode ut av klubben.

For en idiot. Går det ann?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #182 på: 04. Nov. 2006, 20:57 »
De neste timene kan bli veldig interessante.

Vi skal ikke dømme Roeder helt til helvete heller. Han er glad i Newcastle United, og han begynte også å gråte under Fulham-kampen. Han prøvde, men mislyktes.

Nå må han bare innrømme at han ikke har gjort en god nok jobb.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 04. Nov. 2006, 20:58 »
Sitat fra: "Fredrik"
At han setter Taylor, Ramage og Luque ut av laget er grunn nok til å kaste Roeder på hode ut av klubben.

For en idiot. Går det ann?

Disponeringen til Roeder er for meg en gåte. Her er vi enig Fredrik. Roeder har så til de grader enkelte gullgutter. Dessverre er Bramble, Babayaro  og Rossi en av mange.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 04. Nov. 2006, 21:06 »
Jeg er ganske så sikker på at Martin O`Neill, Paul Jewell og Harry Redknapp hadde byttet tropp med Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 04. Nov. 2006, 21:23 »
Jeg synes også det blir for dumt å håpe på at Newcastle skal tape en fotballkamp. Noe jeg aldri har gjort... Også mange idiotiske utsagn som har kommet her i dag...

Det begynner vel å bli på tide med et managerskfite, men hvem skal ta over? Men er det kun manageren sin feil? Det jeg ikke fatter er hvordan Newcastle kan gå fra å være så gode som de var på slutten av sesongen i fjor til så elendige som de er nå...

Kampen i dag må sies å være noe av det aller dårligste jeg har sett av Newcastle noen sinne. Helt håpløst. De hadde ikke en eneste stor sjanse i løpet av 90 minutter mot bunnlaget i PL, om man ikke regner N`Zogbias elendige innlegg som en sjanse...

Harper 6
Carr 6
Moore 3
Bramble 5
Babayaro 5
Milner 6,5
Parker 5
Butt 4,5
N`Zogbia 4
Duff 4
Rossi 4

Solano 5
Emre 5
Luque 5,5

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 04. Nov. 2006, 21:25 »
Helt enig. Det dårligste jeg har sett av NUFC NOENSINNE!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 04. Nov. 2006, 21:25 »
Sitat fra: André Sylthe
Jeg synes også det blir for dumt å håpe på at Newcastle skal tape en fotballkamp. Noe jeg aldri har gjort...

Det begynner vel å bli på tide med et managerskfite, men hvem skal ta over?
Sitat

Alan Curbishley

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #188 på: 04. Nov. 2006, 21:27 »
Nu e jeg flau..  vi gjør de bra i uefa cupen, men de holder ikke, vi gjør de dritt dårlig i ligaen, ligaen er jo viktigst, hadde heller kunne gjort de bedre i ligaen enn i uefa cupen.. æ ble rett og slett flau.. :oops:  :oops:  :cry:
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 04. Nov. 2006, 21:30 »
Sitat fra: "Fredrik"
Dette begynner å gå over alle støvleskaft. Makan til tragisk opptreden skal man lete lenge etter. Hvis ikke Roeder får fyken nå, så er enten Sheperd cp skadet eller medfødt hjerneskadet. Dette er tragisk, dette er en skandale, dette er for meg totalt uvirkelig. Og for å si det sånn, så er jeg fornøyd om vi ikke rykker ned denne sesongen. En 15 plass, og jeg er i himmelen. Tenk at jeg skulle synke så lavt. Synke til skandalestadiet. Skadde Roeder må sette igang de få hjernecellene han har i drift, tenke på toon army, tenke på klubbens fremtid, og han må ta sin hatt å gå. Han trenger ikke å ta hatten sin engang. Bare gå. Komme seg til helvete vekk fra SJP, Newcastle, Tyneside og omegn. Han kan gjerne gå hånd i hånd med Freddie Sheperd ut døra, og det hadde heller ikke vært en dum ide om tjukken Bramble og kløna Babayaro. De kan sammen ta flyet til Manchester. Rossi kan medbringes tilbake til Roeders høstflørt Ferguson. JEG VIL HA ALLE VEKK FRA KLUBBEN, VEKK!!!! Jeg går i dvale frem til Januar. I dvale frem til julenisseforsvaret, harry potter og fat fred er vekk fra Tyneside. Bramble har tydeligvis startet julefeiringa, med sin konstante utdeling av julepresanger. Gud vet hvorfor han spiller fotball.

Jeg blir så lei av dette.
Jeg ser ingen grunn til å hate Roeder mer enn Souness bare fordi han ikke har lyktes med å fortsette det gode arbeidet han la ned i fjor vår, og fordi vi nå ligger under streken. For all del, ingen er fornøyd med det som har skjedd i år. Ingen er fornøyd med å tape hjemme mot Sheffield United uten at vi så mye som prøver å gjøre noe med saken.

Men Roeder vil bare det beste for denne klubben. Forhåpentligvis innser han snart selv at han har gjort det han kan gjøre, og overlater roret til noen andre. Roeder gjorde en god jobb som Academy Director, og selv om vi har ansatt en ny mann i den stillingen ser jeg ingen grunn til å kjeppjage Roeder ut portene på SJP og sende ham i skam til Manchester. Jeg synes ikke han har gjort noe som tilsier at vi skal hate ham. Annet enn at de sportslige resultatene har vært altfor dårlig.

Han kan godt få fortsette i en eller annen rolle. Jeg oppfatter ham som en god trener, men han er ingen spesielt god manager. Verre enn det er det ikke. Han er ingen forbryter.

Freddy Shepherd, derimot, er det større grunn til å hate. Han har gjort en veldig dårlig jobb som styreformann. Mens han sparker Robson for ingenting, og fremprovoserer årsaken til sparkingen på egenhånd, for deretter å tviholde på Graeme Souness, og driter i fansens ønske og ansetter Glenn Roeder "for å glede fansen".
Han skakkkjører klubben så til de grader, og vi kommer aldri til å få suksess så lenge Shepherd er styreformann. Så enkelt er det.

Giuseppe Rossi har aldri gjort noe galt. Hvorfor skal vi hate ham bare fordi han er Man Utds eiendom, på lån hos oss? Greit nok at det ikke er optimalt å utvikle andre lags talenter, men han er nå en gang her, og han har ikke gjort noen dårlig jobb, på de få sjansene han har fått. Det er verdt å huske på at han har vært gjømt ganske langt bort siden han kom hit, og Luque har faktisk fått flere sjanser på a-laget. Det er verdt å huske på.
La nå Rossi få være her låntetiden ut. Slik som skadesituasjonen er per dags dato er han faktisk høyst nødvendig å ha. Dessuten vil han ikke bli så fryktelig mye bedre på å spille noen få kamper for Newcastle frem til januar.

Når det gjelder de fire som utgjorde forsvaret vårt i dag, så var det ingen av dem som var spesielt gode. Og jeg skjønner overhodet ikke hvorfor ikke Ramage og Taylor får tillitt som midtstoppere, når det er de to som har prestert stabilt klart best i høst. Babayaro er ikke god nok til å være førstevalg som venstreback i Newcastle, og må erstattes av en mye bedre spiller i januar. Det er ingen i tvil om. Men ingen grunn til å kjeppjage han bort fra klubben. Han presterer vanligvis sånn halvveis brukbart. Men holder ikke nivået spillerne i Newcastle skal ha. Kunne sikkert gjort en grei jobb for våre overmenn i dag, men han trenger ikke henges fra høyeste tre av den grunn.

Bramble er jo et kapittel for seg selv. Han har ferdighetene til å være en meget god midtstopper, men han sliter enormt med konsentrasjonen og selvtillitten. Han er brukbart rask, meget sterk, meget god i lufta og har gode taklinger. Det hender også at han skyter brukbart bra, og langballene hans er ikke de verste. Men slik situasjonen er nå, hadde han vel kanskje vært mer nyttig som spiss enn som stopper. Skjønner ikke hvorfor ingen har vært inne på tanken å omskolere Bramble til spiss. Han har jo alle forutsetninger for å kunne bli minst like god som Sibierski. For han er forholdsvis plasseringsdyktig, og en viktig mann å ha på dødballer.

Hvis du går i dvale og boikotter laget frem til januar, så vil det neppe bli særlig bedre. Laget blir ikke bedre av at fansen ikke møter opp. Det er nå det er viktig at folk møter opp på kampene og heier frem laget. Laget får ikke bedre selvtillitt av at fansen vender dem ryggen. Uansett om man sitter ringside på SJP eller på en eller annen pub i Norge.

Vi får ingen klassemanager akkurat nå. Ingen ønsker å ta over laget slik det ser ut nå. Og de fleste som tenker litt lenger enn nesa rekker skjønner at hovedproblemet er mannen som styrer hele sulamitten. Freddy Shepherd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 04. Nov. 2006, 21:31 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg synes også det blir for dumt å håpe på at Newcastle skal tape en fotballkamp. Noe jeg aldri har gjort... Også mange idiotiske utsagn som har kommet her i dag...

Noken ganger er det nødvendig.
Eg vil ikkje rykke ner, og da passa eit tap mot Sheffield United heilt ypperlig.

"Noken gonger er det nødvendig og ta eit steg tilbake før ein kan gå framover"

Roeder OUT!

Håpe han er vekke innen 14 feb ialfall!!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 04. Nov. 2006, 21:31 »
SHEPHERD OUT!

Det er Fat Fred som er hovedproblemet. Ikke Glenn Roeder.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 04. Nov. 2006, 21:38 »
Ja... Men Roeder setter opp laget og taktikken skjønner du Joakim...

Begge skal helst gå.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 04. Nov. 2006, 21:41 »
Sitat fra: "Håvard"
Ja... Men Roeder setter opp laget og taktikken skjønner du Joakim...

Begge skal helst gå.

Joda, jeg vet det. Og jeg har aldri prøvd å frita Roeder for skyld. Men hovedproblemet er Shepherd, og fjerner vi bare Roeder, så tjener vi ingen verdens ting whatsovever. Fjerner vi Shepherd blir vi tidsnok "kvitt" Roeder også.