20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #75 på: 04. Nov. 2006, 19:03 »
Hvorfor er managere så egoistiske? Hvorfor innrømmer de aldri egne feil, og trekke seg som manager når de ser at ting går dårlig?

Souness nektet å trekke seg, og det gjorde meg sint. Veldig sint. Og Roeder er ikke det hakk bedre.

Men nå gir jeg Roeder en aller, aller siste sjanse. En feil til nå, Roeder, så har du mistet min tillit.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 04. Nov. 2006, 19:03 »
Publikum PIPER etter 1. omgang. Det er noe jeg ALDRI har opplevd før.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 04. Nov. 2006, 19:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"

under SOUNESS !
ax

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 04. Nov. 2006, 19:05 »
Lenge siden eg har sett en så kjedelig kamp, noe bør gjøres i pausen! Roeder tør ikkje sette ut Duff eller Rossi, men en av de eller zogbia blir byttet ut i pausen, det må skje noe hvertfall
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 04. Nov. 2006, 19:06 »
Å guuuud. Nesten som jeg håper castle taper denne kampen slik at Roeder får sparken. Sier litt om hvilke retning castle har når Sheff U spiller jevnt med de på hjemmebane. Bare laguttaket sier sitt. Luque spilte en bra i uefacup'en og blir belønnet med benken. Dette er enda mindre forståelig når man tenker på hvor mange spissalternativer castle har prøvd i det siste uten at måla kommer. Og hva i h****** er poenget med å sette Butt på midtbanen sammen med Parker, de er jo to identiske spillere. Med andre ord null fremdrift fremover sentralt. All kreativitet på midtbanen går gjennom kantene, men det er ikke noe vits i å kjøre på med kantinnlegg når spissene Duff og Rossi ikke akkurat er luftens baroner. Etter min mening ville det ha vært mye bedre å kjøre Zog sentralt og Duff på venstre kant. Luque skulle ha startet på topp. Dette vil ha ført til mye mer fart sentralt gjennom Zog og bedre kompetanse på topp.  Hva gjør det at Rossi er god å avslutte når han overhodet ikke er i stand til å ta i mot ballen og vende opp en eneste gang.  

Og for dem som synes vi gjorde en sterk kamp på torsdag: Palermo hvilte 8 av sine faste spillere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 04. Nov. 2006, 19:07 »
Håper Sheffield United får inn 2-3 goller i 2omg nå !!!
Da ligger me pent plassert på 20 plass ! :D
Da må nå Kreftsvulsen forsvinna!!!

Av og til må ein gå tilbake for og kunne gå framover og dette er eit prakteksemplar på nettopp dette!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 04. Nov. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "shpetim"

under SOUNESS !

Nope. Isåfall i hvilken kamp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 04. Nov. 2006, 19:08 »
Sitat fra: "InspectorC"
Å guuuud. Nesten som jeg håper castle taper denne kampen slik at Roeder får sparken. Sier litt om hvilke retning castle har når Sheff U spiller jevnt med de på hjemmebane. Bare laguttaket sier sitt. Luque spilte en bra i uefacup'en og blir belønnet med benken. Dette er enda mindre forståelig når man tenker på hvor mange spissalternativer castle har prøvd i det siste uten at måla kommer. Og hva i h****** er poenget med å sette Butt på midtbanen sammen med Parker, de er jo to identiske spillere. Med andre ord null fremdrift fremover sentralt. All kreativitet på midtbanen går gjennom kantene, men det er ikke noe vits i å kjøre på med kantinnlegg når spissene Duff og Rossi ikke akkurat er luftens baroner. Etter min mening ville det ha vært mye bedre å kjøre Zog sentralt og Duff på venstre kant. Luque skulle ha startet på topp. Dette vil ha ført til mye mer fart sentralt gjennom Zog og bedre kompetanse på topp.  Hva gjør det at Rossi er god å avslutte når han overhodet ikke er i stand til å ta i mot ballen og vende opp en eneste gang.  

Og for dem som synes vi gjorde en sterk kamp på torsdag: Palermo hvilte 8 av sine faste spillere.

AMEN

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 04. Nov. 2006, 19:08 »

under SOUNESS !

Nope. Isåfall i hvilken kamp.

alle på Hjemmebane. Da neste hele laget var skada.

MEN SERIØST ! DUFF ???? VAR IKKE HAN GOD EN PERIODE! HAN SUGER PIKK JO!!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 04. Nov. 2006, 19:09 »
Eneste som har vært god i denne omgangen er CARR

SKJER MED PARKER ?? JA HAN kom inn på landslaget, og da skal han bare laxe videre ! VÅKN OPP A !!! FAEN !!!
ax

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #85 på: 04. Nov. 2006, 19:09 »
Trur aldri det var piping under Sounesskampen, så eg trur du tar feil der. I tillegg var det alltid nesten fullt under Souness, noe som det er lenge siden det var under Roeder. Viser jo bare for misfornøyde supporterene er med Roeder
Newcastlesupporter siden 1992

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 04. Nov. 2006, 19:10 »
REGNER MED ET TRIPPELT BYTTE NÅ !

EMRE FOR BUT!
LUQUE FOR ROSSI!
SOLANO FOR DUFF !!!!
ax

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 04. Nov. 2006, 19:14 »
REGNER MED ET TRIPPELT BYTTE NÅ !

EMRE FOR BUT!
LUQUE FOR ROSSI!
SOLANO FOR DUFF !!!!

roeder venter nok til det 86. minutt

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #88 på: 04. Nov. 2006, 19:14 »
Må ikkje ta 3 bytter nå, holde rmed 2 stk, i tilfelle skader. Skal banne på at om Roededr gjer 3 bytter, så får me ein skade og må spele med ein mann mindre nesten heile omgangen.

Men kjenne eg Roeder gjer han vel ikkje et bytte før i 87min
Newcastlesupporter siden 1992

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 04. Nov. 2006, 19:16 »
Sitat fra: "vannvakten"
Må ikkje ta 3 bytter nå, holde rmed 2 stk, i tilfelle skader. Skal banne på at om Roededr gjer 3 bytter, så får me ein skade og må spele med ein mann mindre nesten heile omgangen.

Men kjenne eg Roeder gjer han vel ikkje et bytte før i 87min

eller 90+3 (stakkars ramge) :D