20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #90 på: 04. Nov. 2006, 19:16 »
Er enig i at Roeder og Newcastle suger. Men synes noen her kan holde seg for god til å slenge ut totalt idiotiske kommentarer som " kreftsvulsten" osv... Det er rett og slett idioti.

Jeg har for først gang på mange mange år nesten mistet interessen av å se Newcastle spille. Det var like før jeg tok en tur til Svinesund for å handle mat i stedet!;) Så ille er det om dagen... Roeder out,fatty out!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 04. Nov. 2006, 19:19 »
Sitat fra: "shpetim"
Eneste som har vært god i denne omgangen er CARR

SKJER MED PARKER ?? JA HAN kom inn på landslaget, og da skal han bare laxe videre ! VÅKN OPP A !!! FAEN !!!

Parker har ikke spilt dårlig. Han er den eneste på som preserer jevnt på castle for tiden. Han skal være det defensive ankeret. Det er ikke hans jobb å gå fremover. Problemet er at Roeder setter en identisk sammen med ham (Butt) og slikt blir det bare rot av.

Hvis det i hele tatt skal bli mål her må flere spillere komme på løp og i stedet for å satse på innlegg hvor Rossi og Duff garantert taper eventuelle hodedueller, bør kantene komme rundt og heller legge 45 grader ut i feltet. Da vil sannsynligheten for at en av spissene scorer være mye større. Ross og Duff skyter som en hest sparker.  Dessuten så er 9 av 10 innlegg som Carr og Milner slår dårlige. Zog slår gode innlegg, men ikke av samme kvalitet som i fjor.  

2. omgang bør bli bedre, 1.omgang var et stort gjesp. Betaler ikke over kr 700 i kvartalet for canal+ for å se castle spille slik drittfotball.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 04. Nov. 2006, 19:20 »
Hahahahaha for noen tragiske bytter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 04. Nov. 2006, 19:21 »
Sitat fra: "kesse"
Er enig i at Roeder og Newcastle suger. Men synes noen her kan holde seg for god til å slenge ut totalt idiotiske kommentarer som " kreftsvulsten" osv... Det er rett og slett idioti.

Helt enig.

Håper Rossi blir skada og Luque får komme innpå og spille bra. Det er nesten så jeg håper at Sheffield skal vinne, men bare hvis det betyr at Roeder får sparken eller sier opp selv. Men isåfall må naturligvis Sheffields keeper storspille så Luque ikke scorer når han kommer innpå.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 04. Nov. 2006, 19:21 »
Sitat fra: "vannvakten"
Trur aldri det var piping under Sounesskampen, så eg trur du tar feil der. I tillegg var det alltid nesten fullt under Souness, noe som det er lenge siden det var under Roeder. Viser jo bare for misfornøyde supporterene er med Roeder

Jepp stemmer. Var på en av de siste kampene under Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #95 på: 04. Nov. 2006, 19:21 »
Emre og Solano inn, men ingen Luque
Newcastlesupporter siden 1992

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 04. Nov. 2006, 19:22 »
LUQUE INN DA , Fy FAEN OG HJERNEDØD

JEG HATER ROEDER SÅ JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI. SÅ MANGE UBRUKLIGE AVGJØRELSER HAN TAR.

SKULLE FAEN MEG STÅTT OG SOLGT PØLSE UTAFOR BANEN ISTEDET.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 04. Nov. 2006, 19:24 »
Kommentator: Ingen motstand i lufta av Damien Duff. Ikke akkurat noen overraskelse.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 04. Nov. 2006, 19:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Kommentator: Ingen motstand i lufta av Damien Duff. Ikke akkurat noen overraskelse.

heheh..Liker ikke denne kommentatoren. Castle spilte bra mot charlton. Eneste de ikke gjorde var å score. Men han hadde rett der gitt. Var rett å sette Solano og Emre inn, men idiotisk å bytte ut Zog. Han er den eneste som tør å sette fart og på den måten skape litt uro i motstanderens forsvar. I tillegg treffer'n på innlegga i motsetning til mange andre castleforsvaret.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 04. Nov. 2006, 19:31 »
Hvor lenge er det siden vi scoret på hjemmebane? Dette er flaut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 04. Nov. 2006, 19:33 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Kan noe fortelle meg hva som er så fantastisk med denne Rossi? Han har et overblikk som Ruel Fox hadde overgått.

Guiseppe Rossi har en ekstremt god teknikk og en nydelig avslutningsegenskap. Han er et stort, stort talent. Vi kan da ikke forvente at unge Rossi plutselig skal vippe ballen over to forsvarere og kline ballen opp i nettaket? Det er vanskeligere enn som så.

Ekstremt god teknikk??? Den har ikke jeg sett noen til. Ei heller avslutningsegenskapene. Michael Chopra overgår denne Rossi på alle områder.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 04. Nov. 2006, 19:34 »
Hvor lenge er det siden vi scoret på hjemmebane? Dette er flaut.

Sist vi scorte på hjemmebane var mot Bolton. Vi har scora først i alle hjemmekampene (bortsett fra mot charlton selvsagt).Problemet er  de etterhvert beryktede 2.omgangene  :cry:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 04. Nov. 2006, 19:35 »
Hva er det som sier at Rossi ikke bør bli byttet ut snarest? I dag har han kun misslykkede dribblingsforsøk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 04. Nov. 2006, 19:36 »
Og nå presser Sheff U litt her..Glimrende.. Hvis dette kampbildet fortsetter er 0-0 et rettferdig resultat. Kanskje Roeder får sparken om kampen ender slik..  :twisted:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 04. Nov. 2006, 19:38 »
Fy faen så trist at man igjen er på det stadiet at mange på ny håper at laget sitt taper for å få ut manageren.
Selv har jeg fortsatt et lite håp om 3 poeng. Det vil være bortimot skandale dersom vi taper nye poeng hjemme på SJP mot enda et bunnlag.
Gillespie har dessverre rett i at ingen trenger lengre å frykte Newcastle på eget gress....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida