20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #60 på: 04. Nov. 2006, 18:46 »
Irritabelt at ikke Sheff Utd også kunne stille med B-laget, akkurat som Pompey og Palermo.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 04. Nov. 2006, 18:47 »
Neste Oppturen til denne klubben er den dagen den svinvalpena av ei manager tar parykken og går!

Håper det blir rimelig snart, eg holder snart ikkje ut lenger.

Liker ikkje tendensen i kampen nå !
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Nov. 2006, 18:49 »
Sitat fra: "Benson"
Neste Oppturen til denne klubben er den dagen den svinvalpena av ei manager tar parykken og går!

Håper det blir rimelig snart, eg holder snart ikkje ut lenger.

Liker ikkje tendensen i kampen nå !

Tar han hatten sin å går etter dagens kamp, skal jeg sprette min dyreste champagne. Verre enn dette kan det ikke bli.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #63 på: 04. Nov. 2006, 18:49 »
Tverliggerskudd fra N`Zogbia. Vi får det litt og litt mer til nå.

Men om det ender 0-0 idag kommer Roeder til å skylde på uflaksen foran mål, og om dette ene skuddet i tverliggeren. Det holder bare ikke.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Nov. 2006, 18:50 »
Liker ikke tendensen? Ser du kampen? Sunderland har jo faen ikke fått til noe som helst. N'Zogbia med innlegg i tverrligger. Ville vært en flott scoring. Desverre er ikke marginene på vår side denne gangen heller. Vi eier jo kampen nå, selv om vi ikke kommer til sjanser. Har på følelsen at vi vil vinne denne.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 04. Nov. 2006, 18:50 »
Roeder kan for min del dø, han starter med Rossi isteden for LUQUE...hvordan er det mulig, jeg synes det er helt feil at vi hjelper manu, driter om rossi scorer alle målene, LUQUE gjør kan gjøre det like bra, vi kjøpte han for fuckings 10millioner pund, så la han spille uansett om han har brukket begge beinene sine :wink:  :wink: .
Roeder get the fuck out of here :!:  :!:  :!:

POSSESSION
44% 56%
Newcastle Sheff Utd

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Nov. 2006, 18:50 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tverliggerskudd fra N`Zogbia. Vi får det litt og litt mer til nå.

Men om det ender 0-0 idag kommer Roeder til å skylde på uflaksen foran mål, og om dette ene skuddet i tverliggeren. Det holder bare ikke.

Han skjønner tydeligvis ikke at uflaks gang på gang skyldes udyktighet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Nov. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Liker ikke tendensen? Ser du kampen? Sunderland har jo faen ikke fått til noe som helst. N'Zogbia med innlegg i tverrligger. Ville vært en flott scoring. Desverre er ikke marginene på vår side denne gangen heller. Vi eier jo kampen nå, selv om vi ikke kommer til sjanser. Har på følelsen at vi vil vinne denne.

Spiller Sunderland i PL?? Uvanlig dårlig liv til lokalderby å være :-)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Nov. 2006, 18:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Spiller Sunderland i PL??

Hehe, heldigvis ikke. Gikk litt fort i svingen der.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Nov. 2006, 18:52 »
Sitat fra: "Lerbakk"

Nettopp. Heia Heia Sunderland!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Nov. 2006, 18:55 »
Kan noe fortelle meg hva som er så fantastisk med denne Rossi? Han har et overblikk som Ruel Fox hadde overgått.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #71 på: 04. Nov. 2006, 18:58 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Kan noe fortelle meg hva som er så fantastisk med denne Rossi? Han har et overblikk som Ruel Fox hadde overgått.

Guiseppe Rossi har en ekstremt god teknikk og en nydelig avslutningsegenskap. Han er et stort, stort talent. Vi kan da ikke forvente at unge Rossi plutselig skal vippe ballen over to forsvarere og kline ballen opp i nettaket? Det er vanskeligere enn som så.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Nov. 2006, 18:59 »
jeg er så dritt lei. ROEDER SKAL VEKK. uansett. vi har hatt en sjanse og den kom på et innlegg som traff tverlegger. speller som noen spøple bøtter.vi spille helt talentløs fotball,
lt;3 Newcastle <3

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Nov. 2006, 18:59 »
HERRE CHOPRA SCORET IDAG :wink:  :wink: , selvom de tapte 3-1 på bortebane...Det er ikke rart Chopra ble sammenlignet med SIR Shearer :idea:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Nov. 2006, 19:03 »
Vi får kjøpe han tilbake for en pen sum en gang!