20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #45 på: 04. Nov. 2006, 18:28 »
Sheff Utd klart best i gang og skaper nok en sjanse. Bramble bommer som vanlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Nov. 2006, 18:31 »
Er så fantastisk å se på utspillene til Harper opp mot våre spisser. Forventer vår manager at dvergene på topp skal vinne på hodet? Nå er heller ikke Luque noen utpreget hodespiller, men han vinner i det minste en hodeduell i ny og ne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Nov. 2006, 18:32 »
Possession

Newcastle 32% v Sheff Utd 68%

Noreng

• Gjest
« Svar #48 på: 04. Nov. 2006, 18:34 »
Bare og gratulere enten Shearer eller Clark med care-tacker jobb

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Nov. 2006, 18:34 »
Det mest komiske er bruken av Duff. En dag er han back, neste dag ving så spiss.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Nov. 2006, 18:35 »
Go Go United :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Nov. 2006, 18:36 »
I motsetning til dere er jeg litt spent på Duff som spiss. Han innehar mange gode offensive kvaliteter og har et veldig bra venstrebein.
Selvsagt er det en skandale at Luque ikke får fornyet tillitt. Oddsen er nok lav på at Roeder blir første manager som blir sparket i Premier League.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Nov. 2006, 18:37 »
Tipper Roeder gir Rossi 90 min i dag også, uansett prestasjon. Da blir nok hans gode venn Ferguson fornøyd.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Nov. 2006, 18:38 »
Sitat fra: "Lerbakk"
I motsetning til dere er jeg litt spent på Duff som spiss. Han innehar mange gode offensive kvaliteter og har et veldig bra venstrebein.
Selvsagt er det en skandale at Luque ikke får fornyet tillitt. Oddsen er nok lav på at Roeder blir første manager som blir sparket i Premier League.

Har sett Duff som spiss mange ganger før. Både for Blackburn, Chelsea og Newcastle. Han kommer til sjanser, men dessverre er han veldig inneffektiv. Klart best på venstre kant.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #54 på: 04. Nov. 2006, 18:40 »
Roeder håper vel å bli coach i ManU etter han har rykket ned med Newcastle. Derfor han smisker så jævla mye med Ferguson
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #55 på: 04. Nov. 2006, 18:40 »
Vi greier ikke å styre spillet hjemme mot Sheffield United en gang!

Faen, nå blir jeg sint. Nå får det faen meg bli nok.

Denne skal vinnes, til enhver pris.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 04. Nov. 2006, 18:41 »
Uansett en skandale at man velger å hjelpe Scum foran å hjelpe Luque i gang. Latterlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Nov. 2006, 18:42 »
For en innsats, vilje og teknikk av Milner! Kan ikke få skrytt nok av ham! :D
-Men jeg tror enkelte av våre spillere sliter med å se forskjell på draktene...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Nov. 2006, 18:43 »
Nå er det på tide at Alan Curbishley og Darren Bent tar turen til Newcastle.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #59 på: 04. Nov. 2006, 18:46 »
Var det et skudd, N`Zogbia?

Luque er jo en av få som faktisk klarer å score. Hver gang han får muligheten, scorer ham. Og allikevel velger Roeder å sette ham på benken. Jeg skjønner det ikke, Luque skjønner det ikke og flertallet av supporterne skjønner det ikke.

Hva tenker Roeder med? Rossi er god, han. Men han er en innlånt Manutd-spiller. Sibierski jobber og strever, får det aldri skikkelig til. Luque er bedre enn begge de to.