20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)  (Lest 46071 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.11: Newcastle - Sheffield United (C+ sport)
« Svar #15 på: 03. Nov. 2006, 10:52 »
Robert blir selfølgelig ikke hentet. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å spekulere i det engang. Robert er ferdig som fotballspiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. Nov. 2006, 15:09 »
Blir gøy å se Gilespie igjen!! :) Michael Tonge er heldigvis ute også, han er en av Blades sine beste spillere.
Vi vinner denne kampen
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. Nov. 2006, 15:20 »
Skysports.com Prediction: 2-1
Magpies produce when required to ease fears of a season flirting with relegation.

Player to watch: James Milner  :D

Flere som har fått øynene opp for Milner!

Noreng

• Gjest
« Svar #18 på: 03. Nov. 2006, 19:46 »
Krul/Harper står i mål. Harper stiller såklart hvis han er klar, Krul er bare unggutten.

Siden Carr og Baba er ute (physioroom) så stiller vi med Ramage og Tayls på backer. Hvis Bernard er klar, kommer han inn for Bramble og bytter plass med Tayls. Moore er midtstopper.

Midtbanen er Parker, Duff og Dyer alle ute. Foreslår og disse 4: Milner, Butt, Emre og Charles.

På topp blir det Alberto og Rossi/Sibbe ettersom om Sibbe blir klar.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Nov. 2006, 19:59 »
Sitat fra: "rikard"
Skysports.com Prediction: 2-1
Magpies produce when required to ease fears of a season flirting with relegation.

Player to watch: James Milner  :D

Flere som har fått øynene opp for Milner!

Milne har etter min mening vært en av Newcastles beste de siste kampene. Om Roeder velger å selge han for £4 millioner i januar bør han gjennom en grundig legesjekk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #20 på: 03. Nov. 2006, 20:05 »
Enig. Milner, Parker, Emre og Ramage (Når han har spilt midtstopper) har vært best etter min mening

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Nov. 2006, 11:09 »
Nå er det på tide at Luque får starte noen kamper på rad. Må være jævlig irritabelt å spille en kamp i måneden. Ikke akkurat lett å finne kampformen med et slik opplegg fra Roeder.

Kan ikke være mer enig i det Luque sier til dagens Chronicle:

"The only way Newcastle will see the authentic Albert Luque is if I get a run of games," said a player who has been a peripheral figure for United having failed to live up to his Riazor reputation. "I need to play consecutive matches. I have to be playing because it's the only way that I will improve. If I'm not playing, it is impossible to show what I can do. I will only play well if I get the games.

"I need to play a game and finish it and it would be nice to think that I could do that soon, maybe even in the next match (against Sheffield United this evening). I don't think I have ever played three games in a row for Newcastle and that makes things very difficult."

"There might be a chance for me because players are injured, sometimes that happens in football," said a hopeful Luque, who has tasted Premiership action just twice as a substitute this season. "I have just played my best game for Newcastle. It was important that we won it, it was nice to play a part in it and I'm extremely happy. But I don't want this to end here. I want to play more and more."

"I have come from a different Continental style of play and I feel I need consecutive matches to get me totally used to English football," he added. "I also need goals and it was important for me to get that one in Palermo to help me get some confidence back."

Blir ikke overrasket om Scumboy og Sibierski starter dagens kamp.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #22 på: 04. Nov. 2006, 11:49 »
Starter Roeder med Rossi før Luque så håper eg nesten at me taper kampen, for et farmerlag for ManU i PL ska me ikkje vær. Rossi har ikkje lyst å spille for oss lengre enn til januar, mens det nå ser ut som Luque begynner å få litt selvtillit. I tillegg setter man ikkje ein spiller som koster 9.5MP på benken.

SAtt litt på spissen, såklart håper eg ikkje Newcastle taper
Newcastlesupporter siden 1992

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Nov. 2006, 11:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Blir ikke overrasket om Scumboy og Sibierski starter dagens kamp.

Det ville i så fall ha vært tidenes dummeste avgjørelse. Da erlærer jeg Roeder sprengt. Det får for faen være måte på. Nå får han se til å behandle spanjolen vår riktig. Han er da bedre enn Rossi og Sibierski. Etter min mening burde han spilt sammen med Martins når Martins er skadefri. Owen er jo som kjent langtidsskadet. Sibierski kan for meg gjerne brukes som offensiv midtbane/spiss innbytte. Han trenger ikke å starte kamper så lenge det ikke er absolutt nødvendig.

Men man skal faktisk ikke se bort fra at jokeren Glenn har Rossi og Sibierski i tankene for dagens match. Skrekkelig.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Nov. 2006, 12:44 »
Lurer på om vi får se Pavel i mål idag viss Harper er skadet, det er godt mulig! Vi vinner i dag!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 04. Nov. 2006, 12:55 »
Hvis Harper er skadet står selvsagt Krul. Etter den oppvisningen mot Palermo - et lag som er flere divisjoner bedre enn Sheffield Utd, bør han få prøve seg hvis han må--

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Nov. 2006, 12:57 »
Ja, men Roeder har jo sagt at den kampen kom "2 år for tidlig" ikkje sikkert han bruker han, sjøl om eg mener at han bør stå viss Harper ikkje kan spille

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Nov. 2006, 14:01 »
Asbjørn: Ere noen steder i Særp som sender kampen? Gidder ikke dra helt til Oslo...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04. Nov. 2006, 14:11 »
Sitat fra: "EivindI"
Asbjørn: Ere noen steder i Særp som sender kampen? Gidder ikke dra helt til Oslo...

Ja dra på Premier Pub i sentrum.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Nov. 2006, 14:20 »
Takk. En liten veiforklaring? Ligger det nede ved storbyen?