20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #15 på: 25. Okt. 2006, 16:51 »
Kieron Dyer starter på benken i kveld mot Portsmouth, og kan få sitt comeback hvis Roeder finner ut at han trenger Dyer.

Det gleder meg enormt at Dyer er tilbake, en spiller jeg har savnet enormt. Jeg vil at Dyer iallefall skal få seg noen minutter i kveld, for å vise at han er tilbake. Leder vi med mange mål (sannsynlig?) kan han kanskje få spille mer.

Men uansett flott at han endelig er tilbake. Hvor lenge varer det denne gang? La oss håpe han endelig er ferdig med skademarerittet...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 25. Okt. 2006, 16:56 »
Roeder burde behandle Dyer som porselen de første par ukene nå. Det siste vi vil er at han går inn i et nytt skademareritt. Godt å endelig ha Kieron Dyer tilbake igjen, det skal være sikkert.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Okt. 2006, 17:33 »
Jeg syns det virker som at Roeder har latt han få nok trening og kamper på lavere under beltet til å prøve seg litt nå..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #18 på: 25. Okt. 2006, 17:57 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Roeder burde behandle Dyer som porselen de første par ukene nå. Det siste vi vil er at han går inn i et nytt skademareritt. Godt å endelig ha Kieron Dyer tilbake igjen, det skal være sikkert.

Dette gjør nok Dyer uansett hvor lenge han blir spart på benken. Utrolig synd at denne lovende spilleren alltid er skadet.[/b]
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 25. Okt. 2006, 20:05 »
Lagene:

Newcastle United: Steve Harper, Steven Taylor, Titus Bramble, Craig Moore, Celestine Babayaro, Nobby Solano, Nicky Butt, Charles N'Zogbia, James Milner, Obafemi Martins, Giuseppe Rossi
Subs: Albert Luque, Kieron Dyer, Damien Duff, Pavel Srnicek, Peter Ramage

Portsmouth: David James, Noe Pamarot, Andy O'Brien, Linvoy Primus, Matthew Taylor, Manuel Fernandes, David Thompson, Sean Davis, Niko Kranjcar, Andy Cole, Lomana LuaLua
Subs: Dean Kiely, Rudolph Douala, Richard Hughes, Ognjen Koroman, Nwankwo Kanu

BRAMBLE (!)

Parker,Emre og Carr er skadet ser det ut som... Taylor spiller høyreback ifølge Nufc.co.uk.

Heldigvis er ikke Sol Campbell med for Pompey...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 25. Okt. 2006, 20:09 »
Håper Luque kommer innpå i pausen

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 25. Okt. 2006, 20:25 »
Roeder er en helvetes idiot som gir Rossi sjansen framfor Luque. Ja jeg kan ikke få sagt hva jeg synes om rævslikking forholdet han har til Ferguson. Bruke en ungutt som vi skal låne i 2 måneder til framfor våre egne spillere. At han i tillegg bruker kløna Bramble igjen forstår jeg heller ikke noe av. Vi vet jo alle hva midtstopperparet Moore - Bramble er i stand til å gjøre for motstanderen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Okt. 2006, 20:26 »
Ah, Taylor som høyreback, Tjukken med fornyet tillitt og Milner på venstrekant... :shock: Skjønner ikke hvordan Roeder får seg til å gjøre slike avgjørelser? Hva bra har Milner gjort på en venstrekant? Luque ville vært et mye mer spennende valg. Ser også at Duff sitter på benken. Han er sikkert halvskadet? Ramage burde tatt høyrebacken, mens Taylor burde gått inn som stopper etter min mening. All fornuft av det vi har sett tidligere i sesongen peker dithen.

Harper - Ramage, Taylor, Moore, Babayaro - Milner, Butt, N'Zogbia, Duff/Luque - Martins, Rossi

Tror dette ville blitt en bedre lagoppstilling, men det er bare min mening utifra det jeg har sett i kampene tidligere. Tror Roeder bare venter på at Bramble plutselig skal slå til. Ikke grenser for hvor mye tillitt han skal få. Det er jo tydelig at Bramble mangler fotballforståelse/konsentrasjon om man har sett på avgjørelser og posisjoneringer han foretar seg.
Ubegripelig. Satset 200 spenn på denne matchen, sammen med Milton Keynes - Tottenham B. Bør bli seier.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 25. Okt. 2006, 20:43 »
Det er jo ganske tydelig at Newcastle sparer noen spillere i denne kampen... Ser dere virkelig ikke det? Det gjør jo også Pompey, så jeg tror vi skal ha en grei sjanse i denne kampen...

Regnet noe sinnsykt på St. James i kveld...

Høres ut som om det kunne bli vanskelig å få fullført kampen om regnet fortsatte på denne måten...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 25. Okt. 2006, 20:45 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Det er jo ganske tydelig at Newcastle sparer noen spillere i denne kampen... Ser dere virkelig ikke det? Det gjør jo også Pompey, så jeg tror vi skal ha en grei sjanse i denne kampen...

Regnet noe sinnsykt på St. James i kveld...

Høres ut som om det kunne bli vanskelig å få fullført kampen om regnet fortsatte på denne måten...

Flott det er nok eneste måten vi kan vinne på. Tror ikke Pompey er like gode i vannpolo. Nå fikk jeg et lite håp om seier.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. Okt. 2006, 20:46 »
Hahahahaha Kun 15.000 på stadion for å se komilaget i kveld. Selv tufte hadde trukket flere.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. Okt. 2006, 20:50 »
Pompey med kampens første sjanse, men Harper slår den til corner...

The players are looking to the referee: "How are we supposed to play in this???"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25. Okt. 2006, 20:51 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Pompey med kampens første sjanse, men Harper slår den til corner...

The players are looking to the referee: "How are we supposed to play in this???"

En gjeng med primadonnaer?

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 25. Okt. 2006, 20:51 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hahahahaha Kun 15.000 på stadion for å se komilaget i kveld. Selv tufte hadde trukket flere.

Kan du gi FAEN i å kalle laget i mitt hjerte for komilag og et latterlig lag?
Det høres ut som du heier på et annet lag...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. Okt. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Trur faktisk det er ein protest på gang. Det var også snakk om nokon skulle komme 10 minutt etter kampstart. Hørte noko sånt.

Uansett, latterlig tilskuer tal på St James. "verdens beste fans".
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!