20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey ligacupen 25/10  (Lest 40277 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Pompey ligacupen 25/10
« Svar #45 på: 25. Okt. 2006, 21:35 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Bramble har visstnok vært "outstanding" i første omgang ifølge kommentatoren.

Nå har han hatt mange outstanding førsteomganger fra så å sovne fullstendig i 2. omgang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. Okt. 2006, 21:36 »
I can`t feel anything. I can`t feel mi arms, I can`t feel mi feet. I`m soaking wet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #47 på: 25. Okt. 2006, 21:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hahahahaha Kun 15.000 på stadion for å se komilaget i kveld. Selv tufte hadde trukket flere.

Da jeg tenkte på kampen i dag, trakk jeg en slutning: Idag kommer det få folk til St. James`. Dette er jo en veldig uinteressant kamp.

Ligacupkamp mot et ikke-topplag trekker aldri mange tilskuere. Newcastles mindre gode prestasjoner i de siste dager, gjør nok ikke kampen mer attraktiv.

Og er det 0-0 til pause? Hm... mot engelske lag denne sesongen har vi vel sluppet inn mål hver kamp, og det er som regel 0-0 til pause. Men mål skal det bli ikveld! Det er jeg bombesikker på!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. Okt. 2006, 21:46 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Asbjørn"
Hahahahaha Kun 15.000 på stadion for å se komilaget i kveld. Selv tufte hadde trukket flere.

Da jeg tenkte på kampen i dag, trakk jeg en slutning: Idag kommer det få folk til St. James`. Dette er jo en veldig uinteressant kamp.

Ligacupkamp mot et ikke-topplag trekker aldri mange tilskuere. Newcastles mindre gode prestasjoner i de siste dager, gjør nok ikke kampen mer attraktiv.

Og er det 0-0 til pause? Hm... mot engelske lag denne sesongen har vi vel sluppet inn mål hver kamp, og det er som regel 0-0 til pause. Men mål skal det bli ikveld! Det er jeg bombesikker på!

Hadde denne kampen gått ifjor hadde det kommet minst 30.000 uansett vær og motstand.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. Okt. 2006, 21:48 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Bramble har visstnok vært "outstanding" i første omgang ifølge kommentatoren.

Gutten spiller for sin fotballfremtid.
Og det er ingenting jeg liker bedre enn det.

Men det skal bare ett sekund til for å score mål. Han kan blunke og Cole har fått den halvmeteren han trenger. Det skal ikke mer til, og da bryter helvete løs igjen. Han har ikke lov å blunke. Han har ikke lov å slippe Cole av syne. Menneskelige reflekser skal ikke forekomme for Bramble. For kun det overnaturlige og ekstremfantastiske er godt nok for folk hva angår Bramble.

Bare Bramble går på ei finte fra LuaLua så er han igjen verdens aller dårligste fotballspiller. Bare Bramble blunker og Cole smetter forbi, fotballsmart som han er, så er Bramble dårligere enn Martin fra Tufte og feitere enn Lars Olav fra Tufte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. Okt. 2006, 21:48 »
Ja, men i år har Newcastlefan liksom mistet mer entusiasmen. I fjor var det i det minste liv og røre rundt Newcastle, og det ble det interesse rundt klubben av.

Denne sesongen har vært dårlig, uinteressant og kjedelig på alle tenkelige måter.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 25. Okt. 2006, 21:50 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja, men i år har Newcastlefan liksom mistet mer entusiasmen. I fjor var det i det minste liv og røre rundt Newcastle, og det ble det interesse rundt klubben av.

Denne sesongen har vært dårlig, uinteressant og kjedelig på alle tenkelige måter.

Litt sant, egentlig. Jeg blir i hvert fall ikke like engasjert og entusiastisk i alle kamper som jeg ble før.
Norwegian blood, Geordie heart

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. Okt. 2006, 21:50 »
Det der var et fantastisk bra innlegg, Joakim. Du kan få sagt det.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 25. Okt. 2006, 21:51 »
playah tnx=)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 25. Okt. 2006, 21:52 »
ROSSI
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil