20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #165 på: 29. Okt. 2006, 16:17 »
Benson: dette må ta slutt en dag.. Når skal du lære? Det der blir bare håpløst. Hva var galt i det Tore skrev? Eller morsomt eller hva det enn var du mente?

La meg lære deg enkle prinsipper som gjelder alle forum:

1 - Forklar hvorfor du mener det du mener, ikke bare skriv hva du mener..

2 - Og gjerne kom med meninger, ikke BARE sarkasme eller dårlige vitser.

3 - Kutt ut SMS språket ditt, dvs Oxo, azz m.fl.

Frem til du forbedrer disse tre punktene vil i hvertfall ikke jeg ta deg seriøst. Når du ser underskriften din så får man jo i tilegg ett visst inntrykk.

Hva Milner anngår er jeg ganske enig med Tore. Milner spiller ekstremt dårlig, om man derfor skal kvitte seg med han er jeg derimot mindre sikker på men jeg ser ingen grunn til å satse på han om han fortsetter slik resten av sesongen. Hvis han gjør må Newcastle ha både stoppere og en høyreving. Det eneste positive jeg ser fra han er disse dragningene ellers...
iverpool FC

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #166 på: 29. Okt. 2006, 17:02 »
Milner har ingen fremtid i Premier League. Han er en perfekt spiller å ha i The Gråsteinship. Han spiller veldig sjelden bra. Og hvis han mot formodning skulle spille brukbart, er det i UEFA-cupen mot et annet traktorlag ingen han hørt om før. I PL duger han ikke, rett og slett. Gi Solano sjansen i flere kamper på rad, så kommer han til å storspille. Vi så det senest forrige sesong da Roeder tok over skuta, at Solano spilte strålende når han fikk tillitt.

Og hvis Roeder for en eller annen rar grunn ikke vil bruke Solano, så vil jeg mye heller ha Duff på høyre og N'Zogbia på venstre, enn at Milner skal komme inn og miste ballen annenhvert minutt...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 29. Okt. 2006, 17:23 »
Lurer på om vi har sett samme kamper??? Jeg synes at selv om ikke Milner har vært outstanding i alle kamper, så har han hatt flere gode kamper. Han har fart, grei teknikk og kommer ofte rundt på kant. Han hadde nest mest assist av alle i hele PL i fjor og jeg er helt sikker på at han kommer til å gjøre det bra for klubben vår...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #168 på: 29. Okt. 2006, 17:34 »
Alle har sett samme kampene, men Milner har et problem med innleggene sine. I tillegg klarer han ikkje de enkleste pasningene. Men har farten og rykket, men han har ikkje pasningsfoten til Solano. I tillegg er Solano en ringrev som kan score viktige mål
Newcastlesupporter siden 1992

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #169 på: 29. Okt. 2006, 17:39 »
Syns ikke problemet er innleggene til Milner, men folkene som er i boksen. Hvem er det på newcastle som kan vinne dueller på fremre del av banen?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 29. Okt. 2006, 18:02 »
Sitat fra: "Åsmund"
Syns ikke problemet er innleggene til Milner, men folkene som er i boksen. Hvem er det på newcastle som kan vinne dueller på fremre del av banen?

Ameobi? Men jeg er enig med deg Åsmund. Derfor tror jeg det kanskje vil være smartere å konsentrere spillet mer gjennom midten istedet for på kantene. Det er så vanvittig mange innlegg vi ikke får noe ut av. Og spillerne vi har på midten (og også på kantene) er gode med ball i beina, så tror vi vil skape flere og farligere sjanser enn når vi konsentrerer spillet så mye på kantene som vi gjør. Selvsagt må vi kombinere litt med innlegg, men tror det er viktig at vingene våre kan trekke inn i banen og sette opp overtall mot forsvarsrekka. Dette kjennetegner mange gode lag, at de kan spille ut en forsvarsfirer. Vår spillestil virker ikke konkret nok, så vi spiller ballen ut på kanten og håper på et innlegg som dvergene kan omsette i mål. :P

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 29. Okt. 2006, 22:36 »
Venter fortsatt spent på Bensons svar på mitt innlegg..
Håper du har tenkt å svare, forsvare deg selv og dine "meninger"..!
iverpool FC

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 29. Okt. 2006, 23:48 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Venter fortsatt spent på Bensons svar på mitt innlegg..
Håper du har tenkt å svare, forsvare deg selv og dine "meninger"..!

Forsvare meg mot kva ? deg ?
Eg må le av Tores innlegg ja. Det blir ialfall morsommt i min verden når ein forsvarer Bramble og Roeder men hakker laus på James Milner faktisk det er faktisk James Milner som ødelegger for klubben våres. Den som viser mest innsats av samtlige spillere Untagen Parker da. Det er han som har skylda :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 30. Okt. 2006, 09:36 »
Jeg skrev:

Sitat

Dette ønsket jeg respons på, og det var ikke skrevet kun på grunn av din diskusjon med Tore..
iverpool FC

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #174 på: 30. Okt. 2006, 11:57 »
NUFCern: Milner har ingen fremtid i Premier League. Han er en perfekt spiller å ha i The Gråsteinship.

Hehe, kan jo kje selge han! Trenge han til neste år da! haha... Milner er ung, trur ikkje han takler motgangen heilt her...[/quote]
Venter i spenning...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 30. Okt. 2006, 12:23 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Jeg skrev:

Sitat

Dette ønsket jeg respons på, og det var ikke skrevet kun på grunn av din diskusjon med Tore..

Javel.
Sry misforstod eg da. :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]