20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #150 på: 29. Okt. 2006, 00:07 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Er det bare meg, eller er det noe rivende røskende galt her?

Det er ikke bare deg! Når vi ikke klarer å slå et Charlton lag som ikke har vunnet borte siden oktober 2005 hjemme på St. James Park burde det lyse noen varsellys!! Jeg har sagt før i dag hva jeg mener om Roeders taktiske disposisjoner i dag, og gidder ikke gjenta meg selv, men her er det noe feil. Rett og slett!!!

Bjørn - dritt lei
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 29. Okt. 2006, 00:24 »
Tro meg, dette ender med nedrykk om Roeder får sitte ut sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 29. Okt. 2006, 00:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Vi rykker ned men vinner ligacupen ^^
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 29. Okt. 2006, 00:41 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Tror deg. Har trodd på  det siden transfervinduet stengte.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #154 på: 29. Okt. 2006, 02:40 »
Kevin Keegan er ledig på managersiden.

Kevin Keegan som manager og Alan Shearer som assistent. Kongeduo :D
Newcastlesupporter siden 1992

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #155 på: 29. Okt. 2006, 09:22 »
Nei takk. No vil eg ha ein klassemanager. Vi kan ikkje tenkje bakover og kva Keegan gjorde med Newcastle. Eg drømmer om Hitzfeld. Men trur ikkje det er så mange managera som har lyst hit. Alt for stort press og vist ein tape nokon kampar, da får du hat-klubb på 1-2-3.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 29. Okt. 2006, 11:02 »
Det beste som ville vært nå var hvis Roeder frivillig går av. Han har ikke klart jobben sin hittil i år, og det taktiske er helt på trynet.

Det beste hadde vært hvis Shearer hadde steppet inn frem til vi får på plass en skikkelig manager. Tror nok forøverig det blir vannskelig å få inn en stor manager. Husker vel i sommer når Shepard sa at det var flere store navn som hadde søkt på jobben, men det var Roeder som fikk jobben. Det tyder jo på at det ikke hadde vært så mange store navn som hadde søkt.

Det hjelper heller ikke og sparke roeder og sette inn f.eks Steve Bruce(eller noe lignende i den duren.)

Freddy avtale i løpet av uken at roeder går av og at evt shearer stepper inn midlitidig. Da kan vi få en pangstart mot Sheff Utd, og fornye selvtillit.

Roeder skulle steppet av etter fjordårets sesong da han forsatt hadde æren og smilet ved behold. Nå er det for seint...
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 29. Okt. 2006, 11:04 »
en profilert manager vil automatisk få større tillit blant fansen, men d betyr ikke at den blir så stor..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #158 på: 29. Okt. 2006, 11:52 »
Vi spilte jo til tider bra fotball i 1 omgang. Problemet er jo at Newcastle ikke klarer å nytte sjangsene sine. Når de kommer rundt 16 meteren virker det som om de har glemt alle ferdighetene sine på treningsfeltet.

Personlig så syns jeg kampen minnet om en typisk 0-0 kamp fra starten av. Det er helt tragisk at vi ikke tar mer enn ett poeng i "bunnkamper" på hjemmebane.

I det 60 minutt burde Roeder byttet ut Solano. Han var da, som han alltid pleier å være etter 1 time fotball, utkjørt. Men nei han venter til det 80 minutt og da er det alt for seint. Spør du meg burde heller Milner startet kampen.

Bramble har bare en tabbe, men han viser hvor sårbare Newcastle er med han på banen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 29. Okt. 2006, 11:54 »
Vi har spilt 5 hjemme kamper mot WIGAN, CHARLTON, EVERTON, FULHAM OG BOLTON og har _EN_ seier.
jeg begynner faktisk og frykte nedrykk. med en idiot av en manager og skader på nøkkel spillere ofte.
lt;3 Newcastle <3

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #160 på: 29. Okt. 2006, 13:15 »
Hvordan James Milner får tillit i Newcastle er meg revnende uforståelig! Han er jo elendig! Han gjorde ikke en dritt i går! Jeg har hittil vært forsvarsminister i Roederdepartementet, og har ikke tenkt å gå av enda. Men hvis vi ligger på 16. plass når vi har anskaffet ny kalender og den viser februar, og det uten forsvarskjøp, DA går jeg av.

Gi Glenn sjansen ut året, og gi ham muligheten til å handle i januar. Hvis han ikke kjøper en eneste forsvarer, samtidig som tabellplasseringen er nærmere 20 enn 9, da skifter også jeg side i saken.

Og hvis Newcastle får mer enn ett usselt lite pund for Milner, så må de bare selge ham. Han var god i Aston Villa i fjor, men det hjelper ikke det grann når han spiller som et blindt ekorn i år. Han er simpelthen ikke god nok for reservelaget til Newcastles Paralympics-avdeling engang.

Så for både vår, og hans egen del, selg ham og gi ham muligheten til å utvikle seg i en annen klubb, i stedet for at han drar millioner i måneden av oss for å få lov til å sabotere spillet vårt.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #161 på: 29. Okt. 2006, 13:21 »
No har eg ikkje sett pompey og charlton kampen, men den kritikken du rettar mot Milner her Journalisten er for meg heilt uforståelig.
Eg tykkjer han er ein god spelar, og eit kjempetalent, han kan ufordra og herja med mange backar berre han får rom og blir rettvendt.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #162 på: 29. Okt. 2006, 13:27 »
Sitat fra: "Agurksaft"
No har eg ikkje sett pompey og charlton kampen, men den kritikken du rettar mot Milner her Journalisten er for meg heilt uforståelig.
Eg tykkjer han er ein god spelar, og eit kjempetalent, han kan ufordra og herja med mange backar berre han får rom og blir rettvendt.

Mannen (gutten) er jo ELENDIG! Han gjør jo ikke annet enn tull ute på kanten sin! Med en gang jeg så Solano jogge av banen, skjønte jeg at årets bløff var på vei inn. Jeg fulgte ekstra nøye med på ham i går, og han gjorde ikke én eneste ting rett! Han rotet vekk tre-fire regelrett grusomme innlegg, og feilpasningene kom fortere enn en matematiker kan telle! Frustrerende dårlig oppptreden!

La oss selge ham til en klubb der han kan utvikle seg, for i Newcastle har han ikke bare stagnert, han rett og slett ødelegger for klubben vår, og det vil i hvert fall ikke jeg ha noe av!  :?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 29. Okt. 2006, 13:41 »
Syns kritikken er litt vel hard. Han er ikke like god som Solano enda, men han har helt klart potensialet. Innlegg kan forbedres gjennom trening.
Men, skal si meg enig i at han aldri har vært god nok over lengre tid så lenge han har spilt for oss. Alikevel minnes jeg avslutningen av hans første sesong i Newcastle, da han endelig fikk fast plass på laget over en periode. Da var han vår beste spiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 29. Okt. 2006, 14:09 »
Sitat fra: "Journalisten"
Sitat fra: "Agurksaft"

Mannen (gutten)
La oss selge ham til en klubb der han kan utvikle seg, for i Newcastle har han ikke bare stagnert, han rett og slett ødelegger for klubben vår, og det vil i hvert fall ikke jeg ha noe av!  :?

HAHA
Det må vere årets!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]