20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #135 på: 28. Okt. 2006, 20:59 »
Spillerbørs:

Harper 6,5
Carr 6
Moore 6
Bramble 6,5
Babayaro 6
Solano 6
Parker 7
Butt 6
N'Z 6
Duff 5
Rossi 7
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Okt. 2006, 21:02 »
Sitat fra: "VepsoO"
Luque var på benken i dag ja... Og han skulle ha vært byttet innpå Potter!!!!!

Ja, han skulle det. Jeg lurer på hvorfor han ikke ble det! Er det pga en handlingslammet Roeder eller fordi Luque er fra Spania?? Begge begrunnelsene er helt mongolide, så min oppfatning er at Luque skulle fått sjansen! I stede for å ha donert ett poeng til Charlton burde vi vunnet denne kampen stort! Og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal gå samme vei mot Sheffiel Utd neste helg også!!

Dette her er bare tragisk!!!!

Bjørn -- Hva skjer med oss???
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Okt. 2006, 21:03 »
Spillerbørs:

Harper 6
Carr 6
Moore 6
Bramble 6
Babayaro 6
Solano 5
Parker 7
Butt 7
N'Z 5
Duff 7
Rossi 6

Roeder 0
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Okt. 2006, 21:14 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Spillerbørs:

Roeder 0

Her er jeg enig med deg Asbjørn! Jeg kan ikke se at Roeder gjør noe som helst taktis som skal kunne hjelpe oss mot seier i dagens kamp. Bytte ut posisjon mot posisjon, og ingenting annet! Virker som at vi er fornøyd med 0-0 i dag, men tro meg, ingen av dem som var SJP som tilskuere er fornøyd. Vi herjet med Charlton, forsvaret herjet, Harper herjet, midtbanen herjet, men hva har vi å by på fremover? Ingenting i dag!!!

Greit at Rossi treffer tverrligger, og at Duff er nære på mange ganger. Men jeg tror at dersom vi haddde byttet inn Luque mot Solano tidlig i andre omgang, og  brukt Zoggi og Duff på hver sin kant, så kunne kampen endt annerledes!!!

Jeg ser ingen poeng med å sette inn Milner i dag, uansett hvor godt jeg liker ham, han har mye mindre spisskompetanse enn f. eks Luque!

Bjørn - rett og slett forbanna!!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Okt. 2006, 21:41 »
Klovnen snakker ut.

The under-pressure Roeder could hardly believe his side claimed just a point.

He said: "It was a very frustrating game for us. I thought we did everything we could without sticking the ball in the net.

"The effort that hit the underside of the crossbar sums up what is happening to us in the Premier League - the ball just won't go in.

"Charlton had great difficultly in getting the ball off us in the first half, but we could not do the hardest part and get the ball into the net.

"I have no complaints about the quality of my players or their attitude. Our football just didn't finish with a goal."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Okt. 2006, 21:45 »
Mener og ha hørt det før. I fjor eingang.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Okt. 2006, 22:09 »
Sitat fra: "Benson"
Mener og ha hørt det før. I fjor eingang.

Tja, kan det være når Souness var manager?? (UTEN SAMENLIGNING FORØVRIG!!!) Jeg står på mitt og stiller store spørsmålstegn ved Roeders taktiske disposisjoner i kveld! er ikke nok å bytte inn Milner mot Nobby når det står igjen 6min, hva med å bytte Butt mot Luque? Få inn litt mere offansive krefter?

Nei, jeg er fremdeles dritskuffa! Som jeg sa til min gode venn Tord fra Bergen før kampen, tar vi ikke 6 poeng mot Charlton og Sheffiel Utd de neste to kampene så vet jeg ikke hva som skjer!!!  Og det står jeg ved etter dagens begredelige uavgjort!  Charlton, som er bunnlaget i PL i år, hadde faktisk gått forbi oss på tabellen med seier i dag, det sier litt!!!!

Bjørn - lei meg

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Okt. 2006, 22:15 »
Fantastiske spisser har vi i følge Roeder. Mål er tydeligvis ikke viktig.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~919509,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 28. Okt. 2006, 22:17 »

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Okt. 2006, 22:21 »
Dette er helt skammelig.At Roeder ikke får føyken snart lurer jeg på.Kommer vel til å sitte til neste år.Så har vi også så mye uflaks. :x  :x

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #145 på: 28. Okt. 2006, 22:22 »
Vi kunne like gjerne ha tapt for min del. Uavgjort her er utilgivelig. Nå har jeg gitt Roeder sjanse på sjanse, men nå må jeg snart innse at dette ikke går.

Likte Roeder veldig godt fra starten av, hadde mine små tvil om han var den rette manageren for oss permanent, men ble ikke skuffet når han ble ansatt.

Dessverre har han nå vist, at han ikke er den rette manageren for Newcastle United. Shepherd lærer aldri å ansette en skikkelig manager. Kanskje han ikke prøver hardt nok, eller kanskje han prøver hardt, men ikke får det til. Uansett: Får vi ikke tre poeng mot Sheffield United, så har den siste dråpen rent over for min egen del. Vet ikke hva alle dere andre føler.

Forøvrig er det utenkelig at Roeder enda har flertallets tillit. Nekter jeg å tro. De som støtter han enda må være evige optimister, noe jeg selv anså meg som for noen uker siden. Men vi har alle vår grense for hvor tålmodigheten skal ta slutt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Okt. 2006, 22:28 »
Kan legge til at det kun var drøye 48.000 på SJP i dag også.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Okt. 2006, 22:33 »

:o

St. James Park ikke fullsatt i en PL-kamp? :o

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Okt. 2006, 22:41 »
Sitat fra: "geordie-olav"

:o

St. James Park ikke fullsatt i en PL-kamp? :o

Andre PL kamp på rad.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Okt. 2006, 22:44 »
Da er det ille...

Når ikke geordiene møter opp for å se sitt elskede Newcastle spille, da kan man se hvor ille det er blitt.

Vi har vunnet to i Premier League, spilt uavgjort to (begge de skulle vi vunnet) og tapt seks kamper. Er det bare meg, eller er det noe rivende røskende galt her?