20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #120 på: 28. Okt. 2006, 20:16 »
Dette er bare tragikomisk. Vi har 30 sjanser i kampen. Men lotteren Carson står som en vegg, og avverger alt. Enten det, eller så skyter Duff ballen 100 meter over mål. Tragisk! MED STOR T. Jeg ser ingen lys i tunnelen så lenge Roeder står ved roret og ødelegger Newcastle. Håper han tar til fornuft og går.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #121 på: 28. Okt. 2006, 20:20 »
Det ser stygt ut ja.Men jeg er ikke overaska!.Er det samma i hver eneste kamp.Newcastle for øyeblikket------> Bånnlag

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #122 på: 28. Okt. 2006, 20:21 »
Laget står og stanger mot ein mur heile kampen, der spissane ikkje får te ein ting, men kan Roeder sette innpå ein spiss for å hjelpe dem. Istedenfor å gje Luque ein sjanse i ein kamp som Newcastle ikkje å få ballen i mål. Hadde det skadet å gitt han ein sjanse. Han har jo spilt bra på reservelaget i det siste
Newcastlesupporter siden 1992

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 28. Okt. 2006, 20:21 »
Dette er bare trist........

1.omgangen er grei, skapte masse målsjanser og burde ledet med minst 2 mål.
Men i 2 omgangen resignerer laget helt. hva skjer?!?!
Også hvorfor setter ikke Harry Potter innpå Luque når vi ser at det stokker seg offensivt. En fornærmelse mot Luque og en fornærmelse mot fansen!

Nei spark Roeder mens vi ennå ligger over streken og la Lee Clark styre frem til nyttår
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 28. Okt. 2006, 20:23 »
Eneste positive på Newcastle i dag var forøvrig Harper. Kan hende ballguttene var ok også
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 28. Okt. 2006, 20:26 »
Vi klarer ikke engang å slå PLs dårligste lag hjemme på SJP, hvor skal dette ende? Vi spiller en grei første omgang men i andre omgang faller vi ned på vanlig nivå. Er vi dårlig trent? Dette skjer jo i hver eneste kamp. Hvorfor gjøres det ingen bytter før det har gått 87 min????? Både Milner og Luque burde vært satt inn etter 60 min, men neida Roeder gjør ingen verdens ting.

Jeg håper virkelig vi har en ny manager på plass før neste helgs kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #126 på: 28. Okt. 2006, 20:31 »
Robson blei jo sparket etter 4 kamper (noe som var heilt på tryne)....vil Fat Freddy vær i 1 div neste år eller?
Newcastlesupporter siden 1992

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 28. Okt. 2006, 20:36 »
Dette var siste gang e går og ser ein ligakamp under foræder Roæder.

Roeder gjer det umulig og heie på laget mitt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 28. Okt. 2006, 20:36 »
Hvorfor starter han med Bramble igjen??? Han gjorde forsåvidt en grei kamp, med ett untakk hvor det fort kunne blitt 1-0 til Charlton. Jeg mener i mitt tilfelle at han aldri klarer å spille ballen langs bakken, og mæler ballen til duff og rossi som ikke er luftbaroner. For det andre, starte med 19 år gamle rossi?? med Duff som makke?? Jeg gir meg helt over. Roeder har ingen annelse om hva han holder på med.

Etter 65 min satt jeg og skreik om at luque og Milner skulle komme inn. Luque for Butt og Milner for solano.

Detta er pyton! Synd at vi sliter. Hjelper heller kanskje ikke mye at Roeder annsetter trenere og assister som er på ett langt lavere nivå enn det klubben skal ha!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #129 på: 28. Okt. 2006, 20:37 »
Dette va triste greier. Spelte til tider fin fotball, men så stoppa det som oftast opp. Vi har ikkje "the cutting edge" på ein måte!

Er det berre meg, eller er Milner utrolig oppskrytt? Syns han virka heilt blotta for fotballhjerne og slår vanvittige dårlige innlegg. Einaste han kan er å spring og jobbe.

Ellers så skal Parker og Harper frå kreditt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 28. Okt. 2006, 20:39 »
Bramble ja. Hadde det ikkje vert for Charlton er så elendige som dei er så hadde han gitt vekk eit mål i dag og.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 28. Okt. 2006, 20:39 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Dette va triste greier. Spelte til tider fin fotball, men så stoppa det som oftast opp. Vi har ikkje "the cutting edge" på ein måte!

Er det berre meg, eller er Milner utrolig oppskrytt? Syns han virka heilt blotta for fotballhjerne og slår vanvittige dårlige innlegg. Einaste han kan er å spring og jobbe.

Ellers så skal Parker og Harper frå kreditt.

Milner mangler nok den selvtillitten han hadde i fjor, da hadde han nest flest assist i PL. Få inn en kvalitetsmanager så får nok se et helt annet Newcastle lag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 28. Okt. 2006, 20:50 »
O. Yes.

Roeder er ein av det få som hadde fått Real Madrid til og framstå som eit publag.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 28. Okt. 2006, 20:53 »
Hey guys

Dette er første gang jeg rakker ned på Roeder, men faen. Hva i helvete er vitsen med å bytte inn Milner etter 87 minutter??? Og hvor faen er Luque? Helvete heller, vi spiller en veldig god første omgang, uten å score mål, greit nok. Da burde det max bli gitt 15 min i andre omg før man gjør bytter.

Rossi klarer ikke å score, tross for en veldig god kamp, og Duff klarer ikke å score, tross for en veldig god kamp. Hva med å bytte enten Rossi eller Duff ut til fordel for Luque?? han kunne umulig gjort det noe værre!!!

Jeg skal være ærlig å si at Newcastle herjet med Charlton hele kampen, men når vi ikke klarer å sette ballen i mål, da er det klart for noen bytter!!!! Jeg fikk det ikke med meg pga for mange øl, men var Luque på benken i dag??  Dette var en kamp vi SKULLE vinne og MÅTTE vinne, men vi skuffer stort, som vanlig! Jeg er veldig lei meg denne kvelden, mest pga Roeder sine taktiske disposisjoner, men også fordi de som faktisk får sjansen ikke klarer å score!! det er drit elendig!!!!!!

Lyspunktene er, bortsett fra en dårlig inngripen, er Bramble og den bakre firern, de var gode i dag, og Harper herjer som vanlig. Men det som er irriterende er at hver gang vi kommer i nærheten av 16 meter så får vi panikk....Greit at Rossi og Duff hadde noen enorme sjanser, men slike sjangser skal settes i mål. Hvertfall når man har 70% possesion i hele kampen!!!!

Og hvor blir det av byttene? Milner inn etter 87 minutter? hva kan han gjøre? Og hvor er nevnte Luque?? var han på benken i dag?? (fikk det ik med meg etter litt for mange øl). Forsvaret gjør en bra kamp, midtbanen gjør en bra defansiv kamp. Vi er gode frem til 16 meter, men der stopper det helt. VI ER ELENDIGE FORRAN MÅL I DAG!!!!!

Jeg er både lei meg å skuffet....og veldig lysten på å vite hvor faen Luque er i dag....hva er det som hindrer Roeder i å bruke ham???

Bjørn - skeptisk til Roeder, for the first time
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 28. Okt. 2006, 20:56 »
Luque var på benken i dag ja... Og han skulle ha vært byttet innpå Potter!!!!!