20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #45 på: 28. Okt. 2006, 17:37 »
Sitat fra: "Doffi"
laget

harper, carr, moore, bramble, baba, solano, butt, parker, nzogbia, duff og rossi.

benk luque, milner, ramage, srnicek og taylor

jg ler av roeder , JEG LER.

bramble spiller en god kamp så er han inne på laget igjen. og ikke ramage og taylor. forbanna retard.

Lurer på hva Ramage og Taylor tenker nå. Taylor har vært meget god i de siste kampene. Selv nå sist på høyreback. Jeg har ikke ORD.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 28. Okt. 2006, 17:38 »
Skal bli spennende å si hvor mange som dukker opp i dag. Tipper vi ser et rekordlavt tilskuertall etter utbyggingen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 28. Okt. 2006, 17:40 »
hehe, dette begynner og bli meget latterlig. Mange trodde roeder var den rette, men han viser jo gang på gang uffatellige avgjørelser
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 28. Okt. 2006, 17:53 »
Luque får  ikke engang spille når Ameobi, Sibierski og Rossi er ute med skader. LATTERLIG.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 28. Okt. 2006, 17:54 »
Tjukken, bestefar og moore er alle tilbae i starting line up. Grunn?

Duff spiller spiss?

Martins, når ble han skadet?

Hadde kampen gått mot et annet lag enn charlton, så hadde jeg væt livredd med 2 gavepakkeutdelere bakerst, men siden det er tabelljumbo vi møter, som scorer svært lite, så skal jeg tillate meg å tro på julenissen i kveld...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 28. Okt. 2006, 17:55 »
Hvis ikke Luque får spille minst 1 omgang i dag, så er Roeder offisielt Retard.

HELT UFATTELIG!!!!!!!!

Og hva er det han tror han gjør, når han behandler Ramage, Taylor og Milner på denne måten. De storspiller til tider og har i alle fall 100 % innsats, og så spaserer bare den nevnte trioen inn på laget! Helt uforståelig. Jeg skjønner ikke tankegangen hans...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 28. Okt. 2006, 17:56 »
Dette er rett og slett latterlig. Roeder forandrer på forsvaret foran hver jævla kamp. Taylor og Ramage har vært gode de kampene de har fått sammen, men hva i helvete hjelper det når Moore-Bramble har klippekort på laget. For ikke å snakke om Milner som ofres med engang Solano kan spille.
an sparker ikke Bobby Robson??

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 28. Okt. 2006, 17:59 »
HERRE!!!
hvorfor spiller de spiller Bramble?
hva skjedde med luque :!:  :!:
er det noen som har radio link?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 28. Okt. 2006, 17:59 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Luque får  ikke engang spille når Ameobi, Sibierski og Rossi er ute med skader. LATTERLIG.

Bare vent! Snart går Duff og Zogbia ut me skade og. Det åpner seg enda ikke for Luque. Dette er jo virkelig skandaløst. Man kan ikke behandle spillere på denne måten.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 28. Okt. 2006, 18:04 »
Vi får be til høyere makter og det som er å be til, for at tjukken og hans kollega ikke sender i vei julepresangene på forskudd.

Håper vi fortsetter trenden fra sist kamp dog. Er bare sinnsykt vanskelig å forstå hvorfor enkelte får spille som aldri skulle spilt, og enkelte som skulle spilt aldri får spille.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 28. Okt. 2006, 18:07 »
Jeg HATER roeder mer og mer. for en komplett idiot.

Ramage og Taylor har spilt bra og er unge. men vi velger for all del bramble og moore. fy faen og stakkars luque da?

5 valg som spiss, bak en innlånt guttunge, en halvskadet ameobi, og en avdanka sibierski.
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 28. Okt. 2006, 18:08 »
tenk hvis luque hadde fått alle sjansene rævslikkern bramble får
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 28. Okt. 2006, 18:12 »
Sitat fra: "Doffi"
tenk hvis luque hadde fått alle sjansene rævslikkern bramble får

Da hadde alt vært fryd og gammen

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 28. Okt. 2006, 18:13 »
Sitat fra: "Fredrik"

Bare vent! Snart går Duff og Zogbia ut me skade og. Det åpner seg enda ikke for Luque. Dette er jo virkelig skandaløst. Man kan ikke behandle spillere på denne måten.

hva har luque gjort med Roader? Luque har vært tålmodig i 1år...hvordan er det mulig å ikke starte når man har så mange skader på spissene våre :?:  Jeg synes bare synd på luque når han ikke får sjansen engang :idea:  :idea:

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 28. Okt. 2006, 18:15 »
Sitat fra: "playah"
Sitat fra: "Fredrik"

hva har luque gjort med Roader? Luque har vært tålmodig i 1år...hvordan er det mulig å ikke starte når man har så mange skader på spissene våre :?:  Jeg synes bare synd på luque når han ikke får sjansen engang :idea:  :idea:

Jeg tror ikke engang gudene vet hvorfor Luque ikke spiller i dag. Kun Roeder.