20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport  (Lest 33595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton 28.10 C+ Sport
« Svar #75 på: 28. Okt. 2006, 19:07 »
Dette Charlton laget er virkelig dårlige, og om vi ikke vinner her vil det være en skandale.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 28. Okt. 2006, 19:07 »
Er Martins skadet?? Bare jeg som ikke har fått med meg det?

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #77 på: 28. Okt. 2006, 19:11 »
Skandale at vi ikke leder. Hvis vi unngår å vinne denne kampen, da vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre! Hjemme mot Charlton bør være tre-målsseier. Men _bør_ finnes ikke i Newcastle..

Noreng

• Gjest
« Svar #78 på: 28. Okt. 2006, 19:14 »
Nå har vi sjansen til å yppe oss på øvre halvdel hvis vi vinner de neste hjemmekampene våres. Denne kampen er siste sjanse for Roeder!!

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #79 på: 28. Okt. 2006, 19:16 »
Hmm lurer på om Duff hadde scoret om ikke Rossi hadde toucha ballen som gikk i tverra. :?:
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Okt. 2006, 19:28 »
Herre...elendig av rossi

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Okt. 2006, 19:32 »
Dette blir nok en kamp at vi slipper charlton mer og mer inn i kampen, så scorer de :(

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #82 på: 28. Okt. 2006, 19:34 »
Ifølge nettavisen har ikke Charlton skapt en dritt, mens Newcastle skaper noe nesten hele tiden. Frustrerende..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Okt. 2006, 19:35 »
HVorfor skal vi bruke Duff som spiss når vi har en spiss på benken? Zogbia har heller ikke i dag prestert så hvorfor kan vi ikke kjøre Duff ut på kanten og Albert inn som spiss?????????
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 28. Okt. 2006, 19:36 »
Og ihvertfall ikke spilt med en Scum-spiller istedet for Luque...
Jeg har gitt opp Roeder der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 28. Okt. 2006, 19:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
HVorfor skal vi bruke Duff som spiss når vi har en spiss på benken? Zogbia har heller ikke i dag prestert så hvorfor kan vi ikke kjøre Duff ut på kanten og Albert inn som spiss?????????

Helt enig med deg når det gjelder Luque som spiss;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. Okt. 2006, 19:38 »
HELT UFATTELIG. DUFF HAR HATT 4 GIIIIIIIIIIGANT MULIGHTER. Men det står fortsatt 0-0
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 28. Okt. 2006, 19:39 »
Den presise pasningsfoten til Albert hadde gjort seg mot dette vaklende Charlton forsvaret.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 28. Okt. 2006, 19:39 »
Sitat fra: "Fredrik"
HELT UFATTELIG. DUFF HAR HATT 4 GIIIIIIIIIIGANT MULIGHTER. Men det står fortsatt 0-0

Det blir slik når man kjører midtbanespillere som spisser.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 28. Okt. 2006, 19:40 »
Dette Charlton laget minner meg om fjorårets Sunderland.