20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvorfor i svarte hentet vi Bernard?  (Lest 3238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor i svarte hentet vi Bernard?
« på: 21. Okt. 2006, 13:22 »
Når Roeder sier dette så skjønner jeg absolutt ingenting:

"We also have Celestine Babayaro not only free from suspension but fit again after his groin problems, and he will give us another option because he is our only left-back at the moment."

I hvor dårlig forfatning går det egentlig ann å bli på 1 år i Rangers? Bernard har ikke vært skadeplaget. I tillegg har han trent i hele sommer med diverse klubber. Når man ser på spillere som Woodgate og Solskjær som nesten har vært borte i to år pga skade går rett inn og herjer for sine klubber, så skjønner jeg ikke at Bernard skal ha forfalt så til de grader på 1 år. Han har nå spilt reservelagsfotball for Newcastle siden 1. september, og skal han finne tilbake til godformen må han for svarte spille førstelagsfotball.

Dyer som har trent med førstelaget i 14 dager nå er en uke unna førstelagsfotball, mens Bernard som har trent med førstelaget i snart 2 måneder er ikke engang i nærheten av benken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

• Gjest
« Svar #1 på: 21. Okt. 2006, 13:46 »
Håpar at det er ein "forsnakkelse" Han bør ikkje meine det der.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Okt. 2006, 15:36 »
Hentingen av Bernard var nok heller et artig påfunn av Fat Fred og sikkert ikke noe Roeder var involvert i idet hele. Hadde ikke råd til Bridge og Bernard var et billig alternativ. HAHA jeg ler meg i hjel!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Okt. 2006, 17:26 »
Altså er det jeg som har misforstått her eller? Det jeg har lest er ihvertfall at Roeder gjorde absolutt alt han kunne for å hente Bridge men ettersom Cole sin overgang kom så sent så klarte han desverre ikke å få Bridge til Newcastle.
Derfor hentet Roeder Bernard. Bernard er langt i fra formen han var i da han spilte for Newcastle før, men han er en spiller som kommer til å gi alt for laget uansett. Roeder har vel også sagt at det Bernard mangler er styrken og hurtigheten han hadde. Det tar ikke 2uker å bygge opp igjen styrke og hurtighet du har mistet over 2år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Okt. 2006, 17:35 »
Sitat fra: "Åsmund"
Hentingen av Bernard var nok heller et artig påfunn av Fat Fred og sikkert ikke noe Roeder var involvert i idet hele. Hadde ikke råd til Bridge og Bernard var et billig alternativ. HAHA jeg ler meg i hjel!

Hehehehehe, det var nok også Fat Fred som ville hente Bernard til West Ham når Roeder var manager der også. Du har tydeligvis ikke fått med deg at Roeder har sagt at han har vært en stor fan av Bernard, og at han prøvde å lokke han til West Ham sommeren 2003.

Kan legge til at Fat Fred ikke har veldig mye til overs for Bernard, da han takket nei til en forlengelse av Newcastle kontrakten. Fat Fred var ikke mild i media da han heller takket ja til Southampton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Okt. 2006, 17:43 »
Grunnen til at Bridge ikke er i newcastle er at Fat Fred lukket pengesekken og derfor sitter vi igjen med Bernard!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Okt. 2006, 17:53 »
Grunnen til at Bridge ikke er i newcastle er at Fat Fred lukket pengesekken og derfor sitter vi igjen med Bernard!

Det har med andre ord ikke noe med at Ashley Cole ble klar for Chelsea i omtrent siste minutt? Alle seriøse kilder har  feil, men du har rett.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Okt. 2006, 21:26 »

Kan kje gi FF skylda for me kje fekk forsvarspillere.
Ein kan gi skylda på FF for og ha ansatt Roeder, men FF kan lite for at Roeder er ein komedie på overgangsmarkedet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Okt. 2006, 22:31 »
Trodde det ikke ble noe av fordi Shepherd eller Roeder (Shepherd tror jeg) bare ville leie ham og ikke kjøpe Bridge.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Okt. 2006, 22:36 »
Med andre ord vi hadde ikkje råd til han. Forstår godt at Chelsea ikkje gjekk med på ein låne avtale.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. Okt. 2006, 23:25 »
Sitat fra: "Håvard"
Trodde det ikke ble noe av fordi Shepherd eller Roeder (Shepherd tror jeg) bare ville leie ham og ikke kjøpe Bridge.

Stemmer dette. Dette har Asbjørn glemt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Okt. 2006, 10:05 »
Sitat fra: "Håvard"

Stemmer dette. Dette har Asbjørn glemt.

Tror du virkelig at Chelsea hadde solgt Bridge før Ashley Cole ble klar?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Okt. 2006, 11:02 »
Feilpost

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Okt. 2006, 11:05 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Med andre ord vi hadde ikkje råd til han. Forstår godt at Chelsea ikkje gjekk med på ein låne avtale.

Vi hadde penger nok til å prøve å snappe Huth foran nesa på Boro den siste dagen på overgangsmarkedet. Det sier Huth selv i dag. Da snakker vi om £6 millioner. Selvsagt hadde vi hatt råd til å betale £3,5 millioner for Bridge om Chelsea var villig til å slippe Bridge før Cole ble klar.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Okt. 2006, 11:27 »
Roeder sier:

"Why did we not get Huth? There are reasons that are difficult for me to elaborate on, but he decided to join Middlesbrough."

Jaja syns det lukter fat Fred her og jeg.