20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvorfor i svarte hentet vi Bernard?  (Lest 3228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor i svarte hentet vi Bernard?
« Svar #15 på: 22. Okt. 2006, 11:47 »
Jeg begynner å tenke noenlunde likt med deg om dette Asbjørn. Vil vi noen gang få se Olivier Bernard tilbake som en bidragsyter på førstelaget?
Sitat fra: "Asbjørn"

Når Roeder sier dette så skjønner jeg absolutt ingenting:

"We also have Celestine Babayaro not only free from suspension but fit again after his groin problems, and he will give us another option because he is our only left-back at the moment."

Hele uttalelsen virker litt lite gjennomtenkt ja. Men vi kan vel bare klamre oss fast til at han sier "at the moment" der og håpe at vi har to den dagen Olivier Bernard er god nok til kjempe på det øverste nivået igjen.

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg syns om at Babayaro er tilbake igjen. Jeg har tidligere forsvart ham her inne da han gjorde noen OK kamper ifjor der han holdt bra styr på sine motstandere. Men for øyeblikket er jeg meget lei hele figuren. Er han ikke skadet blir han jo suspendert (eller faktisk begge deler), og på sitt verste virker han direkte umotivert og uinteressert ute på banen. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg snart begynt å lure på om han egentlig bare er fornøyd med å heve lønna si hos oss, og ikke bryr seg så mye om å yte noe for den. Men for all del, det blir bare spekulasjoner fra min side.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Okt. 2006, 11:48 »
Ryktene sier jo at Roeder ville ha Huth mens Fatty ville ha Woody. Derfor kom de for sent inn i forhandligene med noen av de så begge dro til Boro. Great teamwork...!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Okt. 2006, 13:21 »
DET tviler jeg ikke et sekund på. Roeders noe negative holdning til Woodys skader og motsatte Fat Freds holdning til Woody sier jo endel...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Okt. 2006, 13:32 »
Sitat fra: "Åsmund"
Roeder sier:

"Why did we not get Huth? There are reasons that are difficult for me to elaborate on, but he decided to join Middlesbrough."

Jaja syns det lukter fat Fred her og jeg.

Hehehehe, du har det samme svaret til alt. Far Fred, Fat Fred og atter Fat Fred :-)

Les litt i morgendagens nyheter så finner du fort ut hvorfor Huth valgte Boro. Der sier han det selv. Oppfølgingen og interessen han fikk av Boro mens han gikk skadet i sommer var hovedårsaken. Han feilet som kjent den medisinske testen i juni. Er nok heller Roeder som ikke klarer å overbevise spillerene om at Newcastle er den rette klubben. Der var Shearer genial å ha.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."