20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Middlesbrough - Newcastle 21.10  (Lest 34411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Middlesbrough - Newcastle 21.10
« Svar #165 på: 22. Okt. 2006, 18:03 »
Å skylle på Roeder å sparke han blir så utrolig teit.
Det er jo derfor vi er der hvor vi er i dag, fordi så fort det ikke går bra så sparker vi trenere og så må vi begynne på nytt, gi roeder 1 år til hvertfall, må jo få sjansen til å spille inn sitt spill inn i laget.
jeg støtter fortsatt roeder 100%

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 22. Okt. 2006, 18:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi har tapt en kamp vi burde ha vunnet. La oss bare håpe det ikke skjer igjen.

Nei det skjer nok aldri igjen  :wink:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 22. Okt. 2006, 18:14 »
ja gi roeder et år. du mener vi skal rykke ned før vi sparker han??? seriøst han er latterlig. se hva han gjorde med west ham.

JEG HAR SAGT NOK GANGER, at grunnen til at vi spilte bra på slutten i fjor var fordi souness er vekk og vi får en "ny manager effekt" + at shearer og var en del av trenerteamet. det er han ikke nå.

jeg ler av roeder, hva faen har han og vise til som sier at han skal kunne trene en sånn toppklubb? feite sheperd.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 22. Okt. 2006, 18:17 »
Fatter ikke hvorfor vi skal gi Roeder tid. En person som har rykket ned med alle lag han har vært manager for. Faktisk det beste laget som har rykket ned fra PL noen gang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. Okt. 2006, 18:44 »
Dette har vært en direkte JÆVLIG dag! Jeg har så usannsynlig lyst til å vrenge av meg noen nordnorske gloser her inne akkurat nå.
Newcastle er en nedrykkskandidat og Glimt har kasta vekk hele helvettes sesongen! Satan!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 22. Okt. 2006, 20:33 »
Nesten 3 timer er gått etter det grufulle tapet. Men skuffelsen er like stor... Jeg verken så eller fikk fulgt med nøye på kampen så noen vurdering av enkeltspillere vil jeg ikke gi. Men la meg si dette;

Vi har nå spilt 9 kamper hvorav 6! er tapt. 2 av kampene tapte vi på hjemmebane mot middelmådigheter som Fulham og Bolton. Vi er et lag som ikke klarer å skore mål, og har ikke ferdighetene eller flaksen til å ikke slippe inn mål. Hva lukter det? Jo det lukter desperathet etter å overleve i PL. Alle optimistene her inne har hele tiden sagt at vi må vente til 10kamper er spilt, først da får vi et reelt overblikk på hvordan sesongen vil ende. Nå er 9 kamper spilt, vi ligger på en 16 plass.

Ja, sesongen KAN snu, og vi kan fortsatt få en respektabel sluttplassering. Men sesongen KAN også fortsette på samme måte, nedrykke kan faktisk bli en realitet, tro det eller ei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 22. Okt. 2006, 20:43 »
Er egentlig ikkje så deppa over dette tapet, hadde ikkje trodd me sko få noke poeng i det heile tatt, men litt surt og få målet imot så seint. Men det er jo ikkje noke nytt...

Savner N Zogbia på venstrevingen :cry:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #172 på: 22. Okt. 2006, 23:26 »
Jeg er så lei av å bli skuffet hver gang Newcastle spiller nå at jeg ikke har ord for det  :(
Nå er det kun seire som er godt nok videre, ellers... Ja, ellers...

Eneste som gledet her i dag var at Rosenborg KNUSTE stakkarslige Brann i deres egen "storstue"  :D  :D  :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 22. Okt. 2006, 23:36 »
Kan minne om neste seriekamp, som er mot stakkars penetrerte Charlton Atheletic, som ligger nederst med 4 poeng. Sier ikke at Newcastle ligger så fryktelig mye bedre ann, men hvis ikke dette oppgjøret ender med 3 poeng så skal jeg personlig reise over til Tyneside med vaskekost og brett, og starte opprydningen på egenhånd. Eventuelt går jeg og skyter meg, og erkærer offisielt at Newcastle synger på siste verset! Og ikke minst så krever jeg Roeders hode på et fat...

Flau på Roeders vegne, han har tatt på seg en for stor oppgave! TYDELIGVIS
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 23. Okt. 2006, 01:52 »
Fulgte ikke med på kampen da jeg var og lada opp til Brann-RBK og gidder heller ikke sette meg inn i kampen...

Men Stever Harper fikk i allefall kåringa Save of the weekend!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=423555&CPID=8&clid=&lid=1490&title=Best+of+the+weekend

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Okt. 2006, 11:05 »
Utrolig.... UTROLIG. Går det an å være så dårlige som vi er nå? Begynner å fornemme nedrykkslukta..

Nå må faens meg spissene våre begynne å score!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Okt. 2006, 15:34 »
Jeg kjenner overhodet ingen nedrykkslukt. Ikke at vi har tatt så fryktelig mange poeng hittil, men jeg ser ingen grunn til at vi skal ha rykket ned etter 9 kamper. Det skal spilles 29 kamper til. Alle vet at det er mer enn nok poeng igjen å spille om.

Vi må bare bygge stein for stein vi. Drit i CL, drit i sluttplassering. Vi skal konsentrere oss om å bli gradvis bedre. Begynne så smått å vinne kamper igjen.

Første bud er ikke å forandre så brutalt mye på lagoppstillingene. Kan vi stille med samme lag i to strake kamper, så bør vi også gjøre det.
Det som gir oss gode resultater må vi tviholde på.

Vi spiller på ingen måte veldig dårlig. Vi spiller brukbart bra til tider. Ja, vi sliter med å score mål, men det kommer seg etterhvert. Vi må bare kjøre på offensivt og spille slik vi kan, og bare håpe på at ballen etterhvert sitter der den skal. Hvis vi bare gjør dette, så har jeg all mulig tro på at vi vil begynne å vinne kamper igjen. La Milner, Duff og Martins få bli trygge i sine roller og med lagkameratene. La Parker og Emre få videreutvikle et allerede godt samarbeid. Gi ungguttene Taylor og Ramage tillitt i midtforsvaret, og se etter andre alternativer på venstrebacken, så lenge
Babayaro eller Bernard ikke er aktuelle.

Og det siste rådet gjelder oss supportere. Støtt laget. Støtt spillerne. Ikke skjell dem ut. Ikke rop på Roeders hode på et fat. Roeder prøver så godt han kan. Han kan ikke score mål for spillerne. Spillerne må gjøre det selv. Og Martins scorer hvis han bare får sjøltillitt nok. Får han mange nok sjanser, så scorer han til slutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Okt. 2006, 16:01 »
Jeg kjenner overhodet ingen nedrykkslukt. Ikke at vi har tatt så fryktelig mange poeng hittil, men jeg ser ingen grunn til at vi skal ha rykket ned etter 9 kamper. Det skal spilles 29 kamper til. Alle vet at det er mer enn nok poeng igjen å spille om.

Vi må bare bygge stein for stein vi. Drit i CL, drit i sluttplassering. Vi skal konsentrere oss om å bli gradvis bedre. Begynne så smått å vinne kamper igjen.

Første bud er ikke å forandre så brutalt mye på lagoppstillingene. Kan vi stille med samme lag i to strake kamper, så bør vi også gjøre det.
Det som gir oss gode resultater må vi tviholde på.

Vi spiller på ingen måte veldig dårlig. Vi spiller brukbart bra til tider. Ja, vi sliter med å score mål, men det kommer seg etterhvert. Vi må bare kjøre på offensivt og spille slik vi kan, og bare håpe på at ballen etterhvert sitter der den skal. Hvis vi bare gjør dette, så har jeg all mulig tro på at vi vil begynne å vinne kamper igjen. La Milner, Duff og Martins få bli trygge i sine roller og med lagkameratene. La Parker og Emre få videreutvikle et allerede godt samarbeid. Gi ungguttene Taylor og Ramage tillitt i midtforsvaret, og se etter andre alternativer på venstrebacken, så lenge
Babayaro eller Bernard ikke er aktuelle.

Og det siste rådet gjelder oss supportere. Støtt laget. Støtt spillerne. Ikke skjell dem ut. Ikke rop på Roeders hode på et fat. Roeder prøver så godt han kan. Han kan ikke score mål for spillerne. Spillerne må gjøre det selv. Og Martins scorer hvis han bare får sjøltillitt nok. Får han mange nok sjanser, så scorer han til slutt.

Hvorfor du til de grader støtter Roeder uansett resultater fatter jeg ikke når du klaget på Souness stort sett hver eneste dag. Hva er det som gjør Roeder til en mye bedre manager enn Souness? Det skjønner jeg bare ikke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #178 på: 23. Okt. 2006, 16:41 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Tar tilbake alt jeg har sagt om pessimistene! Snart vil jeg også ha Roeder på hodet og rævva ut om vi ikke leverer neste kamp.

Så du snur kappa etter vinden du også ja. Her har du hamret løs på de som har kritisert Roeder. Så slipper vi inn mål mot Boro, og alt snur. Nå tar du tilbake alt du har sagt.
Det gjør deg enda mer patetisk enn de som har kauket på Roeders avgang siden sesongens første serietap.

Sa det i frustrasjon, men mente det ikke. Har blant annet sagt i slike stunder at jeg ville konvertere til å bli Chelseafan.

Men som jeg har sagt: Så lenge Roeder leverer sportslige resultater, er jeg fornøyd. Det har han ikke gjort.

Men jeg støtter ham enda. Vi skal klatre på tabellen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Okt. 2006, 17:25 »
Faktum er jo at vi denne sesongen hadde på papiret en jævla bra sesongstart. Alikevel er det bare Ruud Gullitt som har gjort en dårligere start på sesongen. Dermed synker synet om at Roeder er bedre enn Souness mer og mer for tiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida