20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Middlesbrough - Newcastle 21.10  (Lest 34334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Middlesbrough - Newcastle 21.10
« Svar #180 på: 24. Okt. 2006, 23:20 »
Jeg skjønner at du er av den oppfatning. Men se bak resultatene. Vi spiller brukbart bra. Spillet begynner å gli bedre. Vi dominerte visstnok mot Boro. Men vi hadde maksimal uflaks, og slapp inn et mål fem min før slutt. Ja, det er mer uflaks enn udyktighet.

I tillegg har Roeder gjort noen endringer som krever tålmodighet. Martins skal bli varm i trøya. Det samme skal Duff. Vi har hatt tusenvis av endringer i midtforsvaret. Det har ikke gjort oss bedre.

Ja, på papiret hadde vi en enkel sesongstart. Men det er ikke første gang vi underpresterer i sesongstarten. Og kampene er ikke alltid like enkle som papiret tilsier. Og sesongstarten kan jeg ikke bry meg mindre om akkurat nå. Det viktigste for meg nå er at vi får stabilitet i midtforsvaret og på venstrebacken. Og at vi kan stille med nesten samme ellever i flere kamper på rad. Først da kan laget som helhet bli bedre. Og først da vil det bli lettere for Martins å bli ordentlig varm i trøya.

Martins kan trenge lang tid. Selv om man prøver å fremskynde prosessen så mye som mulig. Det er ikke sikkert Martins blir den helt store helten denne sesongen. Men det betyr ikke at Roeder har kjøpt katta i sekken og at han har gjort en dårlig jobb.

Hovedsaken er at vi gradvis begynner å få resultater. At vi gradvis spiller bedre sammen. At resultatene gradvis begynner å vippe vår vei. Jeg forventer ikke at ting skal snu seg over natta.

Jeg forventer bare at vi vinner våre to neste ligakamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Middlesbrough - Newcastle 21.10
« Svar #181 på: 24. Okt. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg skjønner at du er av den oppfatning. Men se bak resultatene. Vi spiller brukbart bra. Spillet begynner å gli bedre. Vi dominerte visstnok mot Boro. Men vi hadde maksimal uflaks, og slapp inn et mål fem min før slutt. Ja, det er mer uflaks enn udyktighet.

Vi har en her i teamet som skriver glimrende kampreferat. Allikevel var jeg litt uenig i dette. Og jeg så kampen i sin helhet! Den var kjedelig, og jeg var ikke langt fra å sovne til tider. Vi spilte ballen litt rundt Boro, men vi var jo ikke giftige. Sibiersi hadde en del fine pasninger. Det var vel han som hadde den som gikk til Martins (som lobbet i tverrliggeren). Men bortsett fra det var det kjedelig. Trist kamp! Og det var ingenting i den som lovet godt i fortsettelsen. Hvis ikke Roeder får sparken snart da.
Toon, Toon,
Black and white army