20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Middlesbrough - Newcastle 21.10  (Lest 34435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Middlesbrough - Newcastle 21.10
« Svar #15 på: 22. Okt. 2006, 11:49 »
Synd at kampen ikke går på Canal+ eller Canal+ Sport. Men da er det å benke seg foran TV'n på Three Lions. Frykter bare at det er ekstremt fullt der før NUFC-kampen, siden Man Utd-Liverpool vises før det... Men de fleste går vel, så vi får sett kampen sittende  :P

Håper på dette laget:

Harper
Carr Moore Taylor Babayaro
Solano Parker Emre Duff
Ameobi Martins

Med det laget der skal vi søren meg klare å slå M'bor på Riverside!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Okt. 2006, 12:12 »
Kan ikke si jeg skjønner hvorfor du vil ha ut Ramage fra forsvaret, vår desidert beste forsvarer i år!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Okt. 2006, 12:37 »
Ramage har vært dårlig på venstrebacken i år, men bra i de tre kampene han har fått i sin naturlige posisjon: midtstopperplass. Ser ingen grunn til at man skal sette Ramage ut av laget nå. Ser heller ingen grunn til at Moore skal ta plassen til Taylor så lenge han bidro til null baklengs mot Fenerbache.

Logikken her er enkelt, folkens: man skal gi fornyet tillit til folk som har bidratt til resultater! Duoen Moore/Bramble, god hjulpet av Carr, tapte kampen på egenhånd for Newcastle forrige søndag. Og det er ikke første gang.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Okt. 2006, 13:41 »
Startelleveren blir seende slik ut (Hvis Emre og Harper er klar):

Harper
Carr-Taylor-Ramage-Duff
Milner-Emre-Parker-NZog
Sibierski
Martins
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Okt. 2006, 13:44 »
For de som har overskudd til å følge engelsk fotball i dag, så viser Three Lions kampen vår, med avspark kl. 16.

Forsvaret skal bestå av Carr - Taylor - Ramage  - Duff uansett hva som skjer med Emre og Harper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 22. Okt. 2006, 15:01 »
Tror ikke vi skal forvente noe som helst i dag. Middlesbrough er gode til å styre spillet på Riverside Stadium, og statestikken vår for tiden klinger ikke særlig godt.

Men på med drakta og opp med humøret! For nå har Newcastle det ultimate presset på seg. Tap er noe mange ikke vil tilgi!

Det aller viktigste på Riverside Stadium nå er å få et tidlig mål, og holde på ledelsen ved å fortsette trykket. Det er så bedrøvelig når vi tar ledelsen og mister den igjen, fordi vi feiger ut og prøver å forsvare ut kampen.

Men å bruke forsvare som fremste middel med vår bakre linje, er ikke til å anbefale!

Vi kan ikke legge oss bakpå, for Middlesbrough er gode til å utnytte de sjansene de får!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Okt. 2006, 15:04 »
Jeg bryr meg så lite om dette blir vår tids kjedeligste fotballkamp, bare vi VINNER!

Se på tabellen! Newcastle skal ikke ligge på 16. plass, vi skal ligge blant topp 6! I hvert fall!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #22 på: 22. Okt. 2006, 15:21 »
Topp 6 har me ikkje godt nok lag til, men blant de 10 beste er mulig.
Newcastlesupporter siden 1992

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Okt. 2006, 15:27 »
Sitat fra: "vannvakten"
Topp 6 har me ikkje godt nok lag til, men blant de 10 beste er mulig.

Ikke si sånt. Mannskapet vårt er gode for det meste, bare de blir organisert riktig. Roeder har vært noe dårlig med det, men jeg har troen på lys i tunnelen.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Okt. 2006, 15:27 »
Lagene:

Middlesbrough: Schwarzer; Davies, Huth, Pogatetz, Taylor, Cattermole, Euell, Boateng (Capt.), Downing, Viduka, Yakubu. Subs: Turnbull (gk); Arca, Huth, Rochemback, Maccarone.

Newcastle United: Harper; Carr, Taylor, Moore, Ramage, Milner, Butt, Parker (Capt.), Duff, Martins, Sibierski. Subs: Srnicek (gk); Bramble, N'Zogbia, Rossi, Ameobi

Ingen Bramble! Og sånn  jeg ser det ingen Woodgate. Men Huth står 2 ganger så det er kanskje noe feil der..

Blir seier!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Okt. 2006, 15:30 »
Giuseppe Rossi and Titus Bramble made up the bench, so there was no place in the 16 for Nobby Solano or Albert Luque.

Den sliter jeg med å forstå... Rossi og Bramble istedet for Solano og Luque. Hva faen skal vi med en 4 midtstopper på benken.

MEN, mener castle skal være mer enn i stand nok til å gruse Boro her...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Okt. 2006, 15:32 »
Sitat fra: "Espen Engebakken"
Lagene:

Middlesbrough: Schwarzer; Davies, Huth, Pogatetz, Taylor, Cattermole, Euell, Boateng (Capt.), Downing, Viduka, Yakubu. Subs: Turnbull (gk); Arca, Huth, Rochemback, Maccarone.

Newcastle United: Harper; Carr, Taylor, Moore, Ramage, Milner, Butt, Parker (Capt.), Duff, Martins, Sibierski. Subs: Srnicek (gk); Bramble, N'Zogbia, Rossi, Ameobi

Ingen Bramble! Og sånn  jeg ser det ingen Woodgate. Men Huth står 2 ganger så det er kanskje noe feil der..

Blir seier!

Middlesbrough: Mark Schwarzer, Andrew Taylor, Jonathan Woodgate, Emanuel Pogatetz, Andrew Davies, Jason Euell, George Boateng, Lee Cattermole, Stewart Downing, Yakubu, Mark Viduka
Subs: Ross Turnbull, Robert Huth, Fabio Rochemback, Julio Arca, Massimo Maccarone

JO! woodgate spiller

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Okt. 2006, 15:32 »
Blir så oppgitt hver gang jeg ser at Luque blir vraket.

Mannen var en GUD i Spania! Passer bare forferdelig dårlig inn i engelsk spillestil. Han skulle aldri ha dratt til Newcastle...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Okt. 2006, 15:38 »
Regner med at dette blir en tett og jevnspilt batalje. Hva laget vårt gjelder ser jeg ingen gode grunner til å gjøre noe særlig med endringer fra det som startet mot Fenerbache i midtukekampen. Iallfall ikke annet enn at Butt erstatter Emre dersom Emre ikke kan spille pga skaden sin, og at Srnicek evt. må erstatte Harper i mål.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente meg av resultat, men Newcastle SKAL være et bedre lag enn Midlesbrough.
Men ifølge tabellen har 'boro vært et fattig poeng bedre enn oss pr dags dato. Det som taler for Newcastle er at også Midlesbrough kun har holdt nullen engang til nå i årets PL.
I tillegg er jo dette et lokalderby oppe i nord, ikke i like stor grad som mot Sunderland, men dog.
Med andre ord er det alt annet en lett motstand og en lett kamp som venter oss på Riverside idag, men like fullt er det slett ikke umulig å få med seg noe fra kampen. Klarer laget å holde trøkket og konsentrasjonen oppe i 90 minutter kan vi ta med oss både ett og tre poeng.
Tror litt på det første, håper på det andre og frykter det verste.

Lykke til med dagens kamp, og HVOR er det en stream....  :shock:

Noreng

• Gjest
« Svar #29 på: 22. Okt. 2006, 15:54 »
Og hvor i helsike er NZogbia? Heller Zogbia enn Butt!!