20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Middlesbrough - Newcastle 21.10  (Lest 34340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Middlesbrough - Newcastle 21.10
« på: 20. Okt. 2006, 17:35 »
Nå er det klart for derby igjen, og etter Newcastles sterke seier i UEFA cupen, har jeg tro på et godt resultat borte mot Boro.

Forsvaret vårt var meget godt i UEFA cupen, og jeg regner med at Roeder ikke gjør noen særlige forandringer her. Spørsmålet er hvem som spiller venstreback. Baba, Bernard, eller kanskje Duff?

På midten sliter Emre med skade, men jeg tror han blir klar. Sammen med Parker danner han den sentrale midten. På sidene håper jeg på Milner og Zogbia. Foran stiller Martins og Ameobi.

Jeg tipper 2-0 seier.

Harper

Carr - Ramage - Taylor - Duff

Milner - Emre - Parker - Zogbia

Martins - Ameobi

Med andre ord cirka det samme laget som vant i cupen.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 20. Okt. 2006, 17:39 »
Enig med deg, men tror neppe vi greier å score 2 mål borte... Synes  vi er alt for dårlige forran mål! Håper jo selvsagt på det jeg og, men det kan bli vanskelig i det heletatt å ta poeng.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Okt. 2006, 02:51 »
Altfor optimistisk å tro at Roeder skulle gi Taylor og Ramage fornyet sjanse. Hele Middlesbrough håper selvsagt på at Titus Bramble starter kampen, og mitt tips er at Glenn Roeder ikke kommer til å skuffe hjemmefansen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Okt. 2006, 03:21 »
Og Milner + Luque bler og finna på tribunen. Lol Ska søren kje forundra meg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Okt. 2006, 10:35 »
Jeg håper at Siberski starter i stedet for Ameobi og at castle stiller i en 4-4-2 formasjon. Dette av flere grunner. For det første er Sib mye flinkere til å plassere seg enn Ameobi, for det andre er han flinkere til å ta i mot ballen med spiller i rygg og deretter holde på den. Det medfører at resten av laget får flyttet seg etter, spesielt nyttig når man spiller på bortebane. Siberski er også bedre i lufta, med andre ord stuss i bakrom til martins og større muligheter på cornere og dødballer. Ameobi stinker jo på hodet. I tillegg er Ameobi småskadet. Alt dette bidrar til at martins får mer hjelp hvis han spiller på topp sammen med Siberski.

Bortsett fra håpløse pasninger var Milner god i uefacupen. Men pga av Carrs håpløse opptredner i det siste vil jeg ha vraket ham. Alt for mye har blitt skapt på hans side. Han er god når castle presser, men problemet kommer når motstanderen har en god periode og mot castle får motstanderene større uttelling for en slik periode enn mot fleste andre lag. Sammen med Bramble og Baba har han en tendens til å få panikk under press. Og vi spiller mot Boro som har en veldig rendyrket og god venstreving.  Bernhard på venstreback er absolutt bedre en baba. Førstnevnte bidrar mye fremover og kan sørge for at Duff får mer rom.

Jeg satser på dette laget
                Harper
Ramage-Taylor-Moore-Bernhard
Milner-Parker-Emre(?)-Duff
          Sib-Martins

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Okt. 2006, 11:10 »
søndag 22/10 22.30  
Middlesbrough - Newcastle | PREMIER LEAGUE
Fra Riverside Stadium.

Tror på en enkel seier her jeg.. :P
ax

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 21. Okt. 2006, 11:26 »
------------Srnicek------
-Carr-Ram-Tayls-Baba
-Milner-Parker-Zog-Duff
--Luque/Ame/Sibbe-Martins-

Hvis Emre og Harper blir klare:
----Harper------
-Carr-Ram-Tayls-Duff-
-Milner-Parker-Emre-Zog-
-Luque/Ame/Sibbe-Martins

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Okt. 2006, 11:41 »
I følge http://www.physioroom.com er disse skadet:

S Harper   thigh   22nd Oct 06    doubtful
         C Babayaro   groin   22nd Oct 06    very doubtful
          Emre   hip   22nd Oct 06    very doubtful
         S Given   abdomen   26th Nov 06    
         M Owen   knee (ACL)   May 07    

Håper på dette laget (dersom ikke noen av dem skulle bli friske):

Scrincek
Carr Taylor Ramage Bernard
Milner Parker Butt Duff
Martins Sibierski (egentlig Luque, men det har jeg helt gitt opp.)

Ameobi har ikke vært helt det store synes jeg, og Sibierski fortjener fornyet tillit etter Fenerbache kampen mener jeg.

Forresten: VG har svaret på hvorfor vi har gjort det så dårlig i seriestarten  :roll:

http://atvs.vg.no/player/player.php?id=5680
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21. Okt. 2006, 18:24 »
Jeg vil ha nesten samme lag som mot Fenerbache, i den grad det lar seg gjøre. Hvis Harper eller Emre ikke blir klar, så ser jeg for meg følgende 11:

Srnicek
Carr - Taylor - Ramage - Duff
Miner - Parker - Butt - N'Zogbia
Sibierski
Martins

Sib gjorde en god kamp mot Fenerbache, og jeg ser ingen grunn til ikke å gi han fornyet tillitt mot Boro. Det kan være et alternativ å sette Milner ut på venstre, N'Zogbia sentralt og Solano på høyre, evt sette Luque på venstrekanten og flytte Zog sentralt, men jeg synes ikke det er noe godt alternativ.

Zog er i mine øyne bedre som kantspiller enn sentral midtbane, og jeg ser ingen grunn til ikke å bruke Butt i en bortekamp mot Boro. Parker er god fremover på banen, og Butt har sin styrke som et rendyrket anker. Han gjorde en god jobb i den rollen mot manu, og han gjorde seg på ingen måte bort den tiden han spilte mot Fenerbache. Duff gjorde en god jobb på venstrebacken mot Fenerbache, og Bernard kommer ikke til å bli brukt, såpass vet vi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Okt. 2006, 19:44 »
Jeg er nesten enig med Joakim. Jeg vil kjøre Babayaro inn på venstrebacken, for jeg mener at vi trenger Duff på venstrekant. Hadde Zogbia vært i nærheten av fjorårsformen ville også jeg kjørt han  på kanten, men så dårlig som han er om dagen vil jeg ikke ha han i startelleveren. Har maset om at Luque bør få sjansen, men her mener jeg vi trenger en spiss som i det minste kan være i nærheten av å vinne en hodeduell, mot hodesterke midtstoppere som Woody og Huth. Heller en middelmådig Sibierski enn en halvskadet Shola.

Harper/Srnicek
Carr - Taylor - Ramage - Baba
Milner - Parker - Emre/Butt - Duff
Sibierski
Martins
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 21. Okt. 2006, 19:48 »
.....................(Harper/Srnicek)................

(Carr)....(Taylor)....(Moore)....(Babayaro)....

(Milner)....(Parker)...(Emre)....(Duff)......

.....................(Luque)................

.....................(Martins)..............

Benk:
Harper/Srnicek
Ramage
Butt
Sibierski
N`Zogbia

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #11 på: 22. Okt. 2006, 02:35 »
Spele Bramble, vet alle at det blir tap. Håper på Taylor og Ramage i forsvarrekken
Newcastlesupporter siden 1992

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 22. Okt. 2006, 10:14 »
--------Srineck------
-Carr--Ram-Tayls-Duff-
-Milner-Parker-NZog-Luque-
------Sibbe--Ameobi---

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Okt. 2006, 11:04 »
Sitat fra: "Noreng"
--------Srineck------
-Carr--Ram-Tayls-Duff-
-Milner-Parker-NZog-Luque-
------Sibbe--Ameobi---

Ikke Martins?

Tror ikke Sibbe og Ameobi er spisser som utfyller hverandre spesiellt godt.

Noreng

• Gjest
« Svar #14 på: 22. Okt. 2006, 11:12 »
Hva i alle dager er det jeg tenker med? Er ikke helt våken om morgen jeg. SKulle så klart skrive Sibbe/Ameobi---Martins.
Min feil