20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ranger hva du mener er Newcastles topp 5 kjøp  (Lest 8630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ranger hva du mener er Newcastles topp 5 kjøp
« Svar #30 på: 13. Okt. 2006, 20:11 »
Men Albert var vel egentlig mer spiss enn forsvarsspiller, slik jeg kjenner ham. Om noen skjønner hva jeg mener da. Spillestilen hans var jo så offensiv, at det er jammen ikke rart vi lakk som ei sil bakover i den tida.
Jeg har inntrykk av at Albert var vel så mye i angrep, som i forsvar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Okt. 2006, 11:46 »
Guivarch
Luque
Viana
Rush
Barnes

:P:P
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Okt. 2006, 14:12 »
Ikke spesielt hysterisk morsomme disse "flopp"-listene når det faktisk er de beste kjøp det snakkes om.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Keegan-tiden ikke skal gjelde, men det får så være. Vi går jo bare glipp av klubbens suverent beste kjøp på samtlige 114 år. Det er jo ingenting å snakke om, selvsagt.

Menmen. Fra januar 1997 tom 1. september 2006 er følgende på min topp 5:

1. Shay Given - jeg skjønner argumentet med at prisen gjør han til et bedre kjøp enn Shearer. Men her må jeg kalle på fornuften. Har Given virkelig prestert like bra eller bedre enn Alan Shearer? Ikke i mine øyne.

2. Nolberto Solano - han kommer knepent foran Parker. Hovedsaklig pga prisen. Et røverkjøp av dimensjoner.

3. Scott Parker - trenger jeg si stort mer?`

4. Jonathan Woodgate - han var dyr, og spilte lite. Og det er årsaken til at han kommer bak Parker og Solano. Hadde han blitt værende er jeg ganske sikker på at han hadde overgått to av de tre foran seg på lista.

5. Kieron Dyer - jepp. Her kom "overraskelsen". Gutten har vært mye skadet, og har ikke nådd sitt fulle potensiale, men Gud bedre så mye han har betydd for oss. Noen som husker hva rastafarien betalte for gutten?

Jeg beklager å måtte melde at N'Zogbias alder brukes mot ham i dette tilfellet, men jeg mener Dyers prestasjoner har hatt større betydning for klubben, enn det N'Zogbia har gort hittil. Og da har jeg selvsagt tatt alder og tid i klubben med i betraktningen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Okt. 2006, 15:12 »
Gullit punget ut med 6mp for Dyer, ganske mye.

Min liste er ;

1. Given
2. Parker
3. Nobby
4. Zoggy
5. Woody

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Okt. 2006, 16:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Ikke spesielt hysterisk morsomme disse "flopp"-listene når det faktisk er de beste kjøp det snakkes om.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Keegan-tiden ikke skal gjelde, men det får så være. Vi går jo bare glipp av klubbens suverent beste kjøp på samtlige 114 år. Det er jo ingenting å snakke om, selvsagt.

Grunnen er enkel. Det er mange unge debattanter her inne, og det er langt i fra alle som husker alle kjøpene til Keegan. Jeg gjorde dette for å få med kjøp som de fleste husker. Ellers er det liten tvil om at kjøp som Robert Lee, Ginola, Albert, Batty, Asprilla, Beardsley, Cole, Ferdinand og Shearer ville dominert listene om man hadde tatt med Keegan kjøpene. Det skal også sies at Keegan fikk "ubegrenset" med penger i motsetning til managerene som har ledet lagene i årene etter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Okt. 2006, 18:14 »
1 - Given
2 - Solano
3 - Parker
4 - N'Zogbia
5 - Speed
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 20. Okt. 2006, 09:32 »
Bramble
Guivarch
Luque
Viana
Rush
Barnes
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. Okt. 2006, 10:49 »
1.Shearer (alt annet blir tull)
2.Given (PL beste keeper 2 av de 3 siste sesongene)
3.Beardsley (Andy Cole scora aldri så mange mål i løpet av en sesong som da han var i castle. Og han har spilt sammen m beckham,scoles og cantona,  Beardsley serverte krempasninger til Cole 24/7)
3. Woodgate (Da castle kjøpte ham var de i ekstase, de så på £9 som småpenger, og han var jo englands beste forsvarer på den tiden. Bedre enn Ferdinand som kostet over £20)
5.Zog. Viste sitt potensiale forrige sesong, men er litt smårusten nå pga variabel spilletid

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 31. Okt. 2006, 10:04 »
Sliter litt med å forstå hvorfor ikke Laurent Robert har fått plass på noen lister..  :? Men her er da min:

1. Shay Given
2. Woodgate
3. Laurent Robert
4. Kieron Dyer
5. Emre
ignert Morten.

Agurksaft

• Gjest
« Svar #39 på: 31. Okt. 2006, 17:11 »
Robert kosta veldig veldig mykje, og når me solgte han, fekk me vel veldig veldig lite.
Ergo så luktar det ikkje magisk handel.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Nov. 2006, 08:49 »
ferdinand
given
shearer
ginola
gillespie
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Nov. 2006, 08:49 »
ferdinand
given
shearer
Cole
gillespie
Andreas Martins

Zogbia

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. Nov. 2006, 17:03 »
Min liste vil være:

1. N'Zogbia 0,5 mill pund
2. Given     1,5 mil, pund
3. Solano   2,5 mill pund
4. Parker    6,5 mill pund
5. Jenas     5,0 mill pund

Jenas må være med, han var dritgod og vi fikk nesten det dobbelte tilbake.
Men hadde det vært lov å gå litt lenger tilbake ti tid, så ville selvfølgelig Shearer toppet. Naturligvis!
Shearer 9 Legend

BallaJazz

• Gjest
« Svar #43 på: 05. Nov. 2006, 23:59 »
1. Shearer

2. Given

3. Solano

4. Dyer

5. Emre